Bölüm 17 = Gitme 2

2.9K 192 32
                                    

Deniz, Emir'in üstünden kalkmaya çalıştığı an Emir onu belinden tutup erkekliğini onun içinden çıkarttı. "Hayırdır nedir bu acelen?" derken sırıtıyordu.

"Ben..."

"Banyoya kaçmayacaksın değil mi yine?"

Deniz onun gözlerine mahcup bir şekilde bakarken "Tahmin etmiştim" dedi Emir. "Dünde aynısını yaptın ama bunda utanılacak bir şey yok."

"Utanmak değil de ben kendimi şey gibi hissediyorum."

"Ne gibi?"

Deniz onun üstünden kalkıp yanına ona dönük bir pozisyonda oturdu. "Sanki şey işte.."

Emir birden "Ne amına koyim ne" diye carladı. Deniz ona şaşkınlıkla bakarken Emir "Orospu, fahişe gibi bir şey mi?" diye sordu.

Deniz bu sefer kızardı. "Tam olarak onlardan."

Emir dirseğini koltuğun kenarına dayayıp onun kıvırcığa yakın dalgalı saçlarıyla oynamaya başladı. "Öncelikle ben fahişelerle beraber olmam ve kendine birdaha böyle sıfatlar yükleme sakın." Bir tutam saçını parmağının arasında döndürürken "Sen benim için özelsin. Daha önce sana baktığım gözle kimseye bakmadım. Sende bir şey var beni sana çekiyor" diye itirafta bulundu. "Hiç erkeklerle denemedim demiyorum ama sende gördüğüm şeyi onlarda görmedim."

Deniz utanmış gibi "Ne gördün bende?" diye sordu.

"Bilmiyorum ama pek önemli de değil şuan için. Seni tanıdıkça çözerim zaten sende gördüğüm şeyin ne olduğunu."

Deniz'in ela gözleri Emir'in kahvelerine yaklaştı. "Ya beğenmezsen sonradan gördüklerini?"

"Bunları o zaman geldiğinde konuşuruz" derken kendisine yaklaşan Denizin burnuna burnunu sürttü. "Beraber banyoya girelim mi? Raziye Sultan'ın şahane çift kişilik küveti var."

Deniz burunlarını tokuştururcasına "Hayır kendi evimde banyo yapmayı tercih ederim ama temizlenip bir an önce burayı toplamaya başlasak iyi olacak" dedi ve dudaklarına hızlı bir öpücük kondurup eski pozisyonuna geri döndü.

Emir başını yenilgiyle koltuğun başlığına bıraktı. "Mızıkçı seni. Azgın olduğunda daha eğlencelisin biliyor musun" dedi yüzünde birden oluşan yaramaz gülümsemesiyle.

Deniz onun göğsüne en yakınındaki kırlenti alıp fırlattı. "Sende çok fenasın ama ben bir şey diyor muyum?"

Kırlenti alıp onun arkasına koymak için hamle yaparak ona doğru yaklaştı. "Azıcık desene?"

Deniz Emir'in birden üstüne bu şekilde gelmesiyle heyecanlandı. Fakat sert takılmaya çalışıp "Sabrımı zorlama" dedi. "Bugün arkamdan nasıl sinir krizi geçirdiğini duydum Barıştan."

Emir yastığı arkasına bırakıp geri doğruldu. "Vay amına koyim. Herkesin ağzı da sadece bana sıkı anlaşılan. Herkes sana her şeyi ötüyor, bende kırk takla atıyorum bir şeyi öğrenebilmek için."

"İnsanlara suçsuz yere saldırdığından olmasın?"

"Orçunların ekibi de suçsuz muydu yani. Yanlış hatırlamıyorsam biz onlarla kavga ederken hiç itiraz etmiyordun."

Deniz bakışlarını devirdi. "Ne demek istediğimi anladın sen. Kabul et saldırgan bir yapın var."

"Benim bir şikayetim yok."

Deniz ona 'şaka mısın?' bakışı attı. "Benim var ama."

Emir onu kalçasından tutup koltuğa sert bir şekilde yatırarak üstüne çıktı. Bilerek kaşlarını çattı ve gözlerini gözlerine dikip "Az önceki dediğini tam duyamadım sanki, tekrar söyler misin?"

Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin