Chapter Twelve

504 16 0
                                    

Jsem si sebou tak moc jistá, že se ani nestydím a to mi stoprocentně trochu leze zadek. Po minutě co mě Peter už nepřítomně laská na zadku, ho žádám, aby mi stáhnul šaty dolů, takže další minutu před seskokem jsem si jistá, že mi lezou tak nanejvíš stehna a to se snad může. No na jeptišku? Dobrý ne?

„Tady," Mark zabočuje jen kousek od školy k jedné budově a vchází dolů. „Nikdy nepochopím, proč takovéhle kluby umísťují tak blízko škol."

„Já to celkem chápu. Je tu velká návštěvnost," cvrnkám ho do nosu a vcházím za Peterem dovnitř.

Celý klub je podivně bílý. Blikají tu různé barevné světla, takže celé to působí prostě fantasticky tanečně.

Kapela nehraje, je tu umělá hudba a zrovna tu vyřvává starodávná super skladba. Supeer.

Sem tam vidím nějakou sukni a kluka v obleku, takže asi nejsme jediný co to zakotvili ještě před koncem někde líp.

Hned mířím k baru a zatímco velký Mark mává na barmanku, která nám s úsměvem hned začíná nalívat hnědý panáky, konečně něco pořádný od té břečky, jsem radostí bez sebe. Všimla jsem si toho už dřív. Nejlíp se bavím, když jsem na někoho naštvaná, jsem zklamaná a nebo mi někdo zlomil srdce. Teď to mám všechno v jednom. Jsem naštvaná na Alexe i Chloe, že to tolik zkazili. Zklamaná jsem s Alexe, že nechce mě a Chloe mi párkrát dupla podpatkem na mé drahé srdíčko.

Chudinka srdíčko.

Barmanka před nás vyskládává sedm panáků. Mark jí podává bankovku a kýve na ni, že mu vracet nemusí. Slyším barmanku zamrmlat něco jako: dnešní mládež a pak už se pakuje k jiným zákazníkům.

„Tak na tuhle krásnou holku!" zvolá Mark a dloubne do mě loktem. Peter mu hlasitě přisvědčí.

„E-eh," zaprostestuju a zvedám ruku s panákem nahoru. „Na tuhle noc. Abychom zítra netušili kterej je den!" zakřičím přes hudbu a pak do sebe kopu pití. Práskám skleničkou o pult, to se má, ne?

Místností se rozezní písnička Nutbush City a já jen povyskočím a chytnu za ruku Chloe.

„Jéé!" zakřičíme společně a obě zamíříme do středu místnosti. Nevšímám si, že ho ovšem lemuje parket a zakopávám. Chloe mě drží za jednu ruku, ale pouští mě a s chechotem se vrtivou chůzí dostavuje dál na parket. Vnímám, jak mě něčí silné paže chytají pod paží a otáčím se s úsměvem.

„V pohod- dě," zakoktávám se, když vidím Alexe. Ten se ke mě pohotově naklání.

„Tak krásná," zašeptá a pak mě postrkuje na parket.

Dnešní večer nepřestávám vycházet z údivu.

Když doháním Chloe, ukazuje na mě prstem a já začínám vrtět zadkem. Hýbu hlavou a buším rukama do vzduchu. V jedné chvíli se obě točíme do kruhu a při každé meziotočce pořádně hodíme zadkem nahoru.

A pak najednou písnička končí.

„Hej!" křikne Chloe a chytá mě za paži, aby se přidržela. Hudba dělá obrat o století vpřed a klubem se rozezní hukot sirény. Poznávám v tom písničku Salute a při každém heeja napodobuju zvuk a krčím se v ramenou. Chloe dělá to samé a pak se začínáme hýbat nohama a točit se kolem sebe. V písničce se zpívá boobs, čekám na to a jakmile to zpěvačky zazpívají, chytám se za prsa a otevírám pusu v údivu. Chloe se chytá za bok a krátce směje. Pak kolem sebe zase začínáme kroužit v divným tanečku zkázy...obzvlášť na těchle botech.

„Eténšn," křičím a ani nevím co. Salutuju směrem na chlapce. Alex se směje, i Mark se zdá pobaven. Dolíček stále něco mačká v ruce, asi triko a ostatní kluci se někam rozutekli. U posledního Salute končíme u kluků. Chloe bere elegantně Markovi pivo z ruky a pije. Směju se spolu s ostatními Markova překvapenému pohledu.

Zbrusunová  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat