SEVGİ KIRINTILARI

29.2K 1.2K 620
                                    

Arkadaşlar merhaba🌸 Önemlidir lütfen okuyalım 👇

Normalde bu tarz bir açıklama yapmak hiç istemiyor, akışta olayı çözün istiyordum ama bazı noktaların anlaşılmadığını düşündüğüm için bunu söyleme gereği hissediyorum.

Birincisi Osman geçmişte Işık'a aşık değildi. O her zaman fazlaca değer verdiği küçük kardeşiydi onun. Hikayeyi Işık'ın ağzından dinlediğimizden dolayı onun acılarıyla ve çektikleriyle daha rahat empati kurabiliyoruz ve bu yüzden Osman'a feci kızgınız. Farkındayım ve bu çok normal😂 Fakat Osman'ın açısından baktığımızda Işık'ı suçladığı o tek olay hariç onu üzmemek için elinden geleni yapan bir adam görüyoruz.

Günümüze gelirsek de Osman'ın çabasını sinir bozucu bulduğunuzun farkındayım ama hikaye boyu klişelerle onları yan yana getirip Osman'ı Işık'a aşık etmek tarzım değil. Bu Işık'a haksızlık olurdu çünkü. Çektiği tüm acıdan sonra onun çabaya ve kalbinin onarılmasına ihtiyacı var. Ve Osman da tabi ki arkadaş olamayacaklarının farkında, hem nasıl olabilirler ki? Sadece kafası karışık ve çok istemesine rağmen bir yol bulamıyor Işık'a yaklaşacak. Aşık olmasa bile Işık onun hayatındaki en önemli insanlardan biriydi ve hiç istemediği halde kaybetti onu. Hayatınızdaki en değer verdiğiniz arkadaşınızın size aşık olduğu için hayatınızdan çıkıp gittiğini düşünün. Durum onun için de korkunç.

Ve son olarak bu hikayenin baş karakteri Osman arkadaşlar😂 ve ben bu hikayeyi yazdım bitti. Yani baş karakterin değişmesi mümkün değil. Ve çok üzgünüm ki sürekli Osman' a nefret kusup hikayenin sadece Osman'a kızabileceği yerlerine yorum yapanları gördükçe yorumlara açıp bakmak istemiyorum. Bir buçuk yıl boyunca uğraştım bu hikaye için. Ve yazarken tek amacım herkesin kendince bazı noktalarda haklı olduğu fakat çizdikleri yolda yürürken birbirlerine çarptığı; yer yer istemese de incittiği ama çok da sevdikleri bir kurgu oluşturmaktı. Osman'ı da bu doğrultuda dürüst ve iyi bir insan olarak yazmak istedim ama adı üstünde, insan. Yaptığı hatalar ve yanlışlar doğrultusunda ona sinir olmanızı anlıyorum ama hikayenin sadece Osman'a kin duyulan bir şey haline gelmesi beni üzüyor.

Kızgın olduğunuzun farkındayım ama çift taraflı bakarsak hikayeden daha çok keyif alacağınızı düşünüyorum. İyi okumalar 😘

"Sen." dedi bastıra bastıra. "Bundan sonra hiçbir yolu yalnız yürümeyeceksin."

"Bu ne demek?"

Önüme geçip benimle göz göze gelmeden konuştu.

"Arkadaşların seni unutup buraya gelmediler. Size geliyorlardı, ben de buradan geçerken karşılaştım hatta. Sen istediğin için tatlı alıp geçeceklerdi, Selim çok ısrar etti bir çay için diye. Biraz oturup size geleceklerdi."

Sağa sola doğru etrafında birkaç adım atıp görüş açısına girmeye çalıştım. İçim bir yandan arkadaşlarımın hareketiyle sımsıcak olurken diğer yandan da Osman'ın söylediği şeyin altındaki anlamla buz doluyordu.

"Hayır hayır, sen ne demek istedin az önce?"

Kafasını birden yüzüme doğru kaldırıp etrafındaki manasız salınışımı durdurdu.

"Ne dediğim açık değil mi?"

"Bana böyle vaatlerde bulunamazsın." dedim kafam karışarak.

Bu adam ne dediğinin farkında olsa arkasına bakmadan kaçar herhalde.

"Bulundum. Ne yapacaksın?" dedi ters ters.

BİR YILDIZ MASALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin