Bölüm 11 = Adam Sikiyorlar

5.7K 200 68
                                    

Deniz'in panik hali onu eğlendirse de merdivenlerin başında kendilerine sinirle bakan Efeyi görünce tekrardan ciddi ifadesine geri döndü.

Efe merdivenleri bir hışımla inerek Emir'in yakasına yapışıp onu duvara yasladı. "Senin ne işin var lan burada, dayağa doyamadın herhalde."

Deniz, Emir ile Efenin arasına girerek Emir'i arkasına aldı. Az önce Cem piçine yaptığı hareketin aynısını şimdi de ona yapıyordu. "Sadece konuşup özür dilemeye gelmiş"

"Sikerim lan onun özrünü." Efe, Denizi iterek tekrardan Emir'in yakasına yapıştığında Serhat'ın "Oha amına koyim Emir'i sikiyorlar" diye bağırarak merdivenlerden indiğini duydu.

"Çek lan elini Emir'den" diyerek Efeyi ondan uzaklaştırmak için itti.

Efe, hızını alamamış bu sefer de Serhat'ın üstüne yürürken Serhat merdivenlerden yukarı koşar adım çıktı. Efe de onun peşinden koşarak yanlarından ayrıldığında Serhat'ın uzaklardan "İmdat adam sikiyorlar" diye bağırdığını duydular.

Deniz şok içinde yanlarından bir hışımla ayrılan iki oğlanın arkasından bakarken Emir "Serhat ya" diyerek sırıttı. Oğlanı ilk tanıdığından beri hayatı ciddiye almayıp sürekli makara yapan tavrına hayrandı.

"Neyse, Efe geri gelmeden ben kaçayım," diyerek Deniz'in az önceki arbededen dolayı yamulmuş olan montunu düzeltti.

Deniz ne demesi gerektiğini bilemeyerek onu sadece başıyla onayladı.

"Barıştık değil mi?" Emir ondan sözlü onay duymak istiyordu.

Deniz uzunca bir süre kendisinden cevap bekleyen oğlana baka kaldı sadece. Bu kadar mıydı yani? Dün onu dövmüş bugünde af mı edecekti? "Barıştık ama bizimkilerden uzak dur lütfen, hepsi seni dövmek için yer arıyor şuan."

Emir onu başıyla onayladı. Birisi kendi arkadaşına da böyle şeyler söyleseydi büyük ihtimal kendisi de karşıdakini dövmek için yer arardı. "Tamam ama sen de Cem den uzak duracaksın."

"Ne? Neden?"

Emirin az önce kendisine gülümseyerek bakan yüzdü aniden taş kesildi. "Neden mi? Birde soruyor musun?"

"Sen çocuğa ayar oldun diye arkadaşımdan olacak değilim." Okulda zaten Cem dışında doğru düzgün bir şekilde tanışıp anlaştığı başka kimse yoktu.

"Sadece arkadaş olduğuna emin misin?"

Deniz kendinden son derece emin bir şekilde "Evet" dedi.

Emir arkasını dönüp merdivenleri çıkarken "Öyle kalsa iyi olur aksi halde seni de onu da sikerim ve sonuçlarını umursamam" diyerek binadan çıktı. Bu cümlenin Deniz'de yarattığı etkiyi az çok tahmin edebiliyordu ama onun için kendisini değiştirecek hali de yoktu. Belki de sadece alkolün etkisi yavaş yavaş geçiyor ve eski Emir geri geliyordu.

***

Okulun bitimine son iki ders kala Deniz tekrardan dönüp Emir'e baktı. Sınıfa girdiğinden beri en arka sıraya kafasını koymuş uyuyordu. Yanına kim gidip dürttüyse de onu uyandıramamış üstüne küfür işitip geri dönmüştü.

Deniz sonunda dayanamayarak Melis ile sohbet eden Serhat'a "Dün gece ne oldu da uyanamadı bu bir türlü" diye sordu.

Serhat, Nazlıya kaçamak bir bakış attı. "Yaraları çok ağrıyordu acısını alır diye biraz içti ama sabaha kadar uyumadı o it."

"Zaten biz ondan çıkarken saat akşam 10 olmuştu bile. Sabaha kadar ailesinden nutuk dinlemiştir kesin."

"Yok lan, tüm gece mesaj atıp durdu şimdi de sızdı ibne. Olan bana oldu amına koyim."

Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin