Já jsem opravdu pošuk. Na střední se zamiluju do bohatýho spratka a teď to chci opakovat? Co to se mnou sakra je? To jsem takhle blbě naprogramovaná? Ježiši vždyť to ani není vesmírně možný!
„Hej, jseš v pohodě?" přejíždí mi rukou před obličejem Chloe, ta svině, která se mu líbí víc než se mu líbím já.
„Jasně," usměju se na ni, jak nejlépe umím a pak si lehám do neobsazené postele. „Jen jsem fakt unavená," a taky prolhaná.
„To je pravda, jestli zítra nechceme udělat ostudu, měly bychom jít spát," z jejího hlasu je hmatatelné zklamání, že se o ni a o Alexe nezajímám víc. Pravda je, ale že já mám zájem. A jak je veliký! Jenže nechci, aby viděla jak mě to zároveň dosírá. Svlíkám si tepláky a lehám si do postele. Chloe si ze skříně vytahuje další peřinu a deku a zpod mé postele matraci určenou přesně k těmhle účelům. Ani nečekám až si lehne a rovnou se otáčím ke zdi a zapínám mobil.
„Bude ti vadit, když budu ještě svítit tímhle? Potřebuju se na něčem domluvit se Sam," otáčím se k ní a ona jen s pochablým úsměvem mávne rukou a zhasne velké světlo. Slyším jak ulehá a otáčím se raději čelem k ní, aby tak ještě viděla, komu doopravdy píšu! To bych se mohla rovnou odstřelit.
- Dobrý večer, sousede
Ikonka u jeho jména je jasná. Je online, ale na mobilu. Jsme na tom dost podobně Jonesi.
Jenže na tom vůbec nemusí být. Je přece jenom pozdě. Taky mi občas lidi nadávají, proč jim neodepisuju a já přitom ani nejsem na internetu. Pak mi ovšem jeho malá fotka v tvaru kolečka vyskakuje na kraji obrazovky. Mám chuť zavýskat, i když to ani není možné.
- No zdravím tě, krásko
- Ale no tak...nemůžeš mi takhle říkat, když vedle mě leží tvoje holka...
-SKORO holka
Srdce mi vynechává úder a pak další a další...je jich tolik, že je ani nestíhám spočítat, protože mi přestává fungovat i mozek.
- hej, jsi tam?
Objevuje se po chviličce co na to jenom zírám a snažím se zařadit svoje pocity.
- Annie!
- jojo. promiň, asi jsem usla...to víš, dny jsou náročný.
- obzvlášť v pyžamu, kdy ti určitě každej dává nabídky k sňatku
- každej? tak to jsi zrovna ty docela zklamal
- jo, Annie?
- no?
- já jsem zapoměl.
Vezmeš si mě?- miluju svatební dorty!!
- yes!
Tak co?- co?
- neodpověděla jsi mi na otázku. Tak chceš si mě vzít?
- tebe ne.
Ale máš strašně pohodlný oblečení. Věnuj mi nějakou mikinu, prosím.- jakou barvu by měla mít?
- to je jedno, jen ať voní tebou.
- flirtuješ se mnou?
- a ty se mnou?
- já se ptal první
- ale holky mají od přírody přednost
- klidně tě pustím do schodů, ale na tohle se to nevztahuje
- co když jo
- co když ne
ČTEŠ
Zbrusunová ✓
RomanceAnna Woodová je typická dvacetiletá vysokoškolačka. Sama si vydělává na pokoj na kolejích, učí se průměrně dobře na svoje znalosti a je docela pěkná, jenže je tak trochu paranoidní ze vztahů. Její jediný přítel na kterého čekala tak dlouho ji za zád...