Extra - 2 [Zawgyi]

544 17 0
                                    

ဧၫ့္ေဆာင္ထဲသို႔လွမ္းဝင္လိုက္သည္ႏွင့္ ေရႏြေးၾကမ္းေအးေဆးစြာေသာက္ေနေသာ ဘုရင္ခ်င္းလီအားေတြ့လိုက္ရသည္ .. အျဖစ္ပ်က္မ်ားျဖစ္ပီးေနာက္ပိုင္း ခ်င္းဘုရင္
၏ေက်းဇူးေၾကာင့္ ဟန္တိုင္းျပည္ႀကီးေဘးကင္းရသလို ဟန္မာရီလဲစိတ္ေအးကာ ဖိန္းဖိန္းေနာက္လိုက္သြားႏိုင္ျခင္းျဖစ္သည္ .. ထို႔ေၾကာင့္ ေနာက္ပိုင္းအခ်ိန္ခါမ်ားတြင္ ခ်င္းႏိုင္ငံႏွင့္ ဟန္တိုင္းျပည္က ပို၍မဟာမိတ္သင့္သြားရပီး ခ်င္းဘုရင္အေပၚတြင္လဲ အရင္ကလို ဆိုးဆိုးဝါးဝါးဆက္ဆံျခင္းမျပဳေတာ့ေပ .. ျပဳစရာမလိုေအာင္လဲ သူႏွင့္ဖိန္းဖိန္းက လက္ထပ္ပီး၍ သူပင္အိမ္ေထာင္သည္တဦးျဖစ္ေနခဲ့ပီေလ .. ဟိုအရင္ကိုယ္လုပ္ေတာ္မ်ားရိွခဲ့ေသာ္ တရားဝင္မိဘုရားမၿမွောက္ခဲ့သလို အခ်စ္ဆိုတာလဲမရိွခဲ့ေပ .. အခုေတာ့ဘုရင္မဟန္မာရီ၏ မိဖုရားဖိန္းဖိန္းအေပၚထားသည့္ခ်စ္ျခင္းေမတၲာသည္ ေဘးလူေတြပင္ျမင္ရေအာင္ႀကီးမားတာမို႔ပင္ .. အခုဆို ေလးဆယ္ေသာကိုယ္လုပ္ေတာ္မ်ားကိုလဲ ျပၫ့္စံုေသာပစၥည္းဥစၥာအႁခြေရံမ်ားေပးကာ လြတ္လပ္စြာျပန္ခြင့္ျပဳလိုက္တာမို႔ သူ႔တြင္ဖိန္းဖိန္းဆိုသၫ့္ မိဖုရားတပါးသာရိွေတာ့သည္ ..

" အရွင္ခ်င္းလီ ... "

" အာ .. ဘုရင္မမာရီ .. ေနေကာင္းပါရဲ့လား "

" ဟုတ္ကဲ့ ေကာင္းပါတယ္ .. အရွင္ေရာ က်န္းမာတယ္မဟုတ္လား .. "

" အဟက္ .. ဒါေပါ့ ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးကေတာ့ အၿမဲက်န္းမာေနတာပါပဲ .. မဟုတ္လဲ ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးက ဘုရင္မလိုေဆးေပးမီးယူေလးမရိွေတာ့ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ဂရုစိုက္ေနရတယ္ "

ခ်င္းလီ၏စကားေၾကာင့္ ဟန္မာရီအသာႃပံုး၍သာ တံု႔ျပန္လိုက္သည္ ..

" ဟိုတေခါက္ကိစၥေရာ အဆင္ေျပရဲ့လား .. "

ဟန္မာရီ၏အေမးအား ေသာက္လက္စေရႏြေးခြက္ကိုအသာခ်ကာ..

" အင္း .. အဲ့ဒါကမင္းထင္တဲ့အတိုင္းပဲ သူတို႔ဘက္က လူလႊတ္ပီးလွၫ့္ကြက္ကိုဖန္တီးေနတာ သူတို႔က စီးပြားေရးပါမက ႏိုင္ငံေရးနဲ႔ပါ ဆက္စပ္ေနတာ .. "

" ဒါဆို .. အရွင္ဘယ္လိုလုပ္ဖို႔စိတ္ကူးထားလဲ .. "

" အခုေလာေလာဆယ္ ခဏေလာက္လႊတ္ထားပီးေစာင့္ၾကၫ့္ေနအံုးမယ္ အဓိကလိုခ်င္တာက သူတို႔အထက္ကလူႀကီးဆိုေတာ့ အခ်ိန္ေကာင္းေရာက္မွ ဆဲြဖမ္းရမယ္ မဟုတ္ရင္ သက္ေသအေထာက္ထားမရိွပဲ ဟိုးအထက္ကလူအထိဖမ္းလို႔မရႏိုင္ဘူး သူတို႔ကလဲ လြယ္လြယ္နဲ႔ဖြင့္ဟမွာမဟုတ္ဘူးေလ .. အဲ့အတြတ္‌မင္းမစိုးရိမ္ပါနဲ႔ ငါၾကၫ့္လုပ္လိုက္မွာမို႔လို႔ .. "

ဧကရီ၏ ကချေသည်  [ဧကရီ၏ ကေခ်သည္ ]Where stories live. Discover now