Bölüm 18 = Kardeş Kavgası

2.5K 149 31
                                    

Kafenin kapısından içeri girince İboyu direk cüssesinden ve yanındaki minyon kızı da yüzündeki şirinliğinden tanıdı. Hassiktir... İşte bunu hiç beklememişti. Kızın sesinin bir yerlerden tanıdık olduğunu biliyordu ama o kızın Serhat'ın ona 4 yıl önce ayarladığı kızlardan birinin en yakın kankası Ayşegül olduğunu gördüğünde şok geçirdi.

Masaya vardığı gibi "Siz ne zamandır berabersiniz lan?" diye sordu kendini tutamadan.

Ayşegül oturduğu yerden kalkıp "Hoş geldin Emir" diyerek ona sarılıp tekrar yerine oturdu.

Emir "Hoş bulduk" derken yan gözle İboya baktı.

"Aslında bu üçüncü buluşmamız" derken Ayşegül'e "Sen anlatmak ister misin?" diye sordu.

Ayşegül "Elbette" diyerek dört yıl önce en yakın arkadaşıyla çıkan Emir'e döndü. "Biz aslında bilgisayar oyunları satan bir dükkanda denk geldik geçen ay. Orada sohbet açıldı numaralaştık filan derken şuan buradayız" diyerek diğer kızlar gibi uzun uzun anlatmaktansa kısa bir özet geçti.

"Okulda da hiç yan yana görmedim sizi."

"İki defa geldim aslında ama birinde siz kavga ediyordunuz diğerinde de müdürün odasında azar işitiyormuşsunuz" diyerek son bir kaç haftalık özetimizi üstün körü yüzümüze vurdu.

"Vay be, en boktan hallerimizde gelmişsin o zaman. Kusurumuza bakma biraz böyle oldu bu aralar."

Ayşegül omuzlarını silkti. "Aslında bu güne kadar İboşa sürekli kızıyordum kavga etme, uzak dur, başını belaya sokma diye ama bugünden sonra karışmam. Böyle bir durumda arkadaşlarını savunmak en doğal hakkı."

Emir İBOŞA şaşkınlıkla baktı. İbo görünüş olarak sert, iri yarı ve 180 boylarında olduğundan yanındaki kız çok minyon kalmıştı. Omuzlarına kadar kesilmiş kısa saçlı, minnak, tatlış bir şeydi işte. Bizim ibo'ya genelde o tarz kızlar bakmadığından bu hiç beklenmedikti.

"Vay be" dedi tekrardan. Başka ne demesi gerektiğini bilmiyormuşçasına İbo'ya baktı.

İbo "Neyse tatlım al sen benim telefonu da exp kas bize, bende biraz Emirle konuşayım sorun olur mu?"

Ayşegül önünde ki çilekli sütünden içerken "Keyfinize bakın" deyip iki telefonu da önüne çekip oyunlara daldı.

"En başından dökülsene sen bana şu olayı."

Emir garsondan bir kahve isteyip İbo'ya en başından beri her şeyi anlattı. İlk okulda Nazlıyla tanıştıklarında herkesin nasıl onları sürekli birbirlerine yakıştırdıklarından ama ikisinin de kendilerine o gözle bakmadıklarından. Daha sonra orta okulda Serhat sürekli manita yapıp Nazlı ile beraber karı kız keserken Emir'in hiç bir kızın ilgisini çekmemesinden. Orta son da ve lise de artık bir kaç kızla denemek amaçlı çıkıp öpmekten ileri gidemediğinden. Hatta öpünce sanki öz kız kardeşini öpüyormuş gibi tiksindiği detayını bile vermişti.

O kızlardan birisi Ayşegül'ün en yakın arkadaşlarından olmasına rağmen kız başını kaldırıp ne ona bakmış ne de herhangi bir yorumda bulunmuştu.

"Erkeklerden hoşlandığını nasıl anladın?"

"Millet kız Voleybol takımının maçlarını izleyip göt keserken ben erkeklerin maçlarını açıp izliyordum. Ne bileyim lan bir gün kendimde anormallik olduğunun anladım işte. Deniz'e giderken kız değil erkeklere bakıyordum amına koyim böyle böyle anladım bir yerden sonra."

İbo şüpheyle Emir'i süzdü. Dört yıl boyunca yedikleri içtikleri ayrı gitmeyen, kardeşim dediği adamın nasıl da ibne olduğunu fark edemeyişine şaşırdı. Günlerinin yarısı beraber geçiyordu ama o böyle kocaman bir detayı görememişti. Şöyle bir geriye bakıp düşündüğünde bile Hasan ile Serhat ne zaman kız kesse Emir onlara takılır günün sonunda İbo'nun yanına gelir onlarla dalga geçerdi.

Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin