Efe sabah gözünü açınca ilk iş kendisini duşa attı. Bir bilemedin iki saat uyuyabilmişti sadece.
Başından aşağıya ılık su akarken kafasını toparlayamıyordu. Dün olanları beyninde zilyonuncu kez döndürüp durdu.
Tüm odayı talan etmiş, gece boyu tuvaleti deli gibi karış karış aramış ama haplar bir türlü bulamamıştı.
Hay sikeyim böyle işi... diye söylendi kendi kendine. Geriye tek kalan poşette evde tablonun arkasındaydı.
Banyonun kapısı birden aralandı ve Efe ile Serhat göz göze geldi. "Lan pezevenk" diye kükredi Serhat sinirle. "Dün neler oldu öyle?"
Efe onun gözlerinin içine baktığında dün onunla olanları hatırladı. Onun Efe'nin erkekliğine olan bakışı, tutuşu ve emişi...
Efe gözlerini hızla geri kaçırdı. "Çıplağım, banyo yapıyorum ve müsait değilim" diyerek Serhat'a sırtını döndü.
Serhat duvarda asılı olan büyük havluyu alıp Efe'nin kafasına fırlatıp musluğu kapattı. "Sikerim şimdi seni de banyonu da."
Efe ya sabır çekip havluyu kafasından alıp beline sardı. "Ne var Serhat? Sabah sabah kapıya bok varmış gibi ne dalıyorsun."
"Akşam ne oldu öyle?"
Efe ıslak üstünü Serhat'a sürterek duştan çıktı. "Bir şey olduğu yok. Çok içtin kafayı buldun sonrada üçlü yaptık o kadar."
Serhat şüpheyle Efeye bakıp "Taşak geçmiyorsun lan değil mi benimle?" diye sordy. "Ben en son kızla öpüştüğümü filan hatırlıyorum. Bir ara senide hatırlıyorum ama..."
"Ama ne?" diye sordu Efe küçük baş havlusuyla bedenini kurulamaya çalışarak. Hatırluyor muydu yoksa...
"Ne bileyim lan işte belki rüya görmüşümdür filan diye düşündüm yani biz üçlü yaptık mı, yapmadık mı?"
Efe başından aşağıya kazağını geçirdi. Belindeki havluyu da çıkartıp malum yerlerini kurulamaya başlayıp iç çamaşırını giyinene kadar da konuşmadı.
Serhat gözü takılmış gibi Efe'nin erkekliğine bakınca sanki onu daha önce görmüş gibi hissetti. Daha yakın ve oldukça da şiş bir şekilde. Yok amına koyim daha neler... diye düşünürken Efe "Üçlü yapsak ne değişecek, yapmasak ne değişecek?" diye sorduğunda Serhat sinirlendi.
"Lan ne uzatıyorsun amına koyim söyle işte yaptık mı yapmadık mı?"
Efe baksırının üstüne siyah kot pantolonunu çekip düğmesini ilikledikten sonra Serhat'ın gözlerine bakarak "Yaptık" dedi sonunda.
Serhat'ın gözleri birden parlayarak sevinç çığlığı bastı. "İşte buuuu" diyerek olduğu yerde çocuk gibi zıplıyordu.
Efe şaşkınlıkla "Bu sevincinin kaynağı üçlü yapman mı?" diye sorduğunda sesi hala sıkkındı.
"Tabi lan. Her erkeğin hayalidir grup sex amına koyim ve ben yaptım. Daha sırtım yere gelmez."
Efe elinde olmadan güldü. Serhat'ın böyle saçma salak şeylere bu kadar sevineceğini görmek komiğine gitti. "Vay be hayale bak."
"Gerçi ben tam hatırlamıyorum ama olsun. Soran olursa kafamız sağlamdı amına koyim. Üçlü yapıp da hatırlamamak tüm karizmayı çiziyor. Hem hepsi sizin haplar yüzünden. Benim kafa kaldırmadı o meredi bir daha almam ondan."
Efe bıkkınlıkla iç çekti. "Arasanda bulamazsın zaten. Dünden beri deli gibi her yeri aradım ama yok."
Serhat birden "Suratın bu yüzden mi asık?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)
Teen Fiction🔞 Argo ve cinsellik içerir. BxB, GxG "Bana şuan dur demezsen birazdan kendimi tutamayabilirim." Deniz ne kadar hızlı gittiklerini haykırmak istese de "Tutma" dedi. Onun dudaklarının içine "Seni istiyorum" derken Emir'in dudaklarından dökülen "Sikt...