Bölüm 58 = Nöbetçi Öğrenciler

1.9K 102 48
                                    

Sabah daha ilk derse başlamadan Hasan ilk Efe'nin yanına gitti ve ona bir kağıt verip bir şeyler söyledi. Efe çantasını sırtına takıp sınıftan çıkınca Serhat kaşlarını çatarak bana ne nereye gittiyse gitti beni ilgilendirmez diye düşündü.

Hasan Barış ile iki çift laf ettikten sonra elindeki Efe'ye verdiği kağıdın aynısı ile kendilerine doğru yürüdü.

"Hayırdır" diye sordu Serhat merakla.

Hasan ona sırıtıp "Hayır hayır. Ama sana hayır amına koyim. Bugün nöbetçisin Efe ile" dedikten sonra "Matematikten yırttın bugün yine hadi iyisin" diye de ekledi.

Serhat'ın yüzü birden düştü. "Boş ver kardeşim, ben hiç almayayım. Benim sıramı başkası ile değiştir" dedi umursamazca.

Hasan şok içinde kendisine bakarak "Taşak mı geçiyorsun lan bende. Yazdırdım seni artık bir kere, değişemem oğlum. Kalk şuradan siktir git yap nöbetini gel. Toplasan 7-8 saat zaten" dedi.

Serhat "İstemiyorum oğlum zorla mı?" derken Hasan Serhat'ı ensesinden tutup oturduğu masadan kaldırdı. "Sizi bana parayla mı veriyorlar yarabbi, nedir benim sizden çektiğim. Daha geçenlerde ne zaman sıra bana gelecek diye sormuyor muydun lan sen."

Serhat, Hasan'ın elinden kurtulmaya çalışsa da nafile. "Şimdide vazgeçtim amına koyim, istemiyorum."

Hasan onu sınıfın dışına çıkarttığı gibi koridor duvarına yasladı. Etrafına bakınıp çevrelerinde kimseciklerin olmadığını görünce "Lan Efe ile sikiştiniz mi yoksa doğruyu söyle?" diye sordu tüm ciddiyetiyle.

Serhat'ın gözleri irileşerek yüzü de birden ciddileşti. "Yok amınaaa daha neler lan, saçmalama amına koyim. Ben siz miyim lan bir erkeğe kayım. Sana da aşk olsun kardeşim bana nasıl Efe'yi yakıştırdın o da ayrı bir konu yani. Hem öyle bir durum olsa ilk sana dayardım senin Efeden daha çok giderin var."

"Yeter lan kes" diyerek Serhat'ı susturdu. Eğer o böyle saçmalıyorsa kesin bir boklar olmuştu. "Saçma salak konuşmaya başladığına göre kesin bir bok olmuş."

Serhat "Sikim üstüne yemin ederim lan bir şey olmadı" derken Hasan yüzünü ekşitti. Bu cümleyi kursa kursa ancak Serhat malı kurabilirdi zaten. "Sikin kopacak amına koyim ettiği küfre bak. Harbi malsın oğlum sen he."

Serhat sinir "Ya bir yürü git Hasan ya sabah sabah geldin yok nöbetçisin yok Efeylemi sikiştin diye diye beynim seninkiyle sikişti resmen" diye söylendi.

"Kes tıraşı o zaman anlat ne olduğunu, çünkü bir şeyler olmuş belli yoksa böyle yana yakara Efe ile beraber nöbetçi olmaktan kaçmazdın."

Serhat omuzlarını silkti. "Efeyle alakası yok ki. Ben sadece istemiyorum."

"Önce seni ardından da yalanını siksinler emi" diyerek koridorda kendilerine doğru gelen öğretmeni görünce Hasan ellerini Serhat'ın ensesinden çekip "Şimdi siktir git nöbetini tut beni de ayar etme" dedi sertçe.

Serhat sinirle "Tamam son beyin sikicisi tamam, bari çantamı alayım lan" diyerek hızla sınıfa çantasını almaya girdi.

Sınıf kapısında kendisini heyecanla karşılayan Nazlı "Hayırdır lan Hasanla ne fısır fısır konuşuyorsunuz dışarıda" diyerek Serhat'ın arkasına geçip sırtına atladı.

Serhat, Nazlı'yı düşmemesi için bacaklarından sıkı sıkıya tutarak kendi sırasına doğru yürüdü. "Bir bok konuştuğumuz yok, bugün nöbetçi öğrenciyim de onu söylüyordu."

Nazlı, Serhat'ın kafasına bir tane şaplattı. "Hadi lan oradan. Seni sikecekmiş gibi bakıyordu, hatta Barış'a seninki açıldı herhalde şimdide Serhat'a dayıyor dedim de çocuk iki saat gözünü size dikip pis pis bakmasına rağmen Hasan onu fark etmedi."

Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin