Bölüm 47 = İlacın Etkileri

2.2K 111 29
                                    

Efe, Serhat'ın boynundan tutup onu duvara bastırarak okul koridorunda öpmeye başladı. Serhatta ona karşılık verirken elleri oğlanın okul pantolonundaki kemere gitti. Aceleci tavırlarla kemerinin önünü açarken Efe onu gömleğinin düğmelerini çözüyordu.

Dudakları birbirleri etrafında deli gibi sürtünüp hoyratça gezinirken Efe "Ama sikicem seni şimdi az kaldı" dedi dudaklarının arasına.

Serhat "Bok sikersin" derken oğlanın kemerini belinden çıkartıp boynuna dolamıştı. "Kimin kimi sikeceğini görmek ister misin?" diye sordu.

Efe onun boynuna ardından da dudakları ile göğsüne sert ama aşk dolu öpücükler kondururken Serhat kontrolü kaybediyormuş gibi hissetti kendini. Tüm vücudu sarsılıyordu ki bu sarsıntının sebebinin aslında Efe olmadığını fark etmesi çok zamanını almadı.

Serhat gözlerini açtığında Efe ile burun buruna geldi. "Heh uyandın sonunda" derken kahkaha atıyordu. "Lan rüyanda sikiyor muydum seni doğruyu söyle."

Serhat, Efe'nin midesine tekmeyi basıp oğlanı yere göt üstü düşürdü.

Efe düşmesini umursamadan kahkaha atmaya devam etti. "Kesin sikiyordum yoksa böyle sinirlenmezdin bana."

Serhat oturduğu yerden kalkınca poposunun sert zeminde uyuştuğunu fark edip ovuşturdu. Duvar saati sabahın altısını gösteriyordu ki Efe'nin kahkahalarının yerini öksürük krizleri aldı.

Serhat yerde öksüren oğlana önce sinirle sonrada acıyarak baktı. Ne de olsa dün onun yüzünden hasta olmuştu Efe. Ne kadar bunu hak etse de içten içe üzülmüştü işte.

Mini mutfaktan bir su alıp yerde öksüren Efe'ye açıp verdi. Efe suyu içerken Serhatta onu izliyordu. Pantolonuna dönüp baktığında erkekliğinin hala taş gibi olduğunu görüp uzunca bir of çekti.

"Uykunda ne yaşadıysak seni fena azdırmışa benziyor" diye takıldı Efe ona tekrardan.

Serhat ona "İlaçtandır o, hem sen kendi işine baksana bana güleceğim diye geberiyordun az daha" dedi. Serhat'ın uyandığından beri Efe'ye verdiği ilk yanıttı bu.

Serhat eğilip elini Efe'nin alnına götürüp ateşine baktı. Ateşinin düştüğünü fark edince "Ben tuvaletteyim sende hazırlan kendi odana siktir git artık istenmiyorsun burada" diyerek Efe'yi yerde öylece bırakıp tuvalete gitti ve kapıyı ardından kapattı.

Aynanın karşısına geçip kendisine bakınca yanaklarının kıpkırmızı olduğunu gördü. Musluğu açıp buz gibi suyu avuçlarına alıp yüzünü yıkadı. Gördüğü rüyaya o kadar sinir olmuştu ki sinirden ellerinin titrediğini yeni fark etti.

O kadar gerçekçi ve o kadar da tahrik ediciydi ki... "Siktir" diyerek yumruk yaptığı elini fayansa geçirdi.

Bu böyle olmamalıydı. Bu çok yanlıştı neden böyle yanlış bir şeyin rüyasını görüyordu ki...

Kapının ardından Efe'nin "Her şey yolunda mı?" diye sorduğunu duydu.

"Defol başımdan" diye cevapladı Serhat. Şuan tam da son görmek istediği kişi kapı ardındaydı.

Pantolonunun içinde kendisini zorlayan küçük Serhatcığı artık göz ardı edilecek gibi de değildi. Pantolonunun düğmesini açıp iç çamaşırını da usulca indirince taş gibi olmuş erkekliği refaha ermişçesine dışarı sarktı birden.

Serhat sırtını fayansa yaslayıp kendisini yavaşça çekmeye başlayınca erkekliğinin aslında çok uzun bir süre bu şekilde kaldığından fazla uğraşmadan bir an önce geleceğini anladı.

Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin