Bölüm 2 = Yeni Dalga

7K 252 116
                                    

Emir her sabah olduğu gibi sırasına doğru giderken sınıfın nolmalden daha gürültülü ve kalabalık olduğu dikkatinden kaçmadı. Sıralara göz gezdirirken sınıfa gelenlerin yarısından çoğunun yeni öğrencilerin etrafında toplanmış onlarla tanışıyor olmak için resmen birbirlerini ittiklerini görmek pek de hoşuna giden bir olay değildi. Sanki ilk defa yeni öğrenci görüyorlardı. Alt üstü birkaç sidikli ergenlerdi işte.

Çantasını sırtından çıkartarak, kafasını sırasına gömmüş telefonda oyun oynayan ve sınıf ile arasına mesafe koyan İbo'ya fırlattı. Montunu asmak için kalabalığı ite kaka tekrardan askılığa gitti. Dönüşte kaşlarını iyice çatıp herkese küfür ederek tekrardan İbo'nun yanına döndü.

İbo çatık kaşlarıyla "Lan it çantanı niye bana atıyorsun adam akıllı sıranın üstüne bıraksana" diye çekişti.

Emir "Kes traşı" diyerek birden kendi sırasının üstüne oturdu. Ayaklarını da sandalyesine yaslayarak sınıfa yüksekten göz gezdirdi. "Bu ne lan yenilerin etrafında toplaşmışlar. Hiç mi yeni öğrenci görmemişler amına koyim."

"Ne bileyim olum geldiğimden beri kızlar oğlanların tüm abazalar da kızın etrafına toplanmış beynimi siktiler resmen."

Değişim öğrencilerini, etraflarında ki kalabalıktan dolayı adam akıllı göremediğinden keyfi kaçmış bir şekilde tam sırasından inip sandalyesine oturacaktı ki "Yaaaavşaaaak" kelimesi ile olduğu yerde kaldı.

"Yavşak diye senin doğumuna vesile olan babana derler yarrrram" diye karşılık verdi Emir, Hasan'a.

Hasan da çantasını masaya bıraktığı gibi Emir'e dönüp "Siktir lan oradan" diyerek el hareketi çekti ve Emir'in hemen yanına zıplayarak oturdu. İbo kafasını telefonundan kaldırıp masasının üstüne oturan Hasan'a tip tip baktı. "Utanmasanız kucağıma oturacaksınız lan. Siktirin kendi masanıza."

Hasan, İbo'nun söylenmelerini duymamazlıktan gelerek değişim öğrencilerini inceledi. "Bunlar var ya öyle böyle öğrenciler değil ha" diye fısıldadı masadakilere.

Nazlı, Hasan'nın açık ensesine bir tane patlattı. "Ben yokken dedikodumu yapıyorsun lan."

"Aşk olsun sana hiç yakıştıramadım," diye katıldı Serhat çantasını Nazlı'nın sırasına bırakıp İbo'nun üzerinden zıplayarak kaloriferin yanındaki sandalyeye Emir'in ayaklarının üstüne oturdu.

"Lan" diye bağırdı Emir birden hızla ayaklarını çekerek. "Ayağımı siktin lan, insan önce bir haber verir it herif."

"Sanki versem çekecek misinki."

"Çekerdim lan tabi, senin götünü ayaklarımın üstünde hissetmeme gerek yok hani."

Serhat, Hasana orta parmağını gösterip Emire de "Niye lan tahrik mi oluyorsun yoksa," dedi kahkahalar eşliğinde.

Nazlı bir elini İbo'nun omzuna diğer elini de Hasan'ın omzuna koyarak sırtını sınıfa doğru döndü. "Hasan az önce bir şey diyordun, tekrar etsene sen şunu bakim," dedi fısıldayarak.

Hasan sınıfa bir bakış atıp kimsenin onları dinlemediğinden emin olunca arkadaşlarına doğru eğilip sırf onların duyabileceği şekilde dün öğrendiklerini anlatmaya başladı. "Dün valiz taşırken bunlara nereden geldiklerini sordum. İzmir dediler. Hepsi aynı liseden geliyormuş zaten. Neden bu okul diye sorduğumda müdür buraya şutladı bizi diye kaçırdı şu sacını atkuyruğu toplayan çocuk. Nasıl ya filan diye sorduğumda diğerleri konuyu değiştirdiler hemen."

Nazlı da ses tonunu Hasan'ın kine ayarlayarak "Valla dün müdürde bana belgeleri verirken sakın kavga dövüş istemiyorum bulaşmayın çocuklara dedi. Bende misafire saygımız sonsuz dediğimde ise adam bildiğin onlar sorun çıkartırsa siz uzatmayın filan dedi resmen. Hocam sorunmu var diye uzattığım da konuyu, buraya zaten akıllı adam yollamazlar diye söylendi."

Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin