"Bugün son gün, formu doldurmayan kaldı mı?" diye sordu Hasan başka bir sınıfın gezi onay formlarını toplarken.
Zeynep kağıtların hepsini mavi dosyanın içine yerleştirip kapattığı gibi dışına sınıfı ve şubesini yazarak "Hepsi burada. Bu sınıftaki herkes geliyor" dedi.
"Tamam o zaman şimdi geriye bir tek benim sınıf kaldı."
Zeynep dosyaları kucağına alınca Hasan kızın aldığı dosyaların hepsini elinden aldı. "Sen paraları al ve bana kapıyı aç. Bunları ben taşırım."
Zeynep mahçub bir şekilde "Ay gerek yoktu bende taşıyabilirdim" dese de Hasan'ın bu centilmen tavırlarına içi gidiyordu.
"Sorun değil, son ders zili çalmadan benim sınıfı da aradan çıkartalım." Beraber sınıftan çıkıp kendi sınıfına geldiğinde Zeynep kapıyı tıkladı. Beraber Hayat Bilgisi dersini bölerek girdiler. "Hocam biz gezi formlarını ve paraları toplamak için gelmiştik."
"Buyur oğlum sınıf senin, son on dakika filan kalmıştı zaten" diyerek hoca dersi sonlandırdı.
Zeynep formları toplarken Hasan da paraları topluyordu. İsim isim sıra sıra herkesi tek tek ayarladıklarında Hasan listede bir kişinin isminin üstünün çizilmediğini görünce "Gelmeyen kim?" diye sordu Zeynep'e.
Zeynep elindeki formu Hasan'a gösterip "Barış isminde biri" dedi.
Hasan hemen Barış'a baktı. Kulağına yine o meşhur siyah kulaklığını takmış çantasını toparlıyordu. Bugün değişiklik olarak küçük halka küpelerden takmıştı kulağına. Saçını da atkuyruğu değil minik topuz yapmıştı.
"Boş formlardan kaldımı hiç?" diye sordu Zeynep'e.
Zeynep panikle kağıtları karıştırırken "Var" diyerek bir tane uzattı Hasan'a.
Hasan sırasına gidip kalemini almış Barış'ın bilgilerini doldurdu. Serhat "Lan sen bize laf yapıp kendi formunu doldurmadın mı?" diye sordu yanına gelip.
"Bu Barış'ın ki o gelmeyecekmiş."
"Ee, gelmesin o zaman."
Hasan, Serhat'a "Lan bana 50 lira toplasana bizimkilerden" dedi onun az önceki söylediğini duymamazlıktan gelerek.
"Heey kime diyorum..."
Formu hızla doldururken "Tek kelime daha duymak istemiyorum bu konuda" dedi sert bir şekilde.
"Vay anasını... Dün ki bebeler için beni satıyorsunuz ya alacağınız olsun." Kendi çantasından 50 lira çıkartıp Hasan'ın doldurduğu formun yanına koydu. "Hediyem olsun."
Hasan formu bititince eksik kalan parayı da kendi cebinden ödedi. Zeynep'in yanına gidip formu ve parayı hızla ona verdi. "Sen paraları al çık bende geliyorum şimdi, tüm sınıf tamam Barış'ın ismini listede karalayabilirsin."
Zeynep kalemle son kalan ismin üstünü de karaladı. "Bu sınıftaki herkes katılıyor o zaman" dediğinde Hasan onu onayladı.
Zeynep sınıftan çıktıktan sonra son dersin bitiş zili de çaldı ve herkes toparlanıp dağılmaya başladı.
Hasan masanın üstündeki dosyaların yarısını alıp Barış sırasından kalkmadan tam önüne bıraktı. Barış ona tek kaşını kaldırıp bakarken, Hasan onun kulağındaki kulaklıklardan bir tanesini çıkardı. "Bana yardım etmek istermisin?"
Barış'ın "Hayır..." kelimesine gülümseyerek karşılık verdi. "Teşekkür ederim yardımın için" dedikten sonra öğretmenler masasında geriye kalan diğer dosyaları almaya gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)
Teen Fiction🔞 Argo ve cinsellik içerir. BxB, GxG "Bana şuan dur demezsen birazdan kendimi tutamayabilirim." Deniz ne kadar hızlı gittiklerini haykırmak istese de "Tutma" dedi. Onun dudaklarının içine "Seni istiyorum" derken Emir'in dudaklarından dökülen "Sikt...