İki gündür Emir ile Deniz'in arası açıktı.
Emir, Deniz'i dışarı çıkartmış ve ona eski sevgilisi ile arasında olanları detaylıca anlatmasını istemişti. Deniz başta itiraz etse de Emir'in diretmesi üzerine olanları anlattı.
En başında tepkisiz kalıp dinlese de sonlara doğru alkolün etkisiyle Deniz'i para karşılığı birilerine sattığını öğrendiğinde çıldırdı. Bunun bir kaç defa deha tekrarlandığını duyduğunda ise Deniz'i yakasından tutup duvara yapıştırarak "Amına koduğumun ibnesini yerden kaldırdım lan ben senin yüzünden" diye bağırdı milletin içinde.
Tabi Emir sakinleşmediği için ikisi de oturdukları kafeden atdılar. Emir saatlerce Denizle konuşmadı. En son oğlanı evine bıraktığında Deniz onun eline dokunduğunda da elini sertçe geri çekmişti.
İki gün boyunca Deniz, Emir'e sakinleşmesi için tüm şebekliğini yapıp bu akşam için güç bela film izlemek için ikna etti.
Emir oflaya poflaya film izlerken Deniz ona dönüp "Seni seviyorum bunu biliyorsun değil mi?" diye sordu birden.
"Biliyorum ama sana kızgınım o yüzden sus ve filmini izle" diye cevapladh Emir de sinirle.
Deniz üstlerindeki battaniyeyi kaldırıp Emir'in kucağına ani bir hareketle oturdu.
Emir, Deniz'in belini tutup üstünden indirmek isteyince de Deniz kollarını boynuna sarıp sıkı sıkıya sarıldı. "Vallahi inmem."
"Deniz, sabrımı zorlama!"
Deniz, Emir'in kulağına dudaklarını değdirerek "Zorlarsam ne olur?" diye sordu şehvetle. "Ben unutmayı ve bir daha da hatırlamamayı tercih ediyorum, sende öyle yapsan ya."
Emir kendisine bukalemun gibi yapışan Deniz'den kurtulamayacağını anlayınca kendisini serbest bıraktı. "O ibneyi burada evire çevire siksem, yine de içim rahat etmez. Ayrıca sendeki rahatlık da hiç hoşuma gitmedi haberin olsun."
Deniz'in dudakları kulak memesinden başlayıp yavaşça boynuna doğru sulu bir hat çizerek kayınca Emir kalçasını öne iterek daha rahat bir pozisyona geçti. "Bu akşam istemiyorum."
"Yapmak zorunda değiliz" derken soğuk elleri de Emir'in sıcak bedenine temas etti.
Emir'in tüm bedeni bu temasla ürperdi. "Bunun için fazla sinirliyim."
Deniz ona sadece "hı hı" diyerek Emir'in kazağını kaldıra bildiği kadar yukarı kaldırıp hem okşuyor hem de göğsünün çevresinde geziniyordu dudaklarıyla. Bir yandan kalçasıyla da boş durmayarak usulca hareket ediyordu sevdiğinin üstünde.
Emir, Deniz'in onun göğüs ucunu dişlemesiyle şahlanmaya başlayan erkekliğine söz dinlemediği için sinir oldu.
Deniz bunu fark etmiş olacak ki göğsünden Emir'in kasıklarına doğru dil darbeleri atarak aşağıya indi. Bir yandan da eliyle eşorfmanı'nın üstünden onun kalkan erkekliğini sıkıştırarak okşadı.
Emir'e beyni durması gerektiğini sex için fazla sinirli olduğunu söylese de şahlanan erkekliği ve içinde kabaran arzusu aksini yapması için bas bas bağırıyordu.
Eşorfma'nın üstünden erkekliği ısırılınca Emir dişlerinin arasından "Canını yakmak istemiyorum" dedi güç bela. Eğer ipler şuan onun eline geçerse Deniz'in canını yakabilirdi.
Deniz ona cevap vermedi. Eşorfma'nın başını tutup baksırı ile beraber aşağıya çekince, Emir iş işten geçtiğini anladı.
Deniz dudaklarını o hassas pembe uca değdirdiği an Emir gerildi. Bacaklarını daha çok açıp Deniz'e daha konforlu alan yarattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)
أدب المراهقين🔞 Argo ve cinsellik içerir. BxB, GxG "Bana şuan dur demezsen birazdan kendimi tutamayabilirim." Deniz ne kadar hızlı gittiklerini haykırmak istese de "Tutma" dedi. Onun dudaklarının içine "Seni istiyorum" derken Emir'in dudaklarından dökülen "Sikt...