Part - 11 [Zawgyi]

325 12 0
                                    

ဟန္တိုင္းျပည္ရဲ့ေနြဦးပဲြေတာ္ႀကီးက စည္ကားလို႔ေနသည္ .. တႏွစ္မွတခါက်ေရာက္တာမို႔ လမ္းတေလ်ာက္ လူမ်ားမွာလဲေပ်ာ္ရႊင္စြာ သြားလာေနၾကပီး ပဲြေတာ္ရက္မွသာရႏိုင္ေသာ ပစၥည္းမ်ားေရာင္းခ်သၫ့္ ေဈးသည္မ်ားႏွင့္ ေဖ်ာ္ေျဖေရးအဖဲြ႔မ်ားမွာလဲ ျပၫ့္ၾကပ္လို႔ေနသည္ ..

ေရာင္းသူဝယ္သူ လည္ပတ္သူမ်ားႏွင့္ ဟန္တိုင္းျပည္၏ေနြဦးပဲြေတာ္မွာ ရပ္ေဝးမွလူမ်ားပင္ လာ၍ေပ်ာ္တတ္ၾကတာ‌မို႔ မတူညီသၫ့္ ယဉ္ေက်းမႈ အဝတ္စား အျပင္ဆင္မ်ားမွာ အသစ္ဆန္းတခုလို စံုလင္ပီး မ်က္စိပဒါသရိွလွသည္ .. အခုလိုပဲြမ်ိဳးမွာမွ ဝယ္ယူလိုရႏိုင္သၫ့္ အိမ္နီးခ်င္းႏိုင္ငံမ်ားမွ ရိုးရာ အသံုး‌ေဆာင္ႏွင့္ စားစရာမ်ားေၾကာင့္ အကုန္လံုးမွ တႏွစ္တာလံုးလုပ္ကိုင္စု‌ေဆာင္းထားၾကသည္မ်ားျဖင့္ ဝယ္ယူေပ်ာ္ရႊင္ေနၾကသည္ ..

.
.
.

ေနြဦးပဲြေတာ္က်င္းပရာ နန္းေတာ္ထဲတြင္‌ေတာ့အမ်ိဳးစား အေရာင္ေသြးစံုလင္လွေသာ ပန္းမ်ား ၊ အေရာင္စံုပိတ္စမ်ားျဖင့္ အလွဆင္ထားၾကသည္.. ပဲြေတာ္ထဲတြင္ေတာ့ အမတ္မ်ား ၿမိဳ႔စား နယ္စားမ်ား ႏွင့္ ကိုယ္လုပ္ေတာ္ မ်ားသာမက ရာထူးႀကီးတပ္မူးမ်ားပါ ေရာက္ရိွေနၾကပီး ရာထူးအဆင့္အလိုက္ထိုင္ေနၾကကာ ထိပ္ဆံုးမွေန၍ အားလံုး၏အျမင့္ဆံုးထိုင္ခံုတြင္ေတာ့ ဘုရင္မဟန္မာရီမွာ လွပခန႔္ညားစြာ‌ထိုင္ေနေလသည္.. အပ်ိဳေတာ္ေလးမ်ားမွာေတာ့ ေသာက္စရာ စားစရာမ်ားအား လိုက္လံဧည့္ခံေပးေနၾကသည္..

ေနြဦးပဲြေတာ္၏ဆုေတာင္းစကားမ်ားအား ေျပာပီးသည္ႏွင့္ ေဖ်ာ္ေျဖပဲြအားစတင္လိုက္ေတာ့သည္ ..

ကပဲြအလယ္သို႔တလွမ္းခ်င္းလွမ္းဝင္လာေသာ ေပ်ာ့ေပ်ာင္းယိမ္းႏဲြ႔သၫ့္ကိုယ္ဟန္ေလးႏွင့္အတူ ေလွအေဝ႔ွတြင္ ဝဲလြင့္ေနသၫ့္အစိမ္းေရာင္ ဆံႏြယ္ရွည္တို႔ေၾကာင့္ အားလံုး၏ အၾကၫ့္မ်ားက ထို႔အရာဆီသို႔က်ေရာက္သြားေတာ့သည္.. နီညိုေရာင္ရင္စည္းႏွင့္ အစိမ္းေရာင္အႏုအရင့္ ၊နီညိုရင့္ေရာင္သံုးမ်ိဳးစပ္ထားေသာ စကပ္ရွည္တို႔အားဝတ္ထားကာ လက္ေမာင္းႏွစ္ဖက္တြင္ေတာ့ အစိမ္းေရာင္ပဝါရွည္တို႔အားစည္း၍ ေဘးသို႔ခ်ထားသည္ ..ပံုမွန္အားျဖင့္ေနြဦးပဲြေတာ္တြင္ အေရာင္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့လြင္လြင္ေလးေတြဝတ္ဆင္တတ္ၾကပီး အခုလိုအေရာင္မ်ိဳးတဲြစပ္သည္မွာရွာသည္ .. ထိုမိန္းကေလးကေတာ့ ထူးျခားေသာဝတ္စားဆင္ယင္မႈႏွင့္အတူ အေရာင္ရင့္ရင့္တို႔အားဝတ္ဆင္ထားသည္.. သို႔ေသာ္ လတ္ဆက္သစ္လြင္လို႔ေနပီး မ်က္စိပဒါသရိွလွသည္ ..

ဧကရီ၏ ကချေသည်  [ဧကရီ၏ ကေခ်သည္ ]Where stories live. Discover now