Chapter Forty Nine

343 11 0
                                    

Celý let jsem prospala až na asi tři minuty, kdy jsem musela odehnat ketušku, že si opravdu nic nedám. Tady to zrovna bylo, když si Chloe odskočil na záchod a tak budila přímo mě a neptala se mojí kamarádky.

Ted stojím a čekám na kufry. Chloe měla určitě spoustu kafe, protože poskakuje jako ratlík kolem dokola. Já si zakládám ruce na prsou a zavírám oči. Doufám, že se mi podaří usnout i ve stoje, ale málem padám dozadu, takže raději oči otevírám.

„Tady!" vykřikne zleva Chloe. Otáčím se tím směrem, zrovna když Chloe naskakuje na kraj pásu, tahá prvně její růžový a pak můj šedý kufr ven. Přecházím k ní a beru si kufr za tu černou tyč co vyjíždí nahoru.

„Sestro!" vykřikne Samuel, jakmile projdeme terminálem nebo jak se to jmenuje.

„Same!" oplatím mu výkřik.

„Proboha, co si dělala? Matka bude šílet, když tě v tomhle uvidí," pohrozí mi prstem, pak ale přicházím blíž a on roztahuje ruce do stran a nabízí mi náruč. Padám mu do ní. „Zdárek sestričko," šeptá mi a já ho stisknu ještě víc. Samuel je můj druhý nejoblíbenější člen rodiny, hned po babičce.

„Same," roztáhne přehnaně náruč Chloe.

„Chloe!" bratr mě pouští a rychle objímá moji kamarádku. Bere nám kufry a společně míříme k východu. „Tak co za mořem? Máte už přízvuk?" snaží se ho napodobit, ale jen se tomu sám zasměje.

„Ne," odseknu mu.

„A kdybychom měly, bylo by to příšerně sexy, ale tady. My jsme sexy tam," bouchne ho Chloe jemně pěstí do ramene. Pousměju se tomu. Vycházíme ven a moje nohy okamžitě zaznamenají, že je tady celkem o dost větší teplo než v Anglii.

Samuel nakládá naše kufry do auta ještě dřív, než tam já vůbec dokulhám. Nasedám dopředu a Chloe dozadu a rozjíždíme se směrem ke Chloe domů.


Náš dům vypadá pořád stejně. Přijde mi starší a uklizenější, čistší než předtím, ale jinak je stejný.

„Připravena čelit zlu?" otočí se na mě bratr. S povzdechnutím zabořím hlavu do opěradla a zabodnu pohled na vozovku před sebou.

„Ne, jdeme?" otevřu si dveře a vystoupím, když tak stojím před domem v reálném čase, je to opravdu, cítím se dost nejsitě, je to poprvé co tu jsem od té doby co jsem zdrhla.

„Mimochodem, ty máš sex, Annie?" vytáhne můj kufr z auta a položí ho na chodník.

„Cože?"

„Kluci z Gowermontu se chlubili," zavírá kufr auta a pak několikrát naznačí vyboulení tváře. Jasně, „ale kdo by se před Mattem nepochlubil," zasměje se a zamkne auto.

„Co s Mattem?" snažím se skrývat zájem v hlase.

„No byla to jedna párty a já tam šel, ztřískal se a řekl jsem přede všema, že je Matt pěknej debil, když tě podvedl, no a taky jsem mu asi pár ubalil, ale kluci to slyšeli a hned se začali navzájem vytahovat co s tebou dělali. Popravdě, když Chris řekl, že jsi byla opřená o gauč zády a hlavou dol..."

„Stačí!" zastavuju ho zvednutou rukou. „Tohle se teda rozhodně nestalo," upozorňuju ho.

„To vím, říkám, že mi to došlo," usměje se na mě. Chvíli tam stojíme, já zírám na chodník a přemýšlím, jak se asi Matt zachoval, i když nad tím přemýšlet nechci.

„Ještě jedno medvědí objetí?" nečeká na odpověď a rovnou si mě přitahuje do náruče. Zasměju se když mě celou zabalí. „Fajn. Jdeme do domu hrůzy," zavelí a popožene mě k domu. Ještě než zastrčí klíče do zámku, podívá se na mě. „Ještě můžeš utéct," chvíli čeká. Zakroutím hlavou.

Zbrusunová  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat