Bölüm 23 = Kabullenemeyiş

2.3K 135 34
                                    

Hasan tüm gün boyunca Orçun muhabbetini düşünüp kafa patlattı. Ardından hiç kimsenin onlardan beklemediği o hareketi yapıp medeni bir şekilde konuşma kararı aldı. Arkasını dönüp iki sıra arkasında oturan arkadaşına "Lan İbo sana bir iş versem yapar mısın?" diye sordu.

İbo kafasını telefonundan kaldırdı. "Ne oldu?"

Hasan İbo'nun yanına gidip oturdu. "Şu Orçunların sınıfına git de ona okul çıkışı benim onunla nargile kafede buluşmak istediğimi söylesene. Ha birde tek gelsin bende tek gideceğim."

"Tamam söyleriz de hayırdır aklından neler geçiyor?"

"Bu muhabbet çok uzadı ardık boka sarıyor hacı hiç gerek yok. Adam akıllı konuşup bu konuyu tatlıya bağlamaya çalışacağım."

İbo tek kaşını kaldırıp "Sen?" diye sordu.

"Tabi lan mal başka kim olacak. Serhat dayaktan başka bir şeyden anlamaz, Nazlı desen Melis ile kafayı bozmuş durumda, Emir'in de ebesi sikilmiş zaten, çocuk deminden beri sağını solunu tutup duruyor amına koyim."

"Kimden ötürü acaba?" dedi İbo imalı bir şekilde. "Dün benim yanıma geldiğinde çocuğun hiç bir şeyi yoktu anasını satim, çocuğun hem ebesini sikmişsin hem de lafını yapıyorsun."

"Hak etti ibne" dedi sert bir şekilde. "Benden bir bok saklamasaydı o da."

"Sakladıysa ne olmuş. Sen bizden hiç mi bir şey saklamıyorsun amına koyim?"

Hasan, İbo'ya şüpheyle bir şey sezip sezmediğini anlamaya çalışırcasına baktı. "Yok lan ne saklayacağım" dese de aklına sakladığı bir-iki şey gelmişti bile. Asıl sorun hiç biri kendi sırrı değildi hep başkalarının sırrıydı ve bunları söylemek ona düşmüyordu. "Hadi sen onu bunu siktir et de ders zili çalmadan şu Orçun pezevengine haber uçur."

İbo masadan kalktıktan sonra Nazlı yanına geldi. "Bak bu Melis'te bugün bir haller var" diye geveledi ağzında.

Hasan sabahki olanları hatırladı. "Yok be bence gayet normal" diye yalan söyledi. Sabahtan beri Nazlı'dan kaçıyordu ve bunu fark etmemek için kör olması gerekiyordu.

"Hayır hayır kesin bir şey var. Sabahtan beri en az dört erkekle konuştu ve ikisinin de numarasını aldı. Üstelik daha önce bilmem değişik bir tip dediği oğlana aslında oldukça yakışıklı dedi. Acaba birisinden mi hoşlanıyor?"

Hasan omuzlarını silkti. "Sormadın mı ona?"

"Saçmalama ne sorucam ona öyle bir şey."

"Neden başkasından hoşlanmasından mı korkuyorsun?"

Nazlı önce kızgınlıkla Hasan'a baksa da bakışları daha sonradan hüzünlü bir hal aldı. "Yani aslında olabilir."

"Bak Nazlı kız geleli üç hafta filan oldu ve okula ilk geldiği günden beri öküzün tirene baktığı gibi kıza bakıyorsun. Aşk meşk mevzuları bana uzak biliyorsun beni ama seviyorsan git söyle. Ha yok ben reddedilmeyi kaldıramam diyorsan da git eşcinsel misin lezbiyen misin nesin git onu söyle. Ona göre hayatına devam edersin sende, böyle gizli saklı severek nereye kadar devam etmeyi düşünüyorsun?"

Nazlı çok bilgece konuşan Hasan'ın yine her zamanki gibi haklı olduğunu bildiğinden dilini gösterip ona sırtını döndü. "Senin için söylemesi kolay tabi."

"Ne var ki bunda anlamıyorum, yanına gideceksin ve söyleyeceksin bu kadar basit."

Nazlı burnunu çekerek "Öyle olmuyor işte" dedi sessizce.

Hasan biraz daha onu konuşturursa büyük ihtimal ağlayacağını fark etti. "Ona aşkını itiraf et demiyorum zaten git sadece yöneliminden bahset diyorum."

Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin