Görkem giden ikilinin arkasından peşi sıra küfürler savururken Nazlı, Barış'a çekilmesini söyleyerek Görkem'in yanına gidip eğildi. "Bana bak kimsin, nesin veya neden buradasın bilmiyorum ama çok yanlış insanlara çattın."
Görkem, Nazlıya nefretle bakarken Efe'ye dönüp "Siz burada resmen belanızı bulmuşsunuz" dedi.
Nazlı, Görkem'in saçlarından tutup kafasını bir kaç defa sertçe duvara çarptı. Sonuncusunda yerde kıstırılmış bir şekilde yatan oğlanın kulağına doğru eğilip "Onlar değil de sen şimdi buldun ama" diye fısıldadı.
Nazlı, Efe'ye "Kalk onun üstünden" dediği an Efe merakla ona "Ne yapacaksın?" diye sordu.
"Bana onunla sadece yarım saat ver de başına gelecekleri yavaş yavaş ve sindire sindire uygulamalı anlatayım ona."
Efe, Nazlı'nın bakışlarındaki kararlılığı görünce Görkem'in ellerini bırakmadan üstünden kalktı ve onun kalktığı yere Nazlı hızlıca geri oturdu.
Melis arkasından "Ne yapıyorsun?" diye sorunca Nazlı ona bakmadan "Barış Melis'i götür buradan" dedi.
Barış Nazlıyı sorgulamadan Melis'in yanına gidince Melis Barış'a kaşlarını çatıp baktı. "Hayır bende buradayım ona ne yapacaksan karşımda yap."
Nazlı Melis ile kısa bir göz teması kurup "O zaman bana müdahile etme sakın" diye uyardı onu. "Ayrıca burada olan burada kalır" dedi ve karşısındaki oğlana dönüp montunun fermuarını açtı.
"Şimdi gelelim sana" dedi ses tonunu yumuşatarak. "Emir'i görmedin, tanımadın bilmiyorsun."
Görkem kızın gözlerine sertçe baktı. "Sen ne saçmalıyorsun onun amına koyacağım."
Nazlı onun montunun önünü açıp kazağının altına ellerini soktu. "Ya benim söylediklerimi onaylarsın ya da şimdi burada seni azdırır erkekliğine oturur sonrada herkese bana tecavüz ettiğini söylerim" dedi ellerini usulca onun kaslı bedeninin de gezdirerek.
Oğlan ona yan yan sırıtıp "Yapamazsın" dediği an Nazlı elini kot pantolonunun düğmesine götürüp düğmesini açtı.
"Keşke sana yapacaklarım sadece bunlarla kalsa" diyerek oğlanın kucağında usulca bir ileri bir geri hareket etmeye başladı. "Bakalım yüzde kaç ibneymişsin" diyerek oğlanın fermuarını da yavaşça indirirken gözlerini bir an bile ondan ayırmadı.
Barış "Nazlı bence durmalısın başka bir yolunu da buluruz" dediği an Efe "Bırak yapsın" diyerek Barış'a müdahile etti. "Görkem'in Deniz'e yaptıklarının üçte biri bile değil Nazlı'nın ona şimdi yapacakları" dedi. "Bırak bir ömür tecavüzden suçlansın. Belki aklı başına gelir."
Nazlı, Görkem'e sırıtarak "Bak benim gibi düşünen başkaları da varmış" diyerek onun sertleşmeye başlayan erkekliğini baksırı'nın üstünden avuçladı.
"Sırf arkadaşlarını korumak için mi kendini bana zorla sikdirteceksin?" diye sordu Görkemde aynı meydan okuyan bakışlarıyla ona.
Nazlı montunu az önce Melis'lerin evinde bırakıp çıktığı için üstünde sadece okul gömleği ve pantolonu vardı. Ona yalandan göz kırpıp "Canımı isteseler canımı bile veririm" dedi ve elini onun sertleşen erkekliğinden çekip kendi gömleğine götürdü ve yanlarından tutup yırtarak çekip koparttı.
Odadaki herkes Nazlının bu hareketine şaşkınlıkla bakarken Melis'in yüzü tamamen ifadesizdi.
Nazlı'nın siyah beyaz atletinin altında siyah südyeninin dantelleri görünüyordu. "Bence hazır sikecekken biraz keyif almak istemez misin ne de olsa hapishanede ibne olduğunu öğrenen herkes seni evirip çevirip sikicek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)
Roman pour Adolescents🔞 Argo ve cinsellik içerir. BxB, GxG "Bana şuan dur demezsen birazdan kendimi tutamayabilirim." Deniz ne kadar hızlı gittiklerini haykırmak istese de "Tutma" dedi. Onun dudaklarının içine "Seni istiyorum" derken Emir'in dudaklarından dökülen "Sikt...