Serhat 10 dakikalık arayışı'nın sonunda Nazlı ile Melis'in kaldıkları odayı buldu. Kapıya sadece bir defa tıklattıktan sonra cevap bile beklemeden sonuna kadar açtı.
Odada ki kızların hepsi sinirle ona bakarken Esma "Neden odaya böyle dalıyorsun" diye kızdı.
Serhat senirle soluyarak Esma ile Şeyma'ya "Odadan çıkıp beni Nazlı ve Melis ile yalnız bırakır mısınız bir kaç dakikalığına."
Kızların itiraz edeceğini anlayan Nazlı az önce tartıştıkları yatak için "Tamam yatağımı sana veririm Şeyma bize birkaç dakika verirseniz" dedi.
Sırf Melisi gece yatarken izlemek istediği için onun tam karşısındaki ranzanın üst katına eşyalarını koymuş ve kendisine itiraz eden Şeyma ile uzunca bir süre tartışmıştı ama şimdi Serhat için bundan vazgeçekti el mecbur.
Serhat iyidir, tatlıdır, karı kız düşkünüdür ama sinirlendimi de tersi pistir. Şuan tam da en pis anlarından birindeydi. Üstelik serviste durumlar karışmıştı yine. En son Hasan sinirli bir şekilde inmiş ve servis hareket edene kadar bir daha da binmemiş ve kimseyle tek kelime konuşmamıştı.
Melis durumu az çok bilmesine rağmen serviste herkesin Barış'a yüklenmesinden korktuğu için kimseye bir şey söyleyememiş ve haberi yokmuş gibi davranmıştı.
Odadaki diğer kızlar söylenerekte olsa çıktıkları gibi Serhat kapıyı arkalarından çarparak kapattı.
"Şimdi biri bana sabah neler olduğunu anlatabilir mi? Kim kızdırdı Hasanı?" Diye sorarken kendi servislerindeki herkesin gerginlik seviyesinin bir sebepten ötürü tavanlarda olduğunu biliyordu.
Valizini verip servise bindiğinde Emir ile Nazlıyı olanlar hakkında konuşurken görmüş ardından Hasanı aramaya çıkmıştı.
Hasan okulun giriş kapışının arka köşesine oturmuş sigara içiyordu. Serhat 'ne oldu kardeşim?' Diye sorduğu gibi Hasan ona 'yok bir şey' diyerek terslemişti.
Servis kalkana kadar duvar köşesinde peşi sıra beş sigara yakmış ardından da servisin tam kalkacağı dakika 'hadi gidelim' deyip servise binmiş ve yolculuk boyunca da tek kelime etmemişti. Yanına gelen herkese kısa cevaplar verip tek tek başından savmıştı ki bu asla onluk bir şey değildi. Hasan her zaman herkese yardımcı olmak için kendini paralardı. İlk defa Hasanı böyle görüyordu.
Nazlı "Ben sana olanları anlattım onun dışında ekstra bir şey bilmiyorum" derken kapı ardlarından vurulunca Serhat sinirle kapıyı açıp daha kapıdakinin kim olduğuna bile bakmadan "Ben sizden sadece bir kaç dakika istedim amına koyim bu kadar zor mu?" derken karşısında Efe'yi görüp durdu.
Efe kaşlarını çatıp "Bende koyabileceğin bir am yok maalesef, olsa da sana koydurtmam zaten o yüzden çekil önümden" diyerek içeri girdi.
Serhat sinirinden yerinde duramıyor bir sağa bir sola yürüyordu. Efe'ye cevap vermek yerine "Biri bana açıklama yapsın da kime dalacağımı bileyim." Dedi.
Efe "Barışa dalarsan seni sikerim" dediği an Serkat merakla "Barış ne alaka amına koyim?" diye sordu.
Efe, Melis'e bakıp "Serviste olanları anlatmadın mı?" diye sordu.
Herkes Melis'e bakarken Melis mahçup bir şekilde "Söyleyecektim ama fırsat bulamadım kusuruma bakmayın." dedi. "Şey nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum aslında durumlar biraz karışık."
"Barış ile Hasan'ın ne gibi durumu olabilir ki birde karışık olsun?" diye çıkıştı Serhat.
Melis yanındaki boş yatağa oturup "Cuma günü ben Hasan ile Barış'ı uygunsuz pozisyonda yakaladım" diye itiraf etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)
Teen Fiction🔞 Argo ve cinsellik içerir. BxB, GxG "Bana şuan dur demezsen birazdan kendimi tutamayabilirim." Deniz ne kadar hızlı gittiklerini haykırmak istese de "Tutma" dedi. Onun dudaklarının içine "Seni istiyorum" derken Emir'in dudaklarından dökülen "Sikt...