Hellö Bitches :D +18 uyarısı bölümdür öncelikle bilginize. Herkesin ailesi hakkında bilgi verdikten sonra bir okuyucum "eee Emir'in ailesi nasıl tepki verdi yazmamışsın" demiş :D Ok şekerim onu da üstün körü yazayım dedim ve ek istek olarak minnoş bir talepte daha bulundu. Kendilerini kıramadığımdan asla Emir'e yakıştıramayacağım bir şeyi neden olmasın hak ediyor o köpek diyerekten yazdım vallahi. O yüzden umarım beni linçlemezsiniz vallahi tamamen okuyucu talebi ile yazılmış bir bölümdür :D
Bugün işten erken izin almıştım sırf doğum günümde tüm günümü sevgilim ile beraber geçirebilmek için.
Onun tam okulda çıkış saatinde ben kampüse girmiş çıkış kapısının önündeki masalı banklardan birine oturmuş kahvemden yudumluyordum.
Emir sadece iki yıllık okuduğundan okulu geçen sene bitmişti ama Deniz'in iki yılı daha vardı. Gerçi ilk başta bu durumdan ötürü bocalasalar da, ilk bir kaç ay içinde Emir işe alışmış Deniz de onun gel git tavırlarına hoşgörü ile karşılık göstermeyi öğrenmişti. Gerçi Deniz gibi sakin birinin baruta ateşle gidilmez kafasıyla daha yaklaşmadığına emindi ama neyse.
Nitekim Emir işi öğrenip kendi hayatını kendi kazanabileceği noktaya geldiğinde Ailesine eşcinsel olduğunu söyleyerek büyük bir adım attı.
İlk başta aldığı tepki tahmin ettiği gibi olmuştu. Babası ve Abisi çıldırmış ona milyon tane küfür edip dayak yiyeceğine kadar laflar etmişlerdi. Hele ki hali hazırda bir sevgilisinin bile olduğunu öğrendiklerinde abisi kalkıp Kocaeli'ne gelecekti ki Anneannesi duruma müdahile etti.
Tabi bu süreç Emir'in ne kadar beklediği ve yıllardır kendisini hazırladığı bir süreç olsa da, birden ailesi tarafından tamamen dışlanmak zorlu geçmişti onun için. Serhat'ın dindar ailesi bile oğullarına göz yummuşlardı fakat Emir'inkiler asla...
Deniz'in büyük abisi bile kardeşini ziyarete geldiğinde Emirden ne kadar hoşlanmasa da ona karşı tek bir kelime etmemiş, ettiyse de Deniz bunu Emir'e hiç bir zaman söylememişti.
Emir abisini ve babasını tanıyordu. Deniz'i ne kadar severlerse sevsinler oğullarının başka bir erkekle yatıyor olması fikri onları çıldırtıp gözlerinin dönmesine neden olurdu. Bu sefer de ne Emir dinlerlerdi ne de Deniz.
Babası kaç defa oğluna mesaj atıp ayrılıp tekrardan İstanbul'a gelmesini, geldiği taktirde kendisini affedeceğini söylese de Emir adamı nazikçe reddedip Denizden ayrılmayacağını dile getirinde mesajların sonu hep hakaret ve tehditlerle bitmişti.
Tabi bu süreç bir yandan Emir'i fazlasıyla zorlamıştı. Sadece kız kardeşi ve Anneannesi onu desteklemiş Annesi dahil aylarca aramamışlardı. Gerçi Petek sürekli Annesinin kendi telefonundan oğlunun paylaşımlarını takip ettiğini söylese de Emir annesinin en azından ona destek çıkacağını düşündüğünden kadının 'sana sütümü helal etmiyorum' cümlesi kanına dokunmuştu.
Onlar triplerini atmış, tavırlarını takınmış ve tamamen Emir'e kapı duvar olduklarında Emirde nedense içindeki tüm öfkesini Deniz'e ve onun yoğun çalışma temposuna kusmuştu. Oğlan sırf tıp kazandığı ve 5-6 sene deli gibi okumak zorunda kalması yetmiyormuş gibi birde köpek gibi sürekli ders çalışıyordu. Emir çoğu zaman sevgilisini yanındayken bile özlüyordu. Ailesinin tavırlarının kendisini tamamen çekilmez bir hale getirdiğini bilse de bir dönem kendisine engel olamamış resmen Deniz'e olan takıntısını iki katına çıkartmıştı.
Emir hiç bir zaman ailesini siklememiş olsa da aslında bir yerde onların sevgilerine muhtaç olduğunu geçte olsa anlamıştı. Tabi bu durum Emir'in Anneannesinin ve Peteğin bir gün ansızın Deniz ile beraber kapıdan içeri girmeleri ile değişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)
Ficção Adolescente🔞 Argo ve cinsellik içerir. BxB, GxG "Bana şuan dur demezsen birazdan kendimi tutamayabilirim." Deniz ne kadar hızlı gittiklerini haykırmak istese de "Tutma" dedi. Onun dudaklarının içine "Seni istiyorum" derken Emir'in dudaklarından dökülen "Sikt...