Part - 1 [Zawgyi]

1K 29 2
                                    

ဘုရင္ ဖုလံုတေယာက္ စိုးရိမ္ေသာကႀကီးစြာျဖင့္ ေခါက္တံု႔ေခါက္ျပန္ လမ္းေလ်ွာက္ေနမိသည္ ..အေၾကာင္းကေတာ့ သူတို႔တိုင္းျပည္မွာ ဟန္တိုင္းျပည္ႏွင့္ စစ္ျဖစ္ေနရျခင္းေၾကာင့္ပင္ .. ထိုျဖစ္ရျခင္းအေၾကာင္းမွာလဲသူ၏မိုက္မဲမႈေၾကာင့္ပင္ျဖစ္သည္ .. အခုခ်ိန္မွေတာ့ ေနာက္ဆုတ္လို႔လဲမျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ အစြမ္းကုန္ ခုခံကာကြယ္ဖို႔သာ တတ္ႏိုင္ေတာ့သည္ .. ၾကားသိရမၫ့္ သတင္းအား မဝံ့မရဲေစာင့္ေမ်ွာ္ရင္း စိတ္ထဲမွလဲသူ႔ဘဝရဲ့အဆံုးသတ္ကိုႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ေနမိသည္ ..

ဘုရင္ဖုလံု အဘယ့္ေၾကာင့္စိုးရိမ္ေနရသလဲ?
ဟန္တိုင္းျပည္ ... ဟန္တိုင္းျပည္ဆိုသည္ကို ၾကားလိုက္ရသၫ့္ တိုင္းျပည္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ေၾကာက္ရြံ႔သြားရသလို အကဲစမ္းခ်င္သူမ်ားလဲရိွေနၾကသည္ .. ထိုအကဲစမ္းမိသၫ့္တိုင္းျပည္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာလဲ ပ်က္သုဉ္းသြားရျခင္းမ်ားသာ ..

ဤသို႔သတင္းႀကီးလွသည့္ ဟန္တိုင္းျပည္ကိုမသိသူမ်ားအတြတ္ ၾကားရသၫ့္စကားထဲ အံ့ဩသြားေစသည္မွာ ႏိုင္ငံတိုင္းႏွင့္စစ္ပဲြမ်ားကို ေအာင္ႏိုင္သၫ့္ ဟန္တိုင္းျပည္အားအုပ္စိုးေသာ ဧကရာဇ္မွာ မိန္းမသားတဦးပင္ျဖစ္သည္ ..လြန္ခဲ့ေသာႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာမွ အခုလက္ရိွတိုင္ မ်ားစြာလွေသာတိုင္းျပည္မ်ားတြင္မိန္းမအုပ္ခ်ဳပ္မႈမွာမရိွခဲ့ေပ .. သို႔ေသာ္ အခုတြင္တဦးတည္းေသာ မိန္းမဧကရာဇ္ျဖစ္သၫ့္ ဟန္တိုင္းျပည္ႀကီး၏ အရွင္သခင္ ဘုရင္မဟန္မာရီမွာ အရည္ခ်င္းရိွယံုသာမက တျခားေသာ ေယာက်ာ္းသားဘုရင္မ်ားထက္ပင္ ဩဇာသမာဓိ ႀကီးမားလွသည္ .. ဘုန္းတန္ခိုးျမင့္ျမတ္လွပီး ရဲစြမ္းသႄတၲပၫ့္စံုလြန္းလွတာမို႔ အကဲစမ္းမိသၫ့္ တိုင္းျပည္မ်ားမွာ ဘုရင္မဟန္မာရီ၏ လက္ေအာက္သက္ဆင္းၾကရၿမဲေပ ..

ဘုရင္မဟန္မာရီမွာ ဘုန္းကံႀကီးမားယံုသာမက ရုပ္ရည္ပိုင္းမွာလဲ ေဝးလဲလွသၫ့္တိုင္းျပည္မ်ားအထိပါ ဂုဏ္သတင္းေက်ာ္ေဇာလွေလသည္ .. ဘုရင္မဟန္မာရီသည္ လွပျခင္း က်က္သေရရိျွခင္း ျပၫ့္စံုျခင္းေတြထက္ပင္ သာလြန္သည္တဲ့ .. တိုင္းသူျပည္သားေတြအေပၚမွာလဲ ေက်ာသားရင္သားမခဲြျခားပဲ အုပ္ခ်ဳပ္သျဖင့္ ဘုရင္မဟန္မာရီအားရိုေသေလးစား ခ်စ္ခင္ၾကကာ အားကိုးယံုၾကည္ၾကသည္ .. သူတို႔အတြတ္ ကိုးကြယ္ရာ သက္ရိွနတ္ဘုရားလို အေလးျမတ္ထားၾကကာ ဘုရင့္မ၏ စကားတခြန္းသည္ သူတို႔အတြတ္ အာဏာစက္တခုလိုအေရးပါလွသည္ ..

ဧကရီ၏ ကချေသည်  [ဧကရီ၏ ကေခ်သည္ ]Where stories live. Discover now