Part - 36 [Zawgyi]

160 6 0
                                    

ညီလာခံအတြင္း တိုင္ၾကားျခင္းမ်ား၊ျငင္းခံုမႈမ်ားျဖင့္ဆူညံလို႔ေနသည္.. ပလႅင္ထက္တြင္ ထိုင္ေနေသာဘုရင္မ၏မ်က္ႏွာေတာ္သည္လဲ စိတ္အလိုမက်မႈေၾကာင့္ မ်က္ေမွာင္ႄကံု႔၍ အျငင္းပြားေနၾကေသာ အမတ္မ်ားအားၾကၫ့္ေန‌သည္ ..

" အမတ္မင္းယု .. ဒါကဘယ္လိုေတာင္ယုတၲိမရိွတာပါလဲ .. ဒီလိုေတာင္းဆိုမႈမ်ိဳးက တကိုယ္ေကာင္းမဆန္လြန္းဘူးလား .. "

" ဒါကကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးတို႔ျပည္နယ္အတြတ္ လိုအပ္လို႔ေတာင္းဆိုျခင္းျဖစ္ပါတယ္ အမတ္မင္းခ်ီ .. ဒါကိုတကိုယ္ေကာင္းဆန္တယ္လို႔ ဘယ္လိုေၾကာင့္ေျပာရတာပါလဲ .. "

" အမတ္မင္းယု .. ဒီလိုသာေျပာေၾကးဆိုရင္ ျပည္နယ္နဲ႔ၿမိဳ႔ရြာတိုင္းက လိုအပ္ေနၾကတာပါပဲ .. ဒါကို အမတ္မင္းရဲ့ ခ်ဳံးျပည္နယ္ကိုပဲ ေထာက္ပံ့ေပးဖို႔ဆိုတာ ျဖစ္ႏိုင္ပါ့မလား .. "

" ဒါက ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးရဲ့ ကိုယ့္ျပည္နယ္အတြတ္ကိုယ့္ရဲ့ႀကိဳးပမ္းမႈပါ .. အမတ္မင္းတို႔ အခုလို ဆူပူကန႔္ကြက္ဖို႔မလိုပါဘူး .. "

" ဘယ္လိုေတာင္ .. "

" အိုဟို ... "

တေယာက္တျပန္မွ တဖဲြ႔တျပန္ေတျြဖစ္လာၾကကာ ညီလာခံအတြင္း ပို၍ဆူညံလို႔လာေတာ့သည္ ..

" ဒုန္း !!!!! .. "

ခံုေပၚသို႔ထုခ်လိုက္ေသာ လက္သီးသံျပင္းျပင္းေၾကာင့္ ဆူပူေနၾကေသာအမတ္မ်ားအားလံုး ၿငိမ္က်သြားကာ အသံလာရာသို႔ အလန႔္တၾကားၾကၫ့္လိုက္ၾကေတာ့သည္ .. ဘုရင္မ၏မ်က္ႏွာသည္ ေဒါသေၾကာင့္ခက္ထန္ေနကာ မ်က္လံုးတို႔ကနီရဲေနသည္ ..

" အခုငါ့ကို ေရ႔ွထားပီး ဆူပူေနၾကတာလား !!.. အမတ္မင္းတို႔ ဘယ္လိုရဲတင္းတဲ့အျပဳမူကိုလုပ္ေနၾကတာလဲ .. "

" ဘုရင္ .. ဘုရင္မ .. "

" ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးတို႔ အမွားျပဳမိပါတယ္ .. ခြင့္လႊတ္ေပးေတာ္မူပါ .. "

" ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးတို႔ရဲ့ မိုက္မဲတဲ့အျပဳအမူကို ခြင့္လႊတ္ေပးေတာ္မူပါ .. ဘုရင္မ "

အခုမျွပာျပာသလဲေတာင္းပန္ အသနားခံေနေသာ အမတ္မ်ားအား စိတ္ကုန္သၫ့္အၾကၫ့္ျဖင့္ၾကၫ့္ကာ ေနရာမွထရပ္လိုက္သည္ .. ဘုရင္မ ေနရာမွထလိုက္သည္ႏွင့္ ညီလာခံရိွလူမ်ားအားလံုး ၾကမ္းျပင္တြင္ ဝပ္ခ်လိုက္ၾကသည္ ..

ဧကရီ၏ ကချေသည်  [ဧကရီ၏ ကေခ်သည္ ]Where stories live. Discover now