HOŞ GELDİN

17.4K 905 217
                                    

                            
Bu bölüm taa ilk bölümlerden takip edip, güzel yorumlarıyla günümü şenlendirip, bu şarkıyı Işık'tan dinlemek isteyen ssinemkk için.
Keyifli okumalar🌸

"Ay öleceğim heyecandan."

Sağa sola kıpırdanmalarım ve mütemadiyen zıplayışlarım kesilmeyince Osman gülerek elini belime dolayıp kendine çekti beni.

"Daha iki ay olmadı Akın gideli güzelim. Ne çabuk özledin?"

"Ama temelli geliyor ya. Hem de Ece'yle birlikte."

Kolunun arasında bile durmadığımda tek hamlede beni önüne çekip iki kolunu belime doladı.

"Murat Ece'yi bırakırsa tabi."

Ece İzmir'deki işinden memnun olmadığı için ayrılmıştı ama Murat Akın yüzünden olduğunu sanınca Ece'yi serbest bırakmak konusunda birtakım zorluklar çıkarmıştı. Şimdi de onu saçma bir bahaneyle İstanbul'a götürmüş, Bursa'ya gelişini her gün bir kez daha erteliyordu.

"Ağabeylik ne kadar kötü bir müessese." dedim burun kıvırarak. Belime sardığı kollarını biraz daha sıkıştırdı.

"Hiç üstüme almıyorum bu lafı. Ben gayet medeni bir ağabeyim."

Gerçekten öyleydi. Bu yüzden başımı geriye yatırıp yanağından öptüm.

"Sen harikasın bebeğim."

Dişleri görünecek şekilde gülerek perona yanaşan otobüsle aramızdaki mesafeyi biraz açıp ciddileşti. Yerimde kıpır kıpır hareket ederken bu kez beni durdurmaya çalışmıyordu. Her zamanki sakin gülümseyişiyle beni izliyor, kollarımı seviyordu ince dokunuşlarla.

Nihayet araç durup en ön koltukta oturan Akın merdivenlerin başında belirdiğinde Osman'ın parmaklarını hafifçe sıkarak kollarının arasından sıyrıldım ve otobüsün kapısına doğru yürüdüm.

Daha doğrusu uçtum.

"Hoş geldin bebeğim!" diye çevremizi inleten bir çığlıkla kollarına atıldığımda zavallı arkadaşım hiç şaşırmamış bir gülüşle kollarını doladı bana. Alışkındı bu ani yükselişlerime.

"Hoş buldum, çok hoş buldum." dedi geri çekilirken. Kafamın üstüne kısa bir öpücük bıraktıktan sonra beni şoka sokacak bir harekette bulundu. Yanımdan bir adımla sıyrılıp Osman'la karşı karşıya geldiklerinde birbirlerine yumruk atsalar daha az şaşırırdım.

Ama onlar sarıldılar.

Kısa bir sarılmanın ardından Osman elini Akın'ın omzuna koydu.

"Geçen gelişinde pek konuşamamıştık ama sağ salim burada olduğun için mutluyum."

Akın yüzünü buruşturup bana bir bakış attı.

"Sağ salim olanın ben değil de Işık olmasını isterdim."

Osman her ne kadar beni seviyor da olsa Akıncı'nın adamlarının benim yerime Akın'ı seçtikleri taktirde daha büyük sıkıntı çıkacağını biliyordu.

Akın yalnızdı.

Bana saldırdıkları gün Akın yalnızdı ve yoldaydı. Ona bir şey olacağı düşüncesi içimde boğucu bir rüzgar estirirken rahatsız bir sesle araya girdim.

"Turp gibiyim ben. Hem şu halinizi görmek için birkaç kere daha kavgaya karışabilirim."

İkisinin de yüzü orantılı bir şekilde sertleşirken Akın ağzının içinde homurdanıp valizlerini almak için otobüsün arkasına doğru ilerledi.

BİR YILDIZ MASALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin