Bölüm 33 = Hatalarla Dolu Hayatlar

2K 101 42
                                    

Emir Uyudun mu? diye yazınca Deniz yayıldığı koltukta gülümseyerek toparlandı.

Hayır film izliyoruz bizimkilerle sen napıyorsun?

Emir: Bende Razişin dükkanında yardıma gelmiştim bugün, şimdi çıkacağım. Seni özledim.

Deniz gülümsedi. Emir bazen ona gecenin köründe böyle güzel mesajlar atıyordu ama mesajlaşmanın ortalarında Deniz her seferinde uyuya kalıyordu. Bende seni yazıp gönderdi.

Emir: Evdeki durumlar nasıl?

Eh işte. Efe, yine bildiğin gibi Melis'i gerip duruyor Nazlı konusunda ama onun dışında her şey normal.

Emir: O zaman sana üstünde ne var desem ortamın amına koymuş olmam değil mi? yazısını görünce Deniz kahkahayı bastı.

Efe ile Melis dönüp ona baktıklarında "Pardon" diyerek sesini alçaltı. Şimdi de telefon fantazilerine mi geçtik? yazarken gülümsemesine engel olamadı.

Emir: Masumca bir soruydu sadece :D :D

Doğrusun ben hayatımda bu kadar masum bir soru daha önce görmemiştim.

Emir: Bak işte sana yeni yeni şeyler öğretiyorum işte daha ne istiyorsun.

Ama şansına küs. Üstümde senin beklediğin gibi sexy bir şeyler yok :D

Emir: Senin varlığın bir bile tahrik etmeye yeterken üstündekiler bence önemsiz.

Deniz tam Emir'e cevap yazacakken birden kapı çaldı ve salondaki herkes birbirine baktı. Deniz oturduğu yerden kalkıp "Ben bakarım siz takılın" diyerek kapıya gitti. Pazar günü de ansızın sürpriz yapıp geldiği için kapıdaki Emir de olabilirdi. Kapıyı gülümseyerek açtığında karşısında okul çıkışında gördüğü kızıl saçlı kızı görünce yüzü düştü ve içinden sıçtık dedi.

Hızlıca koridora çıkıp kapıyı ardından usulca kapattı. "Ne işin var senin burada?" diye sordu fısıltıyla.

"Melis ile konuşacaktım" dedi kız kendisine gülümseyerek. Emirden yaşının büyük olduğunu öğrenmişti ama kız gerçekten de kendi yaşıtlarıymış gibi duruyordu. Oldukça minyon bir tipi ve çocuksu yüzü vardı.

"Olay çıkartmaya geldiysen hiç yeri ve zamanı değil."

"Hayır ben sadece Melis ile konuşacaktım Nazlı hakkında" dediği sırada kapı arkalarından birden açıldı. Efe önce Deniz'e ardından kızıl saçlı kıza baktı. Kaşlarını çatıp "Ne arıyorsun sen burada?" diye sordu o da.

Kız hiç istifini bozmadan "Melis ile görüşecektim" diye tekrarladı. Deniz "Hayır" derken Efe de salona doğru bakıp "Melis bir gelsene" diye seslendi.

Deniz panikle "Ne yapıyorsun geri zekalı?" diye sordu Efe'ye.

Efe de umursamazca "Melis'i çağırıyorum" derken Melis yanlarına gelip kızı gördüğünde ifadesi sertleşti.

"Nazlı'nın sevgilisi seninle görüşmek istiyormuş" dedi Efe geriye gidip Melis'e gelmesi için yer açarken. Deniz, Efe'ye kızgınlıkla baktı. Normalde asla böyle bir şey yapmayacağını bildiğinden şuan yaptığı şeye bir türlü aklı ermiyordu. Melis'in Nazlıdan uzak durması için elinden geleni yapıyordu.

Nilsu hızla "Ben Nazlı ile sevgili değilim yanlış anlaşılma olmasın lütfen" diyerek Efeyi düzelti hemen. Melis'e dönüp "Özel olarak konuşabilirsek sevinirim" dediğinde Melis şifonyerin üstünden kendi dairenin anahtarını aldı.

"Gel benim dairemde konuşalım."

Efe "Saçmalama tanımadığın birisiyle baş başa mı kalacaksın," diyerek kapıya doğru gidiyordu ki Deniz önüne geçip onu durdurdu. "Kızları yalnız bırakalım biz bence."

Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin