Chapter Forty Five

378 10 0
                                    

„Už jenom kvůli jménu ho nemám rád," zasměje se tiše Mike naproti mě a já se musím taky pousmát.

„No jo, v mým životě je spousta chlapů na M," pokrčím rameny. Je to pravda. Max, Matt a teď Mike a taky Mark. Dost klůků s jménem na M.

„Takže, co tenhle zmrd Matt udělal?" vrací se k tomu zpátky.

„Měla jsem s ním vztah asi od prosince v prváku na střední. Dokonalej kluk a dokonalá holka. Pokaždé když jsem přibrala, pomohl mi to shodit, pokaždé když měl průser vysekala jsem ho z toho, prostě jsme nebyli jenom pár, ale i nejlepší kamarádi. Po čase jsem začala chtít víc. Myslím něco jiného než líbání a mazlení a tak jsem to zkusila. Ruka přes kalhoty a tak, chvíli to vydržel, ale pak se celej napjal a řekl Co to děláš, Anne, tak jsem mu to vysvětlila a on že ne. Přece jenom je z dobré rodiny a chce to až po svatbě nebo co to valil za kecy. Stačily tři další roky, abych se dozvěděla, že moje dvě kamarádky s ním tajně spí za mýma zádama a celá moje parta se mi posmívá. Konec," sprásknu ruce.

„Tohle je asi hodně zesekaná verze," namítne na celou moji storku Mike a pak se nahne a podá mi sklenku s vínem.

„To je," připustím a napiju se vína. „Miku, nechci abys sis myslel, že tě chci milovat nebo s tebou chodit. Jsi strašně fajn, ale já už asi chlapovi nikdy věřit nedokážu, rozumíš mi?"

„Jo. Nemusíme spolu hned chodit. Stačí mi když mi občas pošleš poštou nějakej nahej obrázek nebo tak," pokusí se ulehčit atmosféru a daří se mu to. Zasměju se.

„To víš že jo," odbudu ho.

„Myslím to vážně. Vojáci jsou šíleně nadržení," sjíždí si dlaní po hrudi až dolů. Zvedám obočí a následuju pohyb jeho ruky. Oh...

„Takže bys to ukázal všem?"

„Ne."

„Zase tolik ti nedůvěřuju."

„Dala jsi mi svoje panenství."

„Protože jsi mi zachránil život!"

„Zachránil jsem ti rifle."

„Ha," naznačím smích.

„Je to rozdíl," pokrčí rameny a plácne se dlaní do stehna. „Znovu k těm fotkám. Mobil většinou nesmím mít u sebe, takže jak to provedeme?" Klouže níž po polštářích. Skoro mě vytlačuje z gauče, takže se sunu víc nahoru a dávám mu tak prostor, aby se ještě víc roztáhnul, čehož využívá.

„Nic dělat nebudeme," oznámím mu rázně. „Navíc, to si ho chceš honit nad mýma jizvama?" zvedám nohu tak, aby ji viděl, jeho pohled však zajíždí do zcela jiných míst. Uvědomím si, že mám sukni a rychle nohu pokládám dolů.

„Rozhodně je sexy, že seš zraněná. Je to tvrďácký," mrkne na mě a ruku si přesouvá znovu na hruď. Dělá tam malé kroužky, přesně takového, jaké bych teď na jeho těle chtěla dělat já, rukama i jazykem.

„No super a já se celou dobu snažím být jemná duše,"protočím oči.

„To taky seš. Ta sukně a včera šaty, je to takový uhlazený. Vůbec se mi to k tobě nehodí," ukáže na mě prstem.

„Ehm, víš, že přes tu nohu nic nepřetáhnu, že jo," zkusím se pousmát a změřit si ho pohledem. Možná je zakopanej pes v tom, že je hloupý.

„No jasně," kývne.

„Kdy zítra odjíždíš?"

„Chvíli po deváté," zaměří se na mě pohledem comázaproblém.

Zbrusunová  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat