✎𝙿𝙰𝚁𝚃:33ᝰ

751 169 18
                                    

ماشه کلتش رو کشید.

برای کشتن کریس وو مصمم بود و قاطع، اما دستور محرمانه ای از سازمان جاسوسی کره شمالی به دستش رسیده بود که فعلا بهتره تو کشتن کریس وو دست نگهداره، و به دستگیر کردنش قانع باشه.

از اونجایی که کریس وو بزرگترین شرکت داروسازی رو همراه با زیر مجمومه های فعالش اداره میکرد، برای دولت چین و کره شمالی بهتر بود که این مرد زنده دستگیر بشه.

چون کریس وو پشت صحنه شرکت داروسازیش داروهای مهم و حیاتی کشور چین رو احتکار میکرد، و از طرفی مواد مخدرها خطرناکی رو در قالب دارو های مهم به کره شمالی میفرستاد و تو قاچاق این موادها نقش مهمی داشت.

پس دولت چین و کره شمالی تو، توافقاتی به این نتیجه رسیده بودن برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و گیر انداختن بیون اندارس اون مرد رو زنده نگه دارن، و چانیول مجبور به اطاعت بود.

چانیول در حالی که به سرعت لباسش رو با یک دست لباس مشکی و ضد گلوله عوض میکرد
کلت مشکیش رو پشت کمربندش جا داد.

با یه پیراهن مشکی و شلوار شش جیب همرنگ و پوتین های نظامی اون دیگه هیچ  شباهتی به پارک چانیول همسر بیون آندراس نداشت

حالا نقاب مرد اروم و قانون مدار رو از روی صورتش کنار زده بود، و به کریس وو سیرت واقعی خودش رو بهش نشون میداد.

،اون با جدا کردن این نقاب از خودش کاملا شبیه به فرمانده پارک چانیولی شده بود که بارها و بارها خطرناک ترین عملیات ها رو فرماندهی و شکست داده بود.

پسر وزیر جنگ و امنیت کره شمالی کسی که به دست شخص رهبر کره شمالی ازش مدال افتخار گرفته بود،پارک چانیول با انجام دادن این ماموریت یک قدم به اهدافش نزدیک تر میشد.

گیر انداختن اون مرد، بیون آندراس،،،چانیول هر لحظه داشت بهش نزدیک و نزدیکتر میشد.

جای هدست رو روی گوشش تنظیم کرد و به صفحه مانیتور کوچیکی که تو دستش بود خیره شد.

دست یکی از افرادش رو گرفت و وارد کابینه هیلکوپترش شد.

در حالی که تو صحفه مانیتور مسیری که کریس ازش عبور میکرد رو دنبال میکرد به حرف اومد.

-فرصت خوبی برای منهدم کردن باند کریس پیش اومده همه کارکنانش رو دستگیر و اموالش رو توقیف کنید گزارش کامل فساد شرکت داروسازی وو رو به سازمان اطلاعاتی چین بفرست بعد از دستگیر کردنشون کره شمالی طی مذاکراتی کریس وو و افرادش رو به دولت چین واگذار میکنه

صدای جونگده از داخل هدست به گوشش رسید:
-پای بیون آندراس بیشتر از همه تو این ماجرا گیره حامی مالی شرکت وو خوده بکهیونه

🕷️𝑬𝑵𝑭𝑶𝑹𝑪𝑬𝑹🕷️Where stories live. Discover now