Zvedám se z něj a podlahy a snažím se sesbírat všechen balící papír. Mačkám ho do malé kupičky a vnímám houpání přívěsku na krku. Je to tak krásnej pocit, že to cítil už tenkrát. Nevím co si mám o svm životě myslet, je to jakoby se všechno převrátilo naruby.
Matta jsem získavala strašně dlouho. Milovala jsem ho a on mě ne. Raději šukal s každou holkou v dosahu a až za čtyři roky mu docvaklo co ztratil a chtěl mě. Tehdy to pro mě byl nejlepší okamžik v životě, tehdy mi poprvé bylo jedno jak vypadám, stačilo mi že jsem hezká pro něj. Jenže se všechno mění.
„Fakt ti to sekne," ozve se za mnou Alex, otáčím se a mrkám jedním okem. K tomu přidávám i pohyb pusou a dodávám tomu snad takový nádech srandy. Snažím se.
„Tobě taky," zavrtím zadkem a vyhodím v kuchyni papír. Očividně nikdy nebudu třídit odpad.
„Děkuju," zasměje se. „Co chceš dělat teď?" dívám se, jak se zvedá ze země a vleče se ke gauči na který se v závěru své cesty kácí. Úplnej Odysseus.
„Nevím. Můžem dělat cokoliv," sedám si vedle něj na druhý konec gauče.
„Třeba si zahrát šachy?" hodí po mě očima a párkrát vyzývavě zvedne obočí vzhůru.
„Haa, ha," zasměju se ironicky. Alex se uchechtne a natáhne se pro ovladač. Pouští televizi a natahuje se dál na gauči dolů, takže mě nohama málem vystrkuje z pohovky. Snažím se ho odstrčit a vnímám ten film co jede. Myslím, že to je takový to jak se tam prolíná několik osudů lidí, kteří jsou přece jen nakonec nějak propojení. Happy New Year to je myslím.
Alex do mě šprtá nohama a vystrkuje mě tak úplně. Plácám ho přes nohy, aby si dal pokoj, ale pořád mě kope. Jemně, ale je to otravné. Vrhám na něj naštvaný pohled a on se na mě usmívá jak měsíček na hnoji. Znovu do mě kopne, tentokrát bolestivěji a já se prohýbám v pase jeho směrem. Chytá mě za ruku a škube k sobě. Padám mu na hruď a jelikož své tělo nejsem schopná zadržet, kloužu po jeho boku a bořím se do opěradla sedačky. Vystrkuju jenom o kousek, protože je silnější a nějakým zázrakem mě udrží.
„To je lepší," líbne mě na čelo a přitáhne si moji ruku na hruď. Otáčí hlavu na televizi a já držím prsty v pěst, aby se ani nehnuly. Panebože! Dotýkám se ho! Opravdu se ho dotýkám a on to chtěl, chtěl, abych ležela na něm, vedle něj nebo prostě v téhle divné poloze. Dívám se na jeho obličej, který má zastíněný světlem z televize a sleduju jeho reakce když pomaličku roztínám prsty a rozprostírám mu je o holou hruď. Jeho ruka mě nepouští, ale proplétá si se mnou prsty a tiskne mě tak.
Protože nevím kam odložit svoji ruhou ruku na které si zatím ležím, ale je to nepohodlné, natahuju ji nad nás a pokládám mu ji nad hlavu, takže se dotýká jeho vlasů. Je to hodně příjemné.
Během filmu se mi podaří i usnout, protože jsem unavená ze včerjší noci kdy jsem toho moc nenaspala nervozitou. Je to příjemné takhle tady ležet, tak moc, že si dovolím usnout bezpečně. Nic se mi nezdá, jen uklidňující šeď a černota, která mě nepřívádí do žádného pochybného místa. Jsem to prostě jen já a moje ruka opřená o Alexe.
„Broučku, spíš?" Alexův hlas je dokonalý života budič, ještě když k tomu přidáme, jak mě hladí po noze, kterou jsem přes něj musela přehodit, ani nevím kdy.
„Hm," zašeptám a přimknu se k němu blíž. Chci si přitáhnout svoji ruku z jeho hrudi k hlavě, abych si ji podepřela, ale pořád mě drží.
„E-e. Žádné spaní. Máš tu práci," zašeptá mi těsně u ucha a začne sunout moji ruku dolů po vlastním těle.
„Co to děláš?" teď už jsem plně probuzena. Co to dělá?
„Nic," řekne nevinně a pomalu odsune moje stehno ze svých nohou, aby vytvořil prostor. Dívám se dolů, kam sune moji ruku. Zapírá jednu nohu dole o podlahu a vytváří víc prostoru pro mě.
„Alexi," varuju ho a chytám se okraje jeho kalhot, protože mi posunul ruku až ke svému rozkroku.
„Co dělám?" jeho pusa si nachází moji tvář a pomaličku mi ji okusuje.
„Dobře víš co děláš," uhýbám hlavou, ale vystřeluje ruku a přetahuje si mě zpátky.
„Nic?" zní tak nevinně, jakoby opravdu nic nedělal. Zmetek jeden.
„Jak chceš," zašeptám a povolím prsty. Jeho ruka mě ovšem taky pouští a přitahuje si moji hlavu blíž. Zajíždím rukou pod ten kus látky co má na sobě a provokativně ho stisknu mezi prsty. Zaskučí, ale jinak na sobě nedává nic najevo, takže ruku vytahuju a pomaličku mu rozepínám knoflík a zip, který doslova skučí, jak to dělám pomalu. Silnými pažemi si mě přitahuje nad sebe, takže jsem na něm položená s jednou rukou mezi námi a masíruju mu penis. Netrvá dlouho a je tvrdý a v té chvíli přestávám. Rychle se z něj zvedám, aby mě nestačil chytnout, ale je tak vedle, že se o to ani nepokouší, jen si uvědomí že jsem pryč. S poklidem v duši beru obě skleničky a odcházím je uklidit do dřezu, vím, že umýt je nestihnu, protože se zvedá a rychlým krokem je u mě.
„Takhle to skončit není slušné," slyším, jak ze sebe stahuje kalhoty.
„Nejsem slušná," odpovím mu a opatrně pokládám skleničky do dřezu. Otáčím se a sleduju ho. Je nahý, kalhoty přehozené přes židli. Nemá na sobě opravdu nic a jeho penis trčí do pozoru.
Je to zvláštně trapné a vzrušující. Musím se pořádně nadechnout. Tohle jsem nikdy nedělala. Tohle škádlení sexem není nic mého vlastního. Ani nevím jestli to dělám dobře.
Alex dělá pár malých kručků a tiskne mě k pultu. Nechávám se a hrdě zvedám hlavu, abych mu viděla do očí.
„Tady nebo v ložnici?" hlesne na pokraji sil s dechem a zaklesne se do mě rukama.
„V ložnici," odpovídám mu pomalu a čekám co udělá. Jeho rty se roztahují v úsměvu. Chytá mě za ruku a táhne za sebou kolem gauče, chodbou až do ložnice, kde se ani neobtěžuju zavřít dveře. Čekám, že mě hned povalí na postel, ale on si před ni stoupá a otáčí se ke mě. Stojíme tak před tou postelí a já přemýšlím co má asi za lubem. Sleduje mě, ani se mě nedotýká.
Aha, asi řada na mě. Co mám dělat? Dobře, sundám si tu košili.
Zvedám ruce a pomalu si ji rozepínám od shora až dolů. Stahuju si ji z ramen a nepouštím jeho oči na mých.
Sleduju jak se jeho oči pomaličku přesunují po mém těle a musím se kousnout do rtu.
„Něco si začala," zašeptá zničehonic a sedá si na postel. Přecházím k němu blíž a chytám ho za ramena. Klidně bych se mohla sklonit a dát mu pusu, jistě by už n ažádné orální hrátky nedošlo, ale nechci. Teda vlastně chci mu to udělat pusou, takže do něj mírně tlačím a nutím ho se položit na záda. Oždibuju mu hruď a přejíždím po ní jazykem a cítím, jak se mi na břiše rozpíná jeho penis a jak sebou škube. Fajn, to by šlo.
ČTEŠ
Zbrusunová ✓
RomanceAnna Woodová je typická dvacetiletá vysokoškolačka. Sama si vydělává na pokoj na kolejích, učí se průměrně dobře na svoje znalosti a je docela pěkná, jenže je tak trochu paranoidní ze vztahů. Její jediný přítel na kterého čekala tak dlouho ji za zád...