Boran yanımıza tek başına döndüğünde Poyraz benim yanımda olduğu için kaşlarını kaldırarak baktı.
"Yer çok rahatsızdı, Açelya gitmişken koltuğa geçeyim dedim."diye açıkladı Poyraz. Zaten yaklaşık yarım saattir yanımda oturmasına rağmen konuşmamıştık bile. İkimiz de telefonlarımıza bakıyorduk.
Boran gelip kulağına bir şeyler fısıldadığında Poyraz baya bir şaşırmıştı.
Allahım yine ne yaptı bizim kız...
Poyraz gülümseyerek bir şeyler dedi ve başıyla onayladı Boran'ı. Boran yerine geri döndüğünde Poyraz hala benim yanımdaydı.
"İzlemek istediğin bir şey var mı? Boran bana bıraktı film işini."
Omuz silktim.
"Sana bıraktıysa sen seç." Çocukcağızın tüm flörtleşme çabalarını altüst etmeye çalışıyordum. Çok zordu.
Telefonuma gelen mesajla ona bakmayı kestim.
Tyvslete gwlir mşsb
Kaşlarımı çatarak mesaja baktım. Bu kıza mutfakta ot falan içirmiş olabilir miydi Boran? Çatık kaşlarla Boran'a baktığımda dudaklarını oynattı.
"Sağda 2."
Çocuktan soğumuştum resmen. Yerimden kalkıp tuvalete gittiğimde Açelya kilidi çevirdi.
Beni gördüğü gibi boynuma sarıldığında içerden filmin sesleri gelmeye başlamıştı.
"Şşt yavrum dur." dedim kapıyı tekrar kilitlerken.
"Ne oldu sana esmer bomba?" Açelya normalde böyle şeyler dediğimde gülmeye başlasa da ağlaması durmuyordu.
"Ben ne gerizekalı bir insanım!"dedi hıçkırıklarının arasında.
"Şşş, sakin ol bakalım. Gel bir elini yüzünü yıkayalım." Başıyla onayladı. soğuk suyla elini yüzünü yıkadığımda makyajı iyice akmıştı.
Şu an salona dönersem çok şüphe çekecekti. İçeriden tanıdık olan tek kişi de Poyraz'dı.
"Bekle bebeğim."dedim Açelya'ya. Tekrar ağlamaya başlamıştı.
Hemen Poyraz'a çantamı getirmesiyle ilgili bir şeyler yazdım. Kapının önüne bırakıp gitmişti.
Makyaj çantasını çıkarıp Açelya'nın yüzünü tekrar yıkadım.
"Mina..."derken ağlamaya başlayacağını hissettiğim için hafif bir tokat attım.
"Sus kız."dediğimde ilk defa gülmeye başladı.
"Şimdi seni tekrardan bir bomba yapacağım, içeri gidip filmimizi izleyeceğiz. Hiçbir şey olmamış gibi davranacaksın ve çok geç olmadan yurda döneceğiz, tamam mı?"
"Şimdi dönsek?"
"Çok dikkat çekeriz Açelya."dedim gözaltlarına kapatıcıyı boca ederken.
Valla 3 kilo badanadan sonra ağladığı belli olmayan bir çıtıra dönmüştü.
"Gülümse bakalım." Gülümsedi.
"Gece konuşacağız bunu."dedim tuvaletten çıkarken. İçeri döndüğümüzde Poyraz Açelya'nın yerinde oturuyordu.
Planları belli olmuştu. Fakat bilmedikleri bir şey vardı ki ben Açelya'mı o çocukla oturtmazdım.
Açelya'ya Poyraz'ın yanını gösterip Boran'ın yanına serildim. Poyraz'la Boran'ın arasında bir bakışma geçtiğinde sırıtmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
profiterol
Genç Kız EdebiyatıBir kutuya bir çocuğa aşk dolu bakışlar atarken çocuk fileye doğru ilerledi. "Böyle kaçak şeylere bir daha bulaşmam haberin olsun. Afiyet olsun bu arada."dedi ve filenin o yırtık kısmından fırt diye dışarı fırladı.