Part - 20 [Zawgyi]

226 9 0
                                    

ဒီေန့သည္ညီလာခံရိွေသာေၾကာင့္ အရင္တခါလိုျဖစ္မွာစိုးတာမို႔ ဖိန္းဖိန္းအားရြယ္ဟန္ဆီသို႔ပို႔ထားရသည္ ..

" ဖိန္းဖိန္း .. ဘယ္မွေလ်ွာက္မသြားရဘူးေနာ္ ရြယ္ဟန္စကားကို‌နားေထာင္ .. လိုခ်င္တာရိွရင္ မမကိုေျပာ .. "

" အင္းပါမာရီရဲ့ .. မာရီသာပီးသြားရင္လာေခၚေနာ္ "

" အင္း .. လာေခၚမယ္ "

ညီလာခံတခါသြားတတ္ဖို႔အေရး ေခ်ာ့ေနရတာနဲ႔ အမွာစာေတြတသီႀကီးပါးေနရတာနဲ႔ တကယ္ပဲ သူတို႔ရဲ့ဘုရင္မလို႔ေတာင္ယံုႏိုင္စရာမရိွဘူး ..

ေနာက္တြင္ရပ္၍ေနေသာဒန္လုကေတာ့ အေငြ့ပ်ံေနသၫ့္မ်က္ႏွာျဖစ္ေနေတာ့သည္.. ေတာ္ေတာ္ျဖစ္ေနသၫ့္သူ႔ဘုရင္မအား ဒန္လုမေျပာခ်င္ေတာ့ .. ေျပာလို႔လဲမရဘူးေလ ဇတ္ျပဳတ္သြားမွာေပါ့ .. အဲ့ေတာ့လဲ ေဈးဝယ္သြားမယ့္သားသည္မိခင္ႀကီးမွ ငိုက်န္ခဲ့မၫ့္ကေလးအားေခ်ာ့ျမဴေနသည္ဟုသာသေဘာထားလိုက္ရသည္..

" ရြယ္ဟန္ .. ဖိန္းဖိန္းကိုခဏေလာက္ၾကၫ့္ေပးထားပါ .. ငါမင္းကိုစိတ္ခ်မယ္ေနာ္ "

သူ႔ေရ႔ွမွဘုရင္မအားရြယ္ဟန္ မယံုၾကည္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ျဖစ္ေနမိသည္.. ဘာကိုမွ အစဲြလန္းမထားတတ္ေသာ ၊ ဘယ္သူ႔ကိုမွစိုးရိမ္ပူပန္တတ္ျခင္းမရိွေသာ ၊ ေလးဆယ္ေက်ာ္ေသာေခ်ာေပ့ လွေပ့ ကိုယ္လုပ္ေတာ္မ်ားအား ခ်စ္ျခင္းျဖင့္ဆိုေသာအျပဳမူေလး တခုေတာင္မျပဳလုပ္ဖူးပါေသာ ဘုရင္မသည္ အခုေတာ့ သူ႔ေရ႔ွမွကေလးမကိုျဖင့္ စိတ္မခ်ျဖစ္ေနကာ အေသအခ်ာကိုတတြတ္တြတ္မွာ၍ေနသည္..

" စိတ္ခ်ပါ အရွင္ .. ရြယ္ဟန္ ဖိန္းဖိန္းကိုေပ်ာ္ေအာင္ၾကၫ့္ေပးထားပါ့မယ္ "

" မင္းကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္ .. ဖိန္းဖိန္းငါသြားပီ .. မဆိုးရဘူးေနာ္ .. စိတ္ခ်မယ္ "

" အြန္းပါ ... "

ႏႈတ္ခမ္းေလးဆူကာေျပာရင္း ေခါင္းေလးငံု႔သြားရွာသၫ့္ကေလးေၾကာင့္ ဟန္မာရီစိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားရသည္.. တတ္ႏိုင္ရင္ဒီကေလးမအနားကတစကၠန႔္ေလးေတာင္မခြာခ်င္ပါ .. သို႔ေပမယ့္လဲ သူသည္ တိုင္းျပည္ကိုအုပ္ခ်ဳပ္ေနရသၫ့္ဘုရင္မတေယာက္ေပမို႔ သူ၏ႏိုင္ငံႏွင့္ျပည္သူေတြအတြတ္ေတာ့ တာဝန္ေက်ရေပအံုးမည္..

ဧကရီ၏ ကချေသည်  [ဧကရီ၏ ကေခ်သည္ ]Where stories live. Discover now