Part - 23 [Zawgyi]

228 8 0
                                    

ပဲြေတာ္က်င္းပရာနန္းရင္ျပင္ႀကီးတြင္ မီးေရာင္မ်ားျဖင့္စည္ကားလို႔ေနသည္.. ခမ္းနားလွသၫ့္အခင္းအက်င္းမ်ားႏွင့္ အျပင္ဆင္မ်ားကမ်က္စိပသာဒရိွလွသည္.. ေကာင္းေပ့ဆိုသၫ့္အစားအေသာက္မ်ား ႏွင့္ေသရည္မ်ားျဖင့္အပ်ိဳေတာ္မ်ားကလိုက္လံဧၫ့္ခံလို႔ေနသည္..

ႏိုင္ငံအသီးသီးမွဘုရင္မ်ား ၊ သံအမတ္မ်ား ၊ မင္းညီမင္းသားမ်ား ႏွင့္ အေရးႀကီးပုဂၢိုလ္မ်ားမွာ အဆင့္အလိုက္ထိုင္ေနၾကပီး ေဘးတြင္ေဝယ်ာဝစၥလုပ္ကိုင္ေပးမၫ့္အပ်ိဳေတာ္တေယာက္စီကအသင့္ရပ္လို႔ေနသည္.. ပဲြေတာ္ထိပ္ဆံုး၏အလယ္တြင္ရိွေသာ ေရႊေရာင္ပလႅင္ေပၚတြင္ေတာ့ ဟန္တိုင္းျပည္ႀကီး၏ဧကရီ ဘုရင္မဟန္မာရီက ခန႔္ညားလွပစြာထိုင္လို႔ေနသည္..

ဘုရင္မ၏ညာဘက္တြင္ေတာ့ ဟန္တိုင္းျပည္၏
အေရးပါေသာရာထူးျမင့္အမတ္ႀကီးမ်ား ႏွင့္ စစ္ေသနာပတိခ်ဳပ္ ကထိုင္ေနပီး ဘယ္ဘက္တြင္ေတာ့ ဟန္တိုင္းျပည္၏ကိုယ္လုပ္ေတာ္မ်ားထိုင္ေနၾကသည္..

ရံုေလးတေယာက္တစံုတေယာက္အားရွာေဖြေနမိသည္.. အခုထိေတာ့သူမ ရွာေဖြေနသၫ့္ပံုရိပ္အားမေတြ့ေသးေပ .. ပလႅင္ထက္တြင္ထိုင္ေနေသာ ဘုရင္မအားၾကၫ့္ကာ ရံုေလးႏႈတ္ခမ္းမ်ားမဲ့ပစ္လိုက္သည္..

'အရွင္ၾကၫ့္ေနပါ .. အရွင့္ရဲ့ခ်စ္လွစြာေသာ
ကေခ်သည္ေလးက လူပံုအလယ္မွာဘယ္လိုအရွက္ကဲြမလဲဆိုတာ .. အဟြန္း .. '

စိတ္ထဲမွေရရြတ္လိုက္ရင္း ႀကံရြယ္ထားတဲ့အႀကံစည္ေတြအား ေတြးပီးသေဘာက်စြာႃပံုးေနမိသည္..

ခ်စ္ၾကည္ေရးပဲြေတာ္တြင္လူလဲစံုပီျဖစ္တာေၾကာင့္ ဟန္မာရီထရပ္လိုက္သည္.. ဘုရင္မမတ္တပ္ရပ္လိုက္သည္ႏွင့္ တီးမႈတ္ကျပေဖ်ာ္ေျဖေနသည္မ်ားအား ရပ္လိုက္သလို ပဲြေတာ္ရိွလူမ်ားအားလံုးသည္လဲ မတ္တပ္ရပ္ကာ အရိုေသေပးၾကေတာ့သည္.. သူ႔အားအရိုေသေပးလာေသာ ဘုရင္မ်ားႏွင့္ မင္းညီမင္းသားမ်ား ၊ အမတ္မ်ားႏွင့္ တျခားေသာသူမ်ားအား ျပန္လည္၍အရိုေသ‌ေပးႏႈတ္ဆက္ကာ ထိုင္ရန္အခ်က္ျပလိုက္သည္..

ပီးေနာက္ခ်စ္ၾကည္ေရးတည္တံ့ေစရန္အထိမ္းအမွတ္ျဖင့္ ေသရည္ေသာက္သံုးၾကသည္..

ဧကရီ၏ ကချေသည်  [ဧကရီ၏ ကေခ်သည္ ]Where stories live. Discover now