Serhat kavga dövüş Emir'e aldırdığı birasını kafasına dikerken onun abisinin dükkanı'nın önünde öylece takılıyorlardı.
Emir sigarası'nın dumanını dışarı üfledi. "Bu sınav var ya hepimizin götüne girecek benden demesi."
"Ya kazanamazsak?" diye sordu Serhat. "O zaman ne yaparız lan. Vallaha anamlar beni gebertir."
Emir omuzlarını silkti. "Ben direk polis akademisine kaçarım, gel beraber polis olalım amına koyim kazanamazsak. Maaşı da güzel. Gerçi ben Denizden eminim o kesin tutturur bir yerler. O hangi şehre giderse bende onunla giderim artık."
Serhat içkisinden bir yudum daha aldı. "Ya bir gün ayrılırsanız?"
"O gün gelirse o zaman düşünürüz bunu. Ama beni biliyorsun, seçiciyimdir ben. Gerçi seçtiğim kişiye bak amına koyim. Geçen bana Görkem mevzusunu anlattığında ilk defa Deniz'in elimde kalmasından tırstım."
"Çocuğu korkutma lan. Yapmış bir cahillik işte, siktir et. Hem sen geçmişe takılma demez misin lan hep?"
Emir bitirdiği sigarasını yere atıp ayağıyla çiğnedi. "Tamam derim de oğlan hazır ayağıma kadar gelmişken bana söyle de yüzüyle götünün yerine değiştirteyim ona değil mi..."
Emir'in telefonu çaldı. Serhat daha ekrana kimin aradığına bakamadan Emir telefonu açarak "Bebeğim naber" dedi.
Serhat ona gözlerini devirdiği sırada Emir pişmiş kelle gibi sırıtıyordu. Daha bir kaç saniye önce seçtiğim kişiye bak derken Deniz ona şuan domal sikecem seni dese hiç itiraz edeceğe benzemiyordu.
"Kimin eve misafiri geliyor?"
Serhat kaşlarını çatıp Emir'e merakla bakmaya başladı.
"Tamamdır o zaman ben Hasan'ı da alıp geliyorum" derken Serhat'a dönüp "Lan çifte randevuyu üçleyelim mi Efe'nin manit gelcekmiş eve, kovmuş bunları. Al sende Şirini gidelim hep beraber" diye teklifte bulundu.
Serhat'ın tek gözü sinirle seğirmeye başladı. "Yok" dedi sert bir şekilde. "Şirin sizi bilmiyor. Söylemedim kıza, şimdi o var diye rahat edemezsiniz."
Emir, Serhattaki bu ani değişimi fark edip "Lan sorun olmaz ara kızı gelsin işte" dedi.
Serhat "Yok gardaşım siz gidin grupça sinemada sakso çekip birbirinize gelin ben evde kendimi çekerim no problem" diyerek şişenin dibinde kalan içkiyi de kafasına dikip bitirdi.
Emir telefondaki Deniz'e "Tamam siz çıkın o zaman sinemanın önünde buluşalım" dediğinde Serhat ile aynı anda ayakalandılar.
Emir ona son bir kez daha Serhat'a gelmesi için rica etse de Serhat inatla reddetti. Emir motoruna atlayıp gittiği gibi Serhat'ın sinirden eli ayağı titredi. "Demek manita atacak eve orospu çocuğu..."
En yakın tekelden kendisine bir şişe daha içki aldığı sırada telefonuna gelen bildirim sesini duyup ekranına baktı.
Şirinemm 'konum aktif'
"Ha bir sen eksiktin zaten amına koyim" diyerek kızı sinirle aradı.
Telefon ikinci çalışta açıldı. "Aşko sen kankanla değil miydin hayır..."
Serhat "Bana haber vermeden nereye?" Derken sesi çok katı çıkmıştı birden. Efe'ye olan sinirini Şirinden çıkartmak istemese de kızın o an evden ona haber vermeden çıkması sinirine dokundu. Ya da sadece çatacak yer arıyordu ve piyango Şirine vurmuştu.
"Sinemlere gidecektim ders çalışmaya. İstersen gel o Sinemler Serhatlar olsun diyeceğim ama evine gelmem sadece dışarda takılırız ona göre."
Serhat elindeki şişeyi de açıp bir durum içtikten sonra "Tamam geliyorum bekle beni, yakınım sana" diyerek kızın yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)
Genç Kurgu🔞 Argo ve cinsellik içerir. BxB, GxG "Bana şuan dur demezsen birazdan kendimi tutamayabilirim." Deniz ne kadar hızlı gittiklerini haykırmak istese de "Tutma" dedi. Onun dudaklarının içine "Seni istiyorum" derken Emir'in dudaklarından dökülen "Sikt...