Chapter Twenty one

409 12 2
                                    

Moje nohy si ho samovolně přitahují blíž k sobě a on znovu koná ten pohyb pánví,přičemž se o mě výmluvně otírá, ještě víc výmluvněji, jak předtím. Roztávám mu pod rukama.

S Mattem jsem dělala hodně věcí,ale k sexu to nikdy nevedlo, ani ho to nepřipomínalo. Možná ho to ani nenapadlo, aztímco mě teda jo. Třeba měl můj přítel v životě tolik sexu, že už zapoměl, jestli ho se mnou vůbec kdy provozoval.

Trr... kurva!

„Promiň," odpoutává se ode mě Alex a natahuje se z kraje postele na rožek stolu, kde mu divoce vibruje telefon. „Ano?" bere hovor a klesá zpátky na paty na postel. „Ahoj," jeho ruka automaticky zajíždí do vlasů. Udýchaně to sleduju a nedokážu si ani v nejmenším představit, že se mě ještě před chvílí dotýkal. Wau.

„Ne. Otče...zadrž, proč voláš?" Alex si poposedá na kraj postele a spouští nohy na zem. Zůstává ke mě otočený zády a já si najednou přijdu dost nemístně. Tohle je jako z nějakého blbého filmu. V nejlepším zazvoní telefon a jeden řekne neber to, a druhej na to, že musím.

Rychle zkoumám svoje oblečení, postavu a pak prohrabuju vlasy, kdyby náhodou a tiše se pomalu přesunuju ke konci postele. Alexovi klesá hlava dolů a dál slyším jeho naštvaný hukot.

„Pokud vím, tak už ne. Ano, jo, je to holka, problém? Mám být gay nebo jenom závidíš?" jeho tón je ostrý a zhnusený. Zní to trochu jako já, když mluvím se svým tátou. Asi budeme mít i něco společného. Krásná společná nenávist k vlastním otcům.

„Do toho ti opravdu nic není. Ne. Kriste, nebudu se do-" končí v půli věty, když se snažím neslyšně otevřít dveře. „Počkej," tiskne telefon k hrudi a zvedá se. „Kam jdeš?" už není naštvaný, uf, takže bych snad mohla odejít se všema končetinama.

„Jdu se umýt," usměju se na něj. Dál na mě nechápavě zírá a tak se usměju jako nějaká nezkušená a nahnu se k němu. Rychle mu dávám pusu na tvář a pak otevírám dveře.

„Sem tu," slyším ho, ale jeho pohled patří mě. Uh, patří? Vážně jsem to tak chtěla říct? No to teda rozhodně nechtěla, to byl jenom omyl, milý čtenáři, prosím věř mi to.

Hned jak se ocitám ve svém pokoji, skáču po mobilu a kontroluju ho. Jedna sms od Chloe typu, že je nešťastná, že je mi zrovna dneska špatně když toho musíme hodně probrat. Okay, neberu jí to, ale odepisovat jí taky hned nemusím.

Stahuju ručník z jedné strany dveří skříně a pak beru do ruk dva šampony, na hlavu a na tělo. Je načase ze sebe smýt všechnu tu špínu předcházejícího dne a noci.

Páni to byl, ale den. Nechci se chvástat, ale možná se vyprdnu na upírka Matta a rozjedu nový příběh, který se bude skládat z mých osobních zkušeností včerejší noci. Určitě už něco takového vzniklo, myslím kdy je celá kniha pouze v jeden den nebo jednu hodinu a co všechno se za tak krátkou dobu může stát, na co na všechno člověk myslí a co cítí, všechno je to tam obsaženo.

Zavírám za sebou dveře co nejtišeji umím, abych na sebe zbytečně neupozorňovala. Sice netuším, jak mě Alex dokázal omluvit ve škole, ale zvládnul to a pokud z toho budu mít nějakej průser, dozvím se to zítra.

Teď mě čeká sedmi hodinová směna v kavárně a potom jsem kývla na tu schůzku s tím staříkem Filipem, kterému jsem omylem v afektu vykouřila ...no ehm, tamto jeho toto.

Takže protože se včera večer stalo něco fajn, musím dneska trpět. Jak předvídatelné, bože.

Zalézám si do přední sprchy na straně dívek a pouštím na sebe vlažnou vodu. Nádhera, slast a husí kůže, která se mi rozlévá po těle, jsou jediní moji společníci a proto se rozhoduju přemýšlet co se to sakra vůbec stalo během jednoho dne.

Měsíc na téhle škole mě Alex neuvěřitelně štval. Machírek s nádherným účesem a prořízlou hubou. Opravdu jsem na něj byla naštvaná, to jsem si jistá, asi bych poznala kdybych to jenom předstírala, že jo. No každopádně co se stalo stalo se a to, že jsem potřebovala dostat střep z jeho nohy a použila jsem k tomu jednoduchý příslib, asi nebylo nejlepší, protože si ani nejsem jistá, teď když nad tím tak přemýšlím, jestli o to vůbec chci přijít s ním. Bylo by to ve velkým, o tom nepochybuju, ale s ním?

Během dne ve mě tenhle kluk vyvolal spoustu emocí, až moc na jedno dívčí tělo, ale stalo se to a já jsem si jistá, že mě to baví. On mě baví a líbí se mi, jak se ke mě chová. Je to něco nového, co jsem s básníkem Mattem nezažila. Myslím, že se tomu říká škádlení.

I když Matt škádlil bůh ví co během našeho vztahu, kromě mě.

Přísahala jsem si, že po tomhle zmetkovi si už nedovolím zamilovat. Už se nebudu snažit s někým chodit a taky jsem to doteď skvěle dokazovala myslím. Kouřím, ne cigarety, líbu, ne vlastní paži ani babičku a teď mi zbývá sex.

Ten bych mohla dostat od Alexe. Vždyť ani on se mnou přece nezačne hnedka chodit. Jeho blonďatý styl života je všeříkající.



Zbrusunová  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat