Chapter Twenty three

430 14 3
                                    

Ještě jednou mi dává pusu na tvář a pak mě pouští a zvedá se. Upravuje si tričko a pak se na mě zářivě usměje, jako nějaký Ken z obálky.

„Tak jsme domluveni," kývne hlavou a pak se otáčí a pochoduje ke dveřím. Zvedám se na loktech a společně s tím se snažím co nejvíc zvednout obočí, aby to bylo viditelné, jak jsem zděšeně překvapená.

„Hej," křiknu na něj a on se zastaví a otočí se na mě. Opět chytá spodek svého trička a nasazuje megawatový úsměv. Uchechtnu se. „Dobrej zadek," sjedu dolů jeho postavu a viditelně na něj mrknu. Je viditelné, jak jsme si role prohodili. Alex jednou pokývá hlavou a pak mizí pryč.

No uf, co to bylo? Já jsem se fakt vsadila? O co, že jsem se to vsadila?

Zvedám se a sedám si zpátky za notebook. Pro jistotu si už nedávám sluchátka. Stahuju dolů nový dokument a otevírám internet.

Prvně se přihlašuju na fb a dvěma svým kamarádkám píšu, že se mají okamžitě dostavit do chatu. Stahuju okénko a klikám na odkaz stránky, která zaručuje pouze chat přes nick. Můžete tam mít vlastní fotku, ale já jsem zvolila vážně roztomilé upíří zuby s kapičkou krve. Nádhera a obrázek se při chatování stejně neobjevuje, takže co se řeší.

Klikám na své přátele a najíždím na ikonku, kde jsou v kolečku dvě velké prsa a pak na kolečko čistě maskáčové. Přidávám je obě do jednoho chatu a píšu jako první.

milujumatta: panebože všimly jste si jak se tady jmenuju?!

Čekám na to až se obě přihlásí do chatu a odpoví mi a mezitím se dívám na facebook na příspěvky svých přátel. Je to většinou základní škola a nebo střední, což je teda pěkná otrava, tak si otevírám Alexův chat a píšu mu.

- Ahoj

Znovu zírám na jeho šedou ikonku, která značí, že není online, když se ozve povědomý zvuk otevírání dveří nahraný na počítači. Přepínám záložky na chat.com.

kozatice se přihlásila do chatu

milujuvojaka se přihlásila do chatu

Ano, jsou to krásné přezdívky, ale když si ode mě nenechají pomoct. Teda, ne že bych já měla úžasný nick, ale i tak. Chloe to svojí posedlostí prsama začíná přehánět a chápu, že Sam je prostě bláznivě zamilovaná.

kozatice: kriste boze! okamzite to zmen! fuj!

milujumatta: jsi ve škole?

kozatice: ajina. je tu bez tebe nuda

milujuvojaka: ty nejsi ve škole?!

milujumatta: jak se mám přejmenovat? Nic mě nenapadá.

kozatice: zmin do toho jak jsi ohromne sexy

milujuvojaka: něco o tom jak píšeš? knihomolka nebo tak :D

milujumatta: moment. povídejte si mezitím.

Přepínám stránku na facebook a zjišťuju, že Alex zrovna odepisuje.

- nemůžeš beze mě vydržet?

Blikne to na mě nečekaně, ale když zaostřím a přečtu si to, musím se zasmát.

- jakou bys mi dal přezdívku?

- co?

- nějakou přezdívku

- už ti říkám ,,Annie,,

- to je krásné, ale potřebuju něco na chat. hm?

- aha, moment, nech mě chvíli přemýšlet

Zbrusunová  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat