Part - 32 [Zawgyi]

165 9 0
                                    

အသံလာရာေနာက္ဖက္သို႔ ဟန္မာရီ လွၫ့္ၾကၫ့္မည္အျပဳ ..

" မလႈပ္နဲ႔ေနာ္ .. ေခါင္းမျပတ္ခ်င္ရင္ ၿငိမ္ၿငိမ္ေန ... ရႊီးးးးး ..."

ဟန္မာရီ၏လႈပ္ရွားမႈသည္ ေနာက္ပါးဆီမွတားျမစ္သံႏွင့္ လည္ပင္းနားတြင္တင္ထားေသာ အရာ၏ပို၍တိုးကပ္လိုက္မႈေၾကာင့္  ၿငိမ္လိုက္ရေတာ့သည္ ... ထိုသူသည္ ဟန္မာရီအား ခ်ိန္းေျခာက္ရင္းျဖင့္ပင္ ပါးစပ္ထဲလက္ႏွစ္ေခ်ာင္းထၫ့္မႈတ္၍ အသံျပဳအခ်က္ျပျခင္းကိုျပဳလိုက္‌ေလသည္ ...

" ..... "

ထို႔သို႔အသံျပဳပီးသိပ္မၾကာေပ ေဘးနားသစ္ပင္မ်ားအေပၚမွတမ်ိဳး အပင္မ်ား၏ ေနာက္ကြယ္မွတမ်ိဳး လူတခ်ိဳ႕ကထြက္ေပၚ လာၾကေတာ့သည္ .. ပီးေနာက္ ဟန္မာရီအားဝိုင္းလိုက္ေတာ့သည္ ..

" အမအားလီ .. "

သူ႔အားဝိုင္းထားေသာ လူမ်ားဆိုသည္မွာ ဆယ္ႏွစ္ဝန္းက်င္ ကေလးမ်ားပင္ျဖစ္ေတာ့သည္ .. သူတို႔ထဲက အႀကီးဆံုးျဖစ္ပံုရသၫ့္ ဆယ့္ႏွစ္ႏွစ္ ဆယ့္သံုးႏွစ္ဝန္းက်င္ ေကာင္ေလးသည္ ေနာက္ပါးမွသူ႔အားဓားျဖင့္ေထာက္ထားေသာသူအား ေခၚလိုက္ျခင္းပင္ ..

" အင္း ... ေရွာင္အန္း .. "

ထိုအားလီဆိုေသာ မိန္းကေလးသည္ ေကာင္ေလးအား အသိမွတ္ျပဳလိုက္ရင္း ဟန္မာရီ၏ေရ႔ွသို႔ေလ်ွာက္လာေတာ့သည္ ..

ထိုမိန္းကေလးသည္ အသက္အားျဖင့္ 15ႏွစ္ဝန္းက်င္ေလာက္သာရိွပံုေပၚပီး ခရမ္းရင့္ေရာင္ ခ်ည္ထည္အားဝတ္ဆင္ထားေလသည္ .. ထိုဝတ္စံု၏အေပၚတြင္ အနက္ေရာင္ဖ်င္ၾကမ္းပဝါအထူအား ဖခံုးတျခမ္းမွထပ္၍ႃခံုခ်ည္ထားပီး ေက်ာေနာက္ဘက္တြင္ ၿမွားတံအျပၫ့္ထၫ့္ထားေသာ ဝါးဆစ္အိုးေလးအား သိုင္းလြယ္ထားေသးသည္ .. သူမသည္ဖခံုးအေက်ာ္ေလာက္သာရိွသၫ့္ဆံပင္အတိုအား ျမင့္ျမင့္စီးထားကာ ခရမ္းေရာင္ခ်ည္သားအဝတ္စျဖင့္ ခ်ည္ထားသည္ .. မ်က္လံုးအၾကၫ့္မ်ားကစူးရွကာ မ်က္ေမွာင္အားအနည္းငယ္က်ဳံ႔ထားေသးသည္ .. ႏႈတ္ခမ္းေအာက္နားတြင္မွဲ႔ေသးေသးေလးရိွပီး သူမမ်က္ႏွာအားပို၍ၾကၫ့္ေကာင္း‌ေနေစသည္ ..

ခုနဟန္မာရီ၏လည္ပင္းအား ေထာက္ထားသၫ့္ ဓားရွည္သည္ အခုတြင္ေတာ့ သူမ၏ လက္ထဲတြင္ ခန႔္ညားစြာရိွေနသည္ ..

ဧကရီ၏ ကချေသည်  [ဧကရီ၏ ကေခ်သည္ ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz