Part - 39 End [Zawgyi]

296 12 0
                                    

" ဖိန္းဖိန္း! .... "

ပူပန္ေနခဲ့ရေသာ မ်က္ႏွာေလးကဘာမွမေျပာင္းလဲတာေၾကာင့္ ဟန္မာရီစိတ္သက္သာသြားရသည္ ...

" မမရြယ္ဟန္ ... "

" အျပာေရာင္ငါးနတ္သမီးရြယ္ !!! "

ဟန္မာရီ၏ေနာက္ပါးမွ ရြယ္ဟန္အားေတြ့သည္ႏွင့္ ဝမ္ရွဲ႔လံုႏႈတ္က အံ့ဩစြာေရရြတ္လာသည္ ...

" ဘယ္လိုျဖစ္လို႔ လူသားမ်ိဳးႏြယ္က မဟူရာရပ္ဝန္းထိဝင္လာႏိုင္ရတာလဲ .. ပီးေတာ့ အျပာေရာင္ငါးမ်ိဳးႏြယ္က ေပ်ာက္ကြယ္သြားပီမဟုတ္ဘူးလား ... "

"အျပာေရာင္ငါးမင္းသမီး! .. မမက အျပာေရာင္ငါးမ်ိဳးႏြယ္ဝင္လား .. ဖိန္းဖိန္းမသိခဲ့ဘူး.. မမက ဟန္တိုင္းျပည္မွာ ဖိန္းဖိန္းနဲ႔အတူရိွေနခဲ့တာ"

" ဘယ္လို !!!! .. ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါေလ .. ေရာက္လာပီဆိုမွေတာ့လဲ ငါးမန္းနက္မ်ိဳးႏြယ္ေတြကဧၫ့္ခံရမွာေပါ့ ... "

ဖိန္းဖိန္းရဲ့အေျပာေၾကာင့္ဝမ္ရွဲ႔လံုက အစကအံ့ဩသြားကာ သူ႔လူ‌ေတြအားအခ်က္ျပလိုက္သည္မို႔ အနားရိွအေစာင့္မ်ားက ဖိန္းဖိန္းအားခ်ဳပ္ထားလိုက္ၾကကာ က်န္လူမ်ားက ဟန္မာရီႏွင့္ ခ်န္က်င့္ဖိန္းအား ဝိုင္း၍တိုက္ခိုက္ၾကေတာ့သည္ ...

ခ်န္က်င့္ဖိန္းသည္ အတြင္းအားအျမဳေတအား ခ်ိတ္ပိတ္ထားရတာျဖစ္ပီး ဟန္မာရီသည္ အျမဴေတစြမ္းအားမရိွသည့္ သာမာန္လူသားျဖစ္တာေၾကာင့္ အစြမ္းကုန္ခုခံတိုက္ခိုက္ေနရသည္ ...

ရြယ္ဟန္သည္လဲ သူ၏အားနည္းလွေသာ အျမဳေတေလးအားသံုး၍ ကူညီတိုက္ခိုက္ေပးေနရွာသည္ ..

အခ်ိန္တခုထိျပင္းထန္စြာတိုက္ခိုက္ေနရင္းမွ ရွဲ႔ထံု၏အတြင္းအားအျမဳေတသည္ ဟန္မာရီအား အားျပင္းျပင္းျဖင့္ထိမွန္သြားေတာ့ သည္ ...

" အရွင္ !!! "

" မာရီ !!!!! "

မဟူရာအတြင္းအားမွန္သြားတာေၾကာင့္ ဟန္မာရီ လဲက်ေနခ်ိန္တြင္ ဝမ္ရွဲ႔လံုသည္ သူ႔လက္ထဲမွ မဟူရာအဆိပ္ရိုးျဖင့္ ေျပး၍ထိုးရန္ျပင္လိုက္ေတာ့သည္ ...

" အရွင္ !! ... သတိထား !! "

" ...... "

" ဝုန္း!!!!!!! "

ဧကရီ၏ ကချေသည်  [ဧကရီ၏ ကေခ်သည္ ]Where stories live. Discover now