Part - 19 [Zawgyi]

270 10 0
                                    

ဟန္မာရီမွာ ဒီရက္ပိုင္းတြင္ မၾကာခင္က်င္းပမၫ့္ ခ်စ္ၾကည္ေရးပဲြအတြတ္ အလုပ္ရႈပ္ေနခဲ့ရသည္.. ပဲြအခမ္းနားႏွင့္ ဧၫ့္ခံေရးအတြတ္ ဒန္လုအားတာဝန္ေပးထားေသာ္လဲ ပဲြေန့တြင္ မိန႔္ၾကားရမၫ့္တိုင္းျပည္‌ေရးရာအခ်က္လက္မ်ားႏွင့္ စုေပါင္းလုပ္ေဆာင္သင့္သည္မ်ားကို ရွာေဖြကာ စာတမ္းျပဳစုေနရသၫ့္အတြတ္ မအားလပ္ခဲ့ေပ ...

အခုလဲ ေရ႔ွရက္မွတိုင္ၾကားစာမ်ားအားဖတ္ေနရေသာေၾကာင့္ အေဆာင္သို႔ျပန္ႂကြခ်ိန္မွာ အေတာ္ပင္ေနာက္က်ေနပီျဖစ္သည္.. ထိန္ထိန္သာေသာလအားၾကၫ့္ကာ တိုက္ခတ္ေနေသာေလေအးေတြၾကား ေညာင္းညာမႈေတြပင္ေပ်ာက္လို႔သြားေတာ့သည္..

" ကေလးႀကီးကေတာ့ အိပ္ေနေလာက္ပီ "

" ....... "

ႏႈတ္မွေရရြတ္ရင္း ႏႈတ္ခမ္းဖ်ား‌မ်ားေကာ့တတ္သြားသၫ့္ဘုရင္မ၏မ်က္ႏွာေတာ္ေၾကာင့္ ေနာက္ပါးမွ ဒန္လုသည္လဲႃပံုးမိေတာ့သည္..

တေယာက္တည္းေတြးပီး ႃပံုးေနတတ္တာဘယ္ႏွစ္ခါမွန္းမသိေတာ့တဲ့ ဘုရင္မဟာ သူ႔ကိုယ္သူေရာသတိထားမိရဲ့လားမသိ ..

အေဆာင္ေရ႔ွေရာက္သည္ႏွင့္ အလွည့္က်အပ်ိဳ
ေတာ္မ်ားမွာ ဘုရင္မအားအရိုေသေပးကာႏႈတ္ဆက္လာသည္..

" ဖိန္းဖိန္း .. အိပ္ေနပီလား "

" ကေခ်သည္‌ဖိန္းဖိန္းက ေမွာင္ခ်ိန္မွစ၍ အိပ္ေတာ့မယ္ဆိုပီး ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးမတို႔ကို အျပင္ကိုထြက္ခိုင္းလိုက္တာပါ .. အထဲကိုဝင္မလာဖို႔လဲေျပာပါတယ္ .. အရွင္ "

အပ်ိဳေတာ္၏ေလ်ွာက္တင္ခ်က္ေၾကာင့္ ဟန္မာရီစိတ္ထဲတမ်ိဳးျဖစ္သြားရသည္.. ပံုမွန္ဆို ဒီေလာက္ေစာေစာမအိပ္တတ္သလို အပ်ိဳေတာ္ေတြကိုလဲ ႏွင္မထုတ္တတ္ .. သူ႔ဘာသူလုပ္ခ်င္တာလုပ္ပီးေနတတ္သူျဖစ္ကာ ေဘးတြက္ဘယ္သူရိွေနေန အာရံုမထားတတ္သူမို႔ အခုလိုအပ်ိဳေတာ္မ်ားအား အျပင္သို႔ထြက္ခိုင္းသည္မွာ ထူးဆန္းသည္ ..

ဟန္မာရီအေဆာင္ထဲဝင္လိုက္ပီး အိပ္ရာဆီသို႔တန္းသြားလိုက္သည္ .. သို႔ေသာ္ျမင္လိုက္ရသၫ့္ ေျပာင္ရွင္းေနသၫ့္ သပ္ရပ္စြာခင္းထားေသာ အိပ္ရာမွာေနရာပင္မပ်က္ ..

ဧကရီ၏ ကချေသည်  [ဧကရီ၏ ကေခ်သည္ ]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ