Bölüm 56 = Sadece çantamı alacaktım.

2.1K 74 4
                                    

Nazlı, Emir gittikten sonra Barışlarla yukarı geri çıktı. Melis'in kapısına vurdu fakat Melis kapıyı açmayınca Barış "Duşta yada tuvalettedir" dedi.

"Sırt çantam içerdeydi onu alsaydım bari" derken Melis'in duşta olduğunu tahmin etmek zor değildi.

Barış kendi şifonyerlerindeki yedek anahtarı ona uzattı. Nazlı teşekkür ederek anahtarı alıp kapıyı açarken Barış kendi dairelerinin kapısını ardından kapattı.

Nazlı kapıyı açıp içeri girdiğinde koridorda ki yere saçılan gömleklerini görüp gülümsedi. Kapıyı ardından kapattığı gibi banyodan gelen su sesini duyup gülümsemesi genişledi. Yerdeki gömlekleri alıp şifonyerin üstüne koyup montunu ve ayakkabısını çıkarttı. Banyo kapısını hafiften aralayarak içeri bakınca Melis korkuyla çığlığı bastı.

"Şşşt korkma benim. Özür dilerim sessizce kapıyı açtığım için, seni korkutmak istememiştim."

Melis küvetin içinde ayakta öylece durmuş kendisine bakarak "Gelsene" dedi.

Nazlı başta tereddüt etse de ardından yavaşça banyoya girip kapıyı ardından kapattı. Sıcak buhar banyoyu buğulaştırmıştı. Melis küvetin kenarındaki şampuanları yere koyup köşeye oturup bacak bacak üstüne attı.

Nazlı karşısındaki kızın kendisine ve vücuduna olan güvenine hayran kaldı.

Kızı baştan ayağa süzdü. Başından aşağıya dökülen su sarı saçlarını beyaz tenine yapıştırıyordu. Ona itiraz edebilirdi ama maalesef bu hayatında yapacağı en büyük aptallık olurdu.

Elleri okul pantolonunun düğmesine gitti hemen. Melis onun kendisine itiraz etmeden isteğini yerine getirdiği için gülümsedi.

Nazlının Pantolonu usulca bacaklarından aşağıya kaydı. İç çamaşırını da çıkartıp pantolonunun yanına gönderdiğinde Melis onu yutkunarak izledi. Daha önce hiç bir kız kendisi için soyunmamıştı. Bu onun için yeni bir şeydi. Onun bacaklarına bakarken onlara dokunmak istedi.

Nazlı beyaz atletinin eteklerini tutup tek hamlede çıkartınca karşısında sadece siyah sütyeni ile kaldı. Küvetin içine girip suyun altında ıslanmamaya özen göstererek Melis'e sırtını dönüp "Sütyenimi sen açar mısın?" diye sordu.

Melis oturduğu yerden kalktı. Nazlı'nın arkasına geçip sütyen'in sağ kol askılığını düşürdü ve askılığın hafiften bıraktığı kırmızı çizginin üstüne öpücük kondurdu. Elleri yanlarından başlayıp göbeğine doğru okşayarak ilerlerken Nazlı'nın ürpertisini avuçlarında hissetti.

Omzundan boynuna doğru öpücükleriyle gezintiye çıkarken onun tenindeki erik kokusunu içine çekti. Elleri Nazlının sütyeni'nin üstünden göğüslerini usulca okşadı.

Nazlı'nın heyecandan nefesini tuttuğunu, göğsünün inip kalkmayı bıraktığı an fark etti. "Nefes al" diye fısıldadı usulca heyecandan ölmek üzere olan kızın kulağına.

Nazlı titrek bir nefes verdi. Tuttuğunun bile farkında olmadan nefesini özgür bırakırken ciğerleri de oksijen ile buluştu.

Melis ona gülümseyip ellerini göğsünden çekip sütyen kopçasına götürüp hızlı bir hamleyle açtı. Kollarından sütyeni çekip çıkartıp Nazlı'nın yere bıraktığı kıyafetlerinin yanına attı. Nazlı ona dönmek için hamle yapmıştı ki Melis arkadan kendisine sarılıp onu durdurdu.

Bu sefer elleriyle onun çıplak göğüslerini avuçlarken "Bırak da seni biraz keşfedeyim" diye mırıldandı.

Nazlı yerinden fırlamak üzere olan kalp atışlarını bastıramadığı için yutkundu sadece. Daha önce bir çok kez ilişkiye girmesine rağmen Melis'in yanında eli ayağı birbirine dolanmıştı.

Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin