3. Bölüm

139 11 1
                                    

poyrazaksu1907 takip isteği attı.

Sakin kalmaya çalıştım. Bu çocukla olmayacağını öğrenmiştim. Umutlanmamak lazımdı. Ana hesabıma attığı isteği kabul edip geri takip ettim. Açelya aynanın önünde makyaj yaparken ben yerde yatıyordum.

"Enişteni kaybettin Açelya..."dedim somurtkan bir ifadeyle.  Nasıl biri olduğu, tipi, maddi durumu beni ilgilendirmiyordu.

BANA GECE GECE PROFİTEROL GETİRMİŞTİ YA BU ÇOCUK!

"Neee?"diye bir tepki verdi Açelya. Makyajını bırakıp bana döndüğünde Elis'le olan konuşmayı anlattım.

"Of kızım, ben de bir şey oldu sandım. Elis'in eskisi olmasını mı takıyorsun? Kız kaç tane eskimizle flörtleşti, sevgili oldu, yatağa girdi. Sorun eder mi sence senin Poyraz'la flörtleşmeni? Mantıklı düşün biraz."dedi ve makyajına geri döndü.

"Ne olursa olsun arkadaşımız sonuçta Açelya. Ayrıca o yaptı diye aynısını ben de yapamam ki. Hoş bir şey değil sonuçta ama onun da karakteri böyle yani. Ben onun durumuna düşmem."dedim ve yerden kalkıp dolabın karşısına geçtim.

Beyaz dekolteli bir crop gözüme iliştiğinde sinsi sinsi sırıttım. Altına da bir eşofman giyecektim. Mis.

Hemen giyinip hafif bir makyaj yaptım ve saçlarıma hafif kırık bir fön çektim.

Şimdi bunu paylaşma vaktiydi. Bu arada Açelya da giyinmiş yatıyordu.

minapinar: j'espère que j'ai l'air bien

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

minapinar: j'espère que j'ai l'air bien.

Biz bu Fransızca'yı boşuna öğrenmedik aslanım. Yazdığım şeyde umarım iyi görünürüm tarzı bir şey yazılıydı.

poyrazaksu1907 paylaşımını beğendi.

poyrazaksu1907 paylaşımına yorum yaptı!

Yaptığı yoruma baktım.

poyrazaksu1907: tu es toujours belle.

Sakin olmak amacıyla telefonu yatağa bıraktım. Makyajım olmasa kendimi yastıkla boğabilirdim.

"Açelya..."diye mırıldandım.

"Hm?"derken o da fotoğrafıma bakıyordu.

"Yorumlara bak."dedim sakin kalmaya çalışırken. Poyraz'ın yorum yaptığını görünce kaşlarını çattı.

"Ne demiş bu şimdi?"dedi merakla bana bakarak.

"Her zaman güzelsin."diye sessizce mırıldandım Poyraz'ın yazdığı şeyi. Açelya bir çığlık attı.

"Ciddi misin sen?" Başımla onayladım.

"Sanırım engelleyeceğim." Açelya kaşlarını çatarak bana hafif bir tokat attı.

"İyi misin lan sen? Gerizekalı. Kendine gel aptal. Rüyada mısın?" Benim tepkisiz kalmamla diğer yanağıma da aynı tokadı attı.

"Öyle bir şey yaparsan seni öldürürüm. Bir adım atma. Sadece bekle. Tamam mı benim mal arkadaşım?" Tepki veremiyordum.

Sadece başımı salladım. Saçlarımı okşadı.

"Senin gibi bir mala bile bakmışlar. Fırsatı kaçırma."diye dalga geçtiğinde kolunu mıncırdım. Bir çığlık atarak elime vurdu.

"Kaltak!"diye bağırdığında gülmeye başladım.

"Çıkalım artık. Bu Ekin beyinsizi bizi almaya gelmeden taksiyle gidelim. Dayanamıyorum ben o çocuğa."

*****
Taksiden indiğimizde Açelya bir küfür savurdu.

"Eve gidelim, lütfen eve gidelim!"diye söylenemeye başladığında kaşlarımı çattım. Taksiyi ben ödemiştim bir kere. Böyle bir hakkı yoktu.

"Hayır Açelya. O taksiye o kadar para verd-"

"O Boran bu Boranmış!"diye kesti sözümü.

"Mal mısın sen? Ne diyorsun?"dediğimde ağağağa gibi tuhaf sesler çıkarıyordu.

"Poyraz'ın kuzeni olan Boranmış! Eski flörtüm olan, Tolga için bıraktığım..." Son cümleyi fısıldayarak söylediğinde gözlerimi kocaman açtım.

"Ne!"

Açelya tepki vermeden eliyle ağzını kapadı.

Bir dakika, bir dakika... Bu kız sadece evden nasıl tanımıştı bu çocuğu? ULAN AÇELYA!

"Sen daha önce bu çocuğun evine mi geldin?"diye dehşet içinde sorduğumda başıyla onayladı.

"Lütfen gidelim Mina, nolur..." Tolga gibi bir boğa için bu çocuğu bırakmasının cezasını çekecekti. Allah Tolga'nın belasını versin.

"Yürü."dedim koluna yapışarak. Kapıya doğru sürükledim onu. Hemen zile bastım.

"Hayır, Mina!"dediği sırada kapı dan diye açıldı.

Oha. Eğer Açelya Tolga için bu çocuğu bıraktıysa onu tokatlayabilirdim. Hem de onun bana yaptığı gibi hafif hafif değil.

Çocuğun yüzüne bön bön baktığımızı fark ettim. O da bir Açelya'ya bir bana bakıyordu.

"Şey, pardon. Kaba oldu biraz."dedi ve gülümseyerek kapının önünden çekilip bize yol verdi. Açelya'nın fenalaşmak üzere olduğunu görmüştüm.

Çocuk hırkalarımızı alırken göz ucuyla Açelya'ya baktı fakat Açelya hep gözlerini kaçırıyordu. Bugün işimiz zor gibi görünüyordu...

profiterol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin