Uyarı: +18 plus
*** YILBAŞINA BİR SAAT KALA ***
Serhat hayretler içinde etrafına bakındı. "Oha lan burayı ne zaman keşfettin?"
Çatı katında küçük ama elit denilebilecek kadar şık bir tuvalete gelmişlerdi. Ahşap deseni ağırlıklı, iki musluk, üç kabin ve kocaman bir balkonu olan 'ELEMAN HARİCİ GİRMEK YASAKTIR' tabelalı tuvalete öylece bakındı.
"Geçen sigara içmek için kaçacak yer arıyordum, öyle denk geldim."
Serhat "Harbi fiyakalı yermiş lan" dediğinde Efe duvar dibine çöküp karşısındaki boydan boya cam ayna olan balkondan dışarıya baktı. Dışarıda lapa lapa kar yapıyordu.
"Güzel, fiyakalı saklanma yeri ama iki sap burada içki içerken yakalanırsak sonumuzu düşünemiyorum bile" derken Efe "Kimse gelmez kapıyı içeriden kilitleriz" kapıyı işaret etti. Kapı kendiliğinden anahtarlıydı ki bu oldukça işlerine gelirdi.
Efe aldıkları içkilerden iki tanesini poşetten çıkartırken Serhat kapıya gitti kilitlemek için. Tam kapı kilidini tutmuş çevirecekken kapı birden aralandı ve az önce kutlamada kendilerine içki ısmarlayan kız ile burun buruna geldiler.
"Bana da bir içkiniz var mı?" diye sordu kız kendinden emin birazda oyuncu bir tavırla.
Serhat kızla aynı boydaydı. Kıza inceleyerek bakınca kulağının altında çin harflerinde bir şeyler yazan dövmesini gördü. Göz makyajı tamamen siyahtı ki bu kızı yaşından daha olgun göstermesine neden olmuştu. Büstiyeri'nin arasında da aynı şekilde çin harflerinde garip bir dövmesi vardı.
Efe'nin "Var, bize katılabilirsin" demesiyle Serhat kızın gözlerine bakıp siyahlarla çevrelenmiş mavi gözleri gördü. Kızda garip olan şey buydu. Gözlerindeki renk insanların kolay kolay unutamayacağı cinsten bir maviydi. Gözlerinin içindeki beyazların çevresi hep kırmızı damar doluydu.
Serhat kapı ağzından çekilip kıza geçmesi için yer açınca kız "Ben Ece" diyerek elini uzattı. Serhat kendisine uzatılan eli tutup tokalaştı. "Bende Serhat."
Kız gözlerini bir an bile Serhattan ayırmayarak "Memnun oldum" dedi ve ona göz kırpıp Efe'nin yanına gidip ona da elini uzattı. Efe de aynı şekilde karşılık verip "Efe" dedi sadece ve içki kutularından birini ona uzattı.
Kız kutuyu alıp Efe gibi sırtını duvara verip yere çöktüğünde eteği olduğu gibi yukarı katlandı ve iç çamaşırına kadar göründü.
Ece eteğini eliyle hafiften düzeltip bacaklarını yere uzatmadan oturunca poposunun yanakları karşıdan olduğu gibi görünüyordu ki bunu görmeleri için karşısında oturmalarına gerek bile yoktu. Balkonun camından yansımasından bile belli oluyordu. Kız da bunun farkında olup rahatsız bile olmadı.
Serhat kıza ilk defa kız görmüşçesine garip bir şekilde bakarken Efe kızı umursamadan Serhat'a içkisini uzattı. "Ayakta dikilme gel buraya."
Serhat içkisini alıp sırtını onların yanındaki duvara yaslayarak Efe'ye daha yakın oturup kızla arasına biraz mesafe koydu.
Herkes sessizce içkisinden yudumlarken kız "Kusura bakmayın sizi de böyle rahatsız ettim ama aşağıda çok daralmıştım ve kaçış yeri arıyordum" diye itiraf etti.
Efe "Bizde" dedi sadece.
Serhat "Içkiler için teşekkürler bu arada" derken hala kızı inceliyordu.
Kız "Rica ederim" dediği gibi Serhat "Gözler lens mi?" Diye sordu birden.
Kız başını olumsuz anlamda sallayarak "kendi gözlerim" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)
Genç Kurgu🔞 Argo ve cinsellik içerir. BxB, GxG "Bana şuan dur demezsen birazdan kendimi tutamayabilirim." Deniz ne kadar hızlı gittiklerini haykırmak istese de "Tutma" dedi. Onun dudaklarının içine "Seni istiyorum" derken Emir'in dudaklarından dökülen "Sikt...