Bölüm 65 = Sorgu Gecesi

2K 103 33
                                    

Serhat kendisini salona üçlü koltuğa yorgunlukla bırakınca Efe etrafa bakınıp "Biri eve girmiş" dedi birden.

"Nereden anladın?" diye sordu Serhat etrafa bakarken.

"Betüş'ün eşyaları yok çünkü" diyerek dış kapıya doğru gitti ve kapıyı açtığında sessiz bir ıslık çaldı.

Götünü kaldırıp bakacak dermanı olmadığından "Ne oldu?" diye sordu Serhat arkadan.

Efe arkasını dönüp Serhat'a baktığında "Herkes Melis'in evinde ve herkesten kastım gerçekten herkes" dedi. Dışarda o kadar çok ayakkabı vardı ki, evde parti yapmıyorsa kesinlikle bizimkiler gelmiş ve oraya geçmişlerdi.

Serhat panikle "Siktiiir bizi duydular mı lan yoksa?" diye sorarken Efe omuzlarını silkerek "Bir şey değiştirir mi?" diye sordu.

"Yani, ben bizimkilere senden bahsetmedim" dedi eğer onlar kendisinden değildr Şirinden öğrenirlerse dillerinden bir daha düşmezdi.

Ayrıca herkese laf yapıp ibne dedikten sonra kendisinin böyle bir şey yapması da ayrı bir konuydu.

"Bende bahsetmedim" dedi Efe birden. "Ne yapalım çağıralım mı?"

Serhat umursamazca "Takıl kafana göre benim için sorun yok" dedi. Olan olmuştu artık. Hem Efeyi kimseden saklayacak halide yoktu.

"Siz çağırın ya da çağırmayın biz zaten gelecektik amına koyduklarımın ibneleri" diyerek Emir ellerinde poşetlerle merdiven çıkarken Efe'ye pis pis sırıtarak kolunu onun omzuna vurup onların mutfağına girdi.

Ardından İbo da merdivenlerden çıkarken arkasından gelen Ayşegül'e "sen diğerlerini çağırsana buraya gelsinler" derken Efe'nin gözüne bakarak "Kolay gelsin kardeş, izin var mı?" diye sordu içeri girmek için.

Efe kenara çekilip "Geç" dedi sadece ve İbo'nun elindeki poşetlerdeki içeceklerden bir tane çekip aldı.

"SERHAAAT tut" diyerek şişeyi koltuğa uzanmış oğlana doğru fırlattı.

Serhat şişeyi havada yakalayıp "Sağolasın" diyerek açıp içti.

Melis elinde koca bir tencere ile içeri girip kendisine pis pis baktı. Ardından sırayla herkes eve girerken Efeye kimisi gülüyor kimisi de sinirle bakıyordu.

En son eve giren Şirin oldu ve çok mahçup bir şekilde gülümseyerek "Betüş gitti eğer bilmek istersen" dedi. "Ve şey. Ben ona aranızdaki şeyi söyledim. Okulda anlatmaması için de rica ettim ama beni dinleyeceğini sanmam, öfkelendi de biraz."

Efe kıza en yakışıklı gülümsemesini göstererek "Sorun değil gel sende seninki içerde" dediğinde Şirin kıkırdayarak "O artık seninki oldu" diyerek içeri girdi.

Serhat yerinden kıpırdanıp dikkatle oturmaya çalışırken Emir ona "Yat" diyerek ayaklarını kaldırdı ve kendi bacaklarının üstüne koydu. "Hayır lan madem götünü siktiriyorsun bunu neden Efeye yaptırıyorsun ayıp değil mi?" diyerek Serhat'a takıldı ciddi bir ifadeyle.

Deniz Emir'in yanına geçip otururken "Sana ne bundan Emir" dedi.

"Ne yapacaktı, sana mı siktirecek ti?" diye içeri girdi Hasan ve boş bulduğu sandalyelerden birine otururken "Hem sizde kimin kimi becerdiğinizi de bilmiyor değiliz" diyerek Deniz'e gülhmseyerek göz kırptı.

Deniz bakışlarını Emirden kaçırıp gülerken, Emir Hasan'a pis pis baktı.

Şirin kapı ağzından Serhat'a bakıp gülümserken Ayşegül onu bileğinden tutup "Gel biz mutfakta şunlara yiyecek bir şeyler hazırlayalım, hem sana anlatacaklarım var" diyerek kızı mutfağa Nazlı, Melis ve Barış'ın yanına sürükledi.

Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin