Selam bebekler ❤️
Bugün çok önemli (!) bir meseleyle karşınızdayım.
NEDEN YORUM YAPMIYORSUNUZ!!
Kaos dolu bölümlerde havada uçuyordu yorumlar şimdi tık yok🥹 KAOS İSTİYORSANIZ KRALINI YAZARIM GENÇLER DERT DEĞİL!!!Neyse, sakinim. YORUM YAPIN
Adar'dan
Aklımı yitirmeme çok az kaldı. Çok çok az. Ve hep o kıvırcık kafalı cadı yüzünden.
O günden beri benden kaçıyor. Kendi evine çıktığı günden beri. Birkaç kere sokakta karşılaştığımızda o kadar hızlı yolunu değiştirmişti ki Işık'la dışarı çıktıkları bir gün onları çarşıdan almak için yanlarına gittiğimde arabayı Işık'a verip işlerim var yalanıyla ayrılmıştım oradan.
Halbuki ondan özür dilediğimde affetmiş gibi davranmıştı, gülümsemişti bile bana. Ne olmuştu da böyle değişmişti tavrı birden bire?
Şimdi karşı masamda oturuyordu. Eve gitsem de Işık, Esra'nın yanında olduğu için ve bizimkiler de erken uyuduğu için biraz nefeslenmeye Selim'in yanına gelmiştim. Karşımdaki masada onu bizim iş yerinin oradaki kafede gördüğüm kızla beraber oturuyordu. Ve varlığımın farkındaydı.
Fazlasıyla hem de.
Öylesine bile olsa kafasını kaldırıp ortalığa bakmayışından, sürekli kıpır kıpır parmaklarından ve stresle salladığı ayaklarından anlamıştım bunu.
Benim farkımdaydı ve bundan rahatsız oluyordu.
Ne yaptığımı çok da düşünmeden ayağa fırladım. Selim cümlesinin ortasında birden sandalyemi ateşe vermişler gibi fırlamamla sıçradı yerinden.
"Ne oldu oğlum?"
Telaşlı bakışları ortada tuhaf bir şey ararken omzuna pat patlayıp oturttum onu. "Geleceğim birazdan. Bekle."
Onların masasına vardım. Sena'ya bir şeyler anlatan kız, tepelerinde zebella gibi dikilmemle konuşmasını kesip bana baksa da benim odağım bambaşkaydı. Burada olduğumu fark etmesine rağmen ısrarla yüzüme bakmayan bir güzelde.
"Biraz konuşabilir miyiz?"
Tükür bir de yüzüne it herif. O nasıl ses tonu?
Asice kaldırdı başını, çenesini havaya dikti.
"Arkadaşım var görüyorsun ki."
Kıza döndüm.
"Eğer rahatsız olmayacaksan Sena'yı birkaç dakikalığına alabilir miyim?" dedim nezaketten kırılan bir sesle. Kız başını salladı çekinerek.
Aferin. Sena'yı hayvan gibi tersle, arkadaşına kibarlıktan kırıl.
Sena'ya döndüm hadi dercesine. Oflayıp benden nefret ettiğini gizlemediği bakışlarını yüzüme dikti. Israrcı bakışlarımı öfkeyle parıldayan gözlerinden çekmediğimde kalktı yerinden. Önümden yürüyerek kafeden çıkıp hemen yan taraftaki ara sokağa saptı.
Şaşırdım. Beni güvenilir biri olarak görmüyorsa nasıl gecenin karanlığında kimsenin göremeyeceği bir sokağa giriyordu ki benimle?
"Söyle!" dedi bıkkınca.
Ulan ben bu kızla tanıştığımdan beri on cümle bile kuramadım karşısında. Nasıl bıktı benden?
"Sena ne oluyor? Beni görünce yolunu değiştireceğin kadar ne yaşadık biz?" dedim dosdoğru. Bir daha onunla konuşma şansı yakalayabilir miydim bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR YILDIZ MASALI
Ficção GeralAşkta ve savaşta her şeyin mübah olduğunu söyler herkes. Oysa gerçek hayatta bunun bir karşılığı yoktu Işık'a göre. Savaşta belki ama aşkta hayır. Aşk, masum duyguları barındırmalıydı içinde onların yaşantısına göre. Aşk çirkinlik kaldırmazdı, aşkın...