Part - 7 [Zawgyi]

394 14 0
                                    

အခုဆိုရင္ဘုရင္မကမိန္းက‌ေလးတဦးကို ညီလာခံအတြင္းမွသူ၏ဝတ္ရံုေတာ္အားႃခံုေပးကာေပြ့ခ်ီ၍ေခၚသြားသည္ဆိုေသာ သတင္းကနန္းေတာ္တခုလံုးပ်ံ႔ႏွံ႔လို႔ေနသည္..

ထို႔မိန္းကေလး၏ထူးျခားေသာဆံပင္အေရာင္ႏွင့္လွပျခင္းတို႔မွာလဲ တေယာက္ႏႈတ္မွတေယာက္ပ်ံ႔လို႔ေနသည္ ..ပို၍အံ့အားသင့္ဖြယ္ရာမွာေတာ့ ထိုဆံပင္အစိမ္းေရာင္မိန္းကေလးသည္ ဘုရင္မ၏အေဆာင္တြင္ေနထိုင္သည္ဆိုတာပင္ျဖစ္သည္ ..

" မင္းေျပာစရာရိွေနတာလား .. ဒန္လု "

ဟိုေန့ကညီလာခံအတြင္းမွမၿပီးပ်က္ခဲ့‌ေသာ
စာလႊာမ်ားအားဖတ္ေနရင္း ေဘးနားမွေနကာ တၾကၫ့္ၾကၫ့္လုပ္ေနေသာ ဒန္လုေၾကာင့္စာဖတ္ေနရင္းမွ စာလႊာအားအၾကၫ့္မပ်က္ေမးလိုက္ျခင္း ..

" ဟို .. "

သူ၏အေမးအား ျပတင္းေပါက္နားမွထိုင္ကာအျပင္သို႔ေငးေနေသာ ဖိန္းဖိန္းအားၾကၫ့္ကာ‌ ေျပာဖို႔စဉ္းစားေနသၫ့္ဒန္လုေၾကာင့္ ..

" ေျပာမွာသာေျပာ "

" ဟို.. သူ႔ကိုဒီအတိုင္းထားေတာ့မလို႔လား အရွင္"

" ဒီအတိုင္းမထားလို႔ ဘယ္လိုထားရမွာလဲ "

" မဟုတ္ဘူးေလအရွင္ သူကကိုယ္လုပ္ေတာ္ေတာင္မဟုတ္ဘူး ကေခ်သည္ပဲကို ဘုရင္မအေဆာင္ေတာ္မွာထားတာက မသင့္ေတာ္ပါဘူးအရွင္ "

" အင္း ငါသိတယ္ ဒါေပမယ့္ဘယ္သူကဘာေျပာေနလို႔လဲ ေျပာတဲ့သူကိုေခၚခဲ့ ငါေက်နပ္လို႔ ငါ့အေဆာင္ထဲထားတာ သူတို႔ကဘာျဖစ္ေနၾကတာလဲ "

" ဒါေပမယ့္ အရွင္ "

" အဲ့ဒါကိုထားလိုက္အံုး.. အခုေတာ့‌သူမကိုဒီမွာပဲထားမယ္ ေနာက္မွတမ်ိဳးစီစဉ္တာေပါ့ လာမယ့္ေနြဦးပဲြေတာ္မွာ သူမကိုအားလံုးေရ႔ွမွာခ်ျပမွာပါ .. ပဲြေတာ္မတိုင္ခင္ေတာ့ငါကိစၥရိွလို႔ခရီးထြက္ရမယ္ ငါမရိွတုန္းသူမကိုေစာင့္ေရွာက္ထားလိုက္ "

" ဒန္လု ေသခ်ာမွတ္ထားပါ့မယ္အရွင္ "

.
.
.

ပိုင္ခ်န္ရြာ၏ျဖစ္ေပၚေနေသာကိစၥအား ဘုရင္မကိုယ္တိုင္ေျဖရွင္းမည္ျဖစ္၍ ခရီးထြက္ရန္ျပင္ဆင္ေနၾကသည္.. ဒန္လုမွာလဲ ဘုရင္မအတြတ္ခရီးလမ္းတြင္ လိုအပ္သည္မ်ားျပင္ဆင္ေနရင္း ဘုရင္မအနားကမခြာေသာ ဖိန္းဖိန္းအားၾကၫ့္ကာသက္ျပင္းခ်မိေတာ့သည္..

ဧကရီ၏ ကချေသည်  [ဧကရီ၏ ကေခ်သည္ ]Where stories live. Discover now