Part - 21 [Zawgyi]

271 13 0
                                    

ေနရာရိွလူမ်ားသည္အသံလာရာသို႔ ၾကၫ့္လိုက္သည္နင့္ ‌ေတြ့လိုက္ရသၫ့္သူေၾကာင့္ အားလံုးမွာ ထိတ္လန႔္သြားၾကကာ အျမန္ပင္ဦးၫႊတ္အရိုေသးေပးၾကေတာ့သည္ ..

" အ .. အရွင္ "

ဖိန္းဖိန္းအားေအာ္ေငါက္ေနေသာ အပ်ိဳေတာ္သည္ ဘုရင္မအားျမင္လိုက္ရသည္ႏွင့္ ေၾကာက္ရြံ႔ထိတ္လန႔္စြာ ေခါင္းကိုငံု႔ထားေတာ့သည္..

" အရွင့္ကို ရံုေလးဂါဝရျပဳပါတယ္ "

ဟန္ေဆာင္ေကာင္းလွေသာရံုေလးသည္ ခုနကျဖစ္ပ်က္ေနေသာသူမဟုတ္သၫ့္အတိုင္း အခ်ိဳၿမိန္ဆံုးႃပံုးကာ ဘုရင္မအားႏႈတ္ဆက္ေနေတာ့သည္..

ဟန္မာရီသည္မ်က္ႏွာခ်ိဳေသြးေနေသာရံုေလးအား တခ်က္မ်ွပင္လွၫ့္၍မၾကၫ့္ပဲ ခုနကဖိန္းဖိန္းအား မာန္မဲေနသၫ့္အပ်ိဳေတာ္ကိုသာမီးပြင့္မတက္စိုက္၍ၾကၫ့္ေနေလသည္.. ဘုရင္မ၏ေၾကာက္စရာေကာင္းလွေသာအၾကၫ့္ေၾကာင့္ အနားရိွအပ်ိဳေတာ္မ်ားအားလံုးမွာ မလႈပ္ရဲၾကေပ .. ျပဳလုပ္သူအပ်ိဳေတာ္မွာေတာ့ေၾကာက္လြန္းလို႔တကိုယ္လံုးပင္တုန္ရီလို႔ေနသည္..

" သူ႔မွာပါးစပ္ပါလား မပါဘူးလားဆိုတာမင္းသိခ်င္တယ္ေပါ့ .."

" အ ..အရွင္ ... ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးမမွားသြားပါတယ္ .. ခြင့္ ..ခြင့္လႊတ္ေပးေတာ္မူပါ "

ေၾကာက္ရြံ႔မႈတို႔ေၾကာင့္ စကားမ်ားပင္မွန္ေအာင္မထြက္ႏိုင္ေတာ့သၫ့္အပ်ိဳေတာ္အား ၾကၫ့္ကာ ဒန္လုစိတ္မေကာင္းျဖစ္ယံုမွတပါးမတတ္ႏိုင္ေပ .. ဘုရင္မ၏ရင္ႏွင့္သည္းခ်ာကိုမွ သြားထိရဲသၫ့္ အပ်ိဳေတာ္၏ရဲတင္းမႈကိုပင္ စိတ္ပ်က္မိသည္..

ဟန္မာရီသူ႔ေရ႔ွမွ တုန္ရီလို႔ေနေသာအပ်ိဳေတာ္အား တစစီဆဲြၿဖဲခ်င္စိတ္ကို မနည္းပင္ထိန္းထရသည္.. ဒင္းကမ်ားရာရာစစ ငါ့ႏွလံုးသားကိုမ်ား ေမာက္မာရဲတယ္ .. အေသသတ္ပစ္ရင္ေတာင္ မေက်ႏိုင္တဲ့အျပစ္ကိုက်ဳးလြန္ရဲတဲ့ ငမိုက္သား ..

ညီလာခံတြင္းတင္ျပသၫ့္ သူပုန္အမႈေၾကာင့္ အခ်ဳပ္ခန္းအားကိုယ္တိုင္အသြား .. ကိုယ္လုပ္ေတာ္အေဆာင္နားအေရာက္တြင္ သူ၏ဖိန္းဖိန္းအား ဘာမဟုတ္တဲ့အပ်ိဳေတာ္
တ‌ေယာက္က ေအာ္ဟစ္မာန္မဲေနသည္ကိုေတြ့လိုက္ရသည္.. ထို႔အပ်ိဳေတာ္အား မ်က္လံုးအျပဴးသားျဖင့္ၾကၫ့္ေနရွာသၫ့္ သူ႔ကေလးငယ္အား ျမင္ရသည္မွာ ဟန္မာရီရင္ထဲကတဆစ္ဆစ္နာလွသည္..

ဧကရီ၏ ကချေသည်  [ဧကရီ၏ ကေခ်သည္ ]Where stories live. Discover now