Jsem přecpaná k prasknutí. Nemá to sice nic společného se sexem, ale opravdu jsem byla vzrušená když Mike vytáhnul tortilly z ledničky. Byly to ty nejlepší tortilly, které jsem kdy jedla a to mi teda věřte. Bylo v nich kuřecí maso s nějakou pikantní omáčkou a i když mi to všude teklo, doslova všude, myslela jsem si, že to bude trapas a zrudla jsem, ale Mike se nahnul a slízal to. On to prostě slíznul!!
To byla vážení ta pravá extáze. Kam se na to hrabe sex.
Pouštím jeho ruku a zvedám se z gauče. Asi dvě hodiny vydržel sledovat film a pak vytuhnul. Nedivím se mu když zítra jede pryč a dobře se určitě dlouho nevyspí.
„Miku," šeptám u jeho ucha co nejtišeji, abych ho neprobudila šokem. Chloe mi psala před deseti minutama, že vyjíždí, že mám čekat venku, což jasně znamená, že Sam se podělila o svůj včerejší šok.
„Hm," zamručí a pak otevírá oči a narovnává se. Sjel docela dolů po gauči, asi to není zrovna dvakrát pohodlné.
„Musím jít. Moc jsem si to dneska užila," cyhtám ho za tvář a dávám mu malý polibek na rty. Jen se na mě usměje.
„Za dva měsíce bych měl být zpátky," říká mi ještě než znovu zavře oči a padne do peřin gauče.
„Pojď sem, musíš si lehnout pořádně," ohýbám se a přehazuju si jeho ruku přes ramena.
„Tak tohle je extra boží," hlesne a nechává se ode mě zvednout a podepřít. Zhasínám ještě televizi a pak už kličkuju i s ním mezi stolkem a gauče, do dvěří a pak k posteli. Když jsme u ní, staví se proti mě a chytá mě za ramena. Zastavuju se a jen na něj koukám.
„Co," ptám se nechápavě.
„Zůstaň tu. Zítra to stihneme," prosí mě a chytá moje tváře z obou stran rukama. Jeho palec mě hladí za uchema je to sakra boží.
„Nemůžu," hlesnu dost nepřesvědčivě. Tohle není až tak pravda. Možná nejsem zrovna dokonalá, ale skoro moc nechybím a navíc už jsem zameškala jeden celej den když mě omluvil Alex a taky ve středu ráno odlétám pryč a vracím se až na pondělí, což je taky docela pruda pro učitele.
„Můžeš," přesvědčuje mě. Kroutím hlavou, protože se potřebuju přesvědčit, že opravdu nemůžu.
„Budu čekat na dopis a odpovím ti. Beru jakýkoliv narážky o sexu. Krom fotek teda," zvedám mu před obličej ukazováček a hrozým mu.
„A já zítra čekám na fotku," strká mi před obličej i svůj prst. Musím se zachichotat. Stahuju ruku a tlačím ho do hrudi. Když se zarazí o postel, zatlačím víc a on spadne. Jenom si sedne, což nebyl úplně můj plán, ale co. Mike mě chytá za pas a přitahuje si mě k sobě. Jeho obličej je v úrovni mého břicha a když se na mě podívá a našpulí pusu jako neposlušné dítě, musím se zasmát. Chytám ho za tváře a skláním se k němu k polibku. Jeden mu věnuju přičemž mi on skousává ret a pouští ho až když se odtahuju a ret je pořád u něj.
„Tak zatím," usměje se na mě.
„Čau," hlesnu a ještě mu vlepím rychlou pusu na jeho. Jak od něj odstupuju, jeho ruce mě pouští. Loučení prý bývá těžké, ale já mejsem jeho holka a on není můj kluk a nic k sobě necítíme tak proč to nějak řešit? Určitě ano, mám o něj starost, že se mu něco stane a už se nevrátí, protože je to opravdu úžasný mladý muž. Nikoho jako je on jsem nikdy nepoznala.
Uklízím ještě sklenky do umyvadla a upravuju gauč, který jsme tak rozházeli, jak jsme na něm oba dva leželi v prapodivných pozicích. Když jsem hotová, obouvám si jedinou botu co tam mám, zastrkuju si mobil do tašky a když mám na sobě i bundu, přehazuju si tašku přes rameno. Vycházím ze dveří a potichu za sebou dveře přibuchuju. Když se ozve zvuk, jakože je to v pohodě, že nejsou otevřené a Mika nikdo nevykrade, chytám se pevně zábradlí a scházím schody.
ČTEŠ
Zbrusunová ✓
RomanceAnna Woodová je typická dvacetiletá vysokoškolačka. Sama si vydělává na pokoj na kolejích, učí se průměrně dobře na svoje znalosti a je docela pěkná, jenže je tak trochu paranoidní ze vztahů. Její jediný přítel na kterého čekala tak dlouho ji za zád...