Teşekkürler

2.7K 336 527
                                    

Öncelikle hepinize merhaba.
Çoğunuz, aslında hepiniz desek daha doğru olur, bugün bir final bölümü okuyacağını hiç düşünmeden, kendini şu an bu teşekkürler yazısını okurken buldu.

İnanın, bizim de amacımız tam olarak buydu.

Hazal ve Nilay olarak sizlere en başında bir söz vermiştik, bu kitap bitmeden hiçbir yere gitmeyeceğiz diye. Aylar boyunca bölüm atmasak da, okuduğunuz satırları, kurduğumuz ve sizin zihninizde canlanan o dünyayı yarım da bıraksak nihayet bugün sonuna geldik.

Öncelikle sizin sonsuz sabrınıza, sonra da bu hesabın ortakları olarak birbirimize teşekkür ediyoruz.

Biz bu platformda yazmaya başladığımızda, hedeflerimizin içinde her bölümü detay barındıran bir kitap yazmak asla yoktu. Tamamen hobi, diyorduk her seferinde ama Deeper'a devam etme kararımızda anladık ki biz yazı yazma işini sadece eğlenmek için yapmıyoruz. Biz karakterlerimize, kurduğumuz o evrene, siz okuyucularımıza gönülden bağlıyız.

Yani siz bu gönül bağını koparmadığınız sürece bizi hep buralarda görebileceksiniz.

Eminim birçoğunuz 'onlar böyle bir sonu hak etmedi,' diyordur içinden. Ya da büyük ihtimalle yazıya döküyorsunuzdur, biz de kafa sallayarak okuyoruzdur, bir elimizde peçete öbür elimizde de telefon.

Siz belki bugün ağladınız, biz ise kendi oluşturduğumuz karakterlerin kaderini her bölümde biraz daha görerek 'acaba onların başka bir şansı olamaz mı?' diye her tedirgin olduğumuzda ağladık.

Biz okuyucu yorumlarından her zaman çok etkilenen bir ikili olduk, ta ki bu kitaba kadar. Karakterler vardır, sen onun her özelliğini ilmek ilmek işleyerek oluşturursun, ama o günden güne kendi benliğini bulur ve bir noktadan sonra o ne istiyorsa kurgu da tam onun istediği yere gider. Yazar olarak ne yazmak istersen iste, o kendi bildiğini ve ona en uygun olanı yapar, sen de kabullenip yazıya dökersin. Dökmediğinde ise karakterden çıkarsın.
Aylar yıllar geçer,
geri dönüp okuduğunda da elinde büyük bir hayal kırıklığı kalır.

Çünkü kendi oluşturduğun karakteri onun düşünceleriyle değil, kendi düşüncelerinle hareket ettirmenin pişmanlığını yaşıyor olursun.

Bahsettiğimiz bu pişmanlığı çok kez yaşadığımız oldu ama bizim için bu kitabın en başından beri üç başrolü olan Taehyung, Lera ve Hyeri'ye bu sefer ihanet etmek istemedik. Bizim değil, kurgu onların istediği yere gitsin diye düşündük hep.

Üçüne de sadık kaldığımızı umarak da bu finali verdiğimize inanıyoruz.

Umarız üzüntünüz geçtiğinde ve aylar sonra tekrar okumak istediğinizde siz de böyle düşünürsünüz.

Aslında hiç aklımızda yoktu ama Deeper hakkında belki sormak istedikleriniz olur diye düşünerek bir instagram hesabı açmayı ve sizin de söz sahibi olduğunuz bir günü belirleyerek etkinlik yapmayı kendimize borç bildik.

Bu satıra pazartesiden pazara kadar hangi günü daha çok istediğinizi yazın, o gün hep beraber toplanalım ve sizin merak ettiklerinizi ya da anlaşılmadığını düşündüğünüz yerleri instagramda konuşalım.

İyi ki varsınız.

Ve tabii bizim onlara vedamız;

Tüm bu zamanın seyircisi, olan biten her şeyi en başından beri gören ve bu hikayenin ağırlığını, arkadaşlarını kaybetmenin acısını yaşayan Mikrodalga'mız, hoşçakal.

Bize düşündüğümüzün her zaman doğru olmadığını gösteren, her olaya herkes açısından bakabilen, arkadaşı için hiçbir fedakarlıktan çekinmeyen dişli meslektaşımız, hoşça kal.

Yaşama aşık ve herkesi kendine aşık edebilecek kadar muhteşem bir zihne sahip zeki kızımız; çektiğin onca acıya, kaybettiğin sevdiklerine ve aklına rağmen bizim için sen hep en güçlülerdensin. Hep de öyle kalacaksın, tilkilerine bile hayran olduğumuz ela gözlü kız, hoşça kal.

Yaşamdan umudunu kesmiş, hiçbir zaman bunun için bir heves büyütememiş, ablasına hayran ve bizi de kalbiyle kendine hayran bırakan, acının tüm renkleriyle boyanmış, kaderine onca gözyaşı döktüğümüz dahi çocuğumuz, hoşça kal.
Sen her zaman bu kaderden çok daha fazlasını hak ettin.

Ve bu korkunç kaderin mimarı, hoşça kal.

Nilaydan ♥️
Ve
Hazaldan ♥️

...

İnstagram kullanıcı adımız :
elyios1

Deeper KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin