Part - 4 [Zawgyi]

405 22 2
                                    

အိပ္ငိုက္ေနရာမွလန႔္ႏိုးလာေသာ ဒန္လုမွာ အနီးနားတဝိုက္ၾကၫ့္လိုက္ခ်ိန္ ဘုရင္မအား မေတြ့တာမို႔လန႔္ျဖန႔္သြားရကာ ေဘးဘီဝဲယာသို႔ အေျပးလိုက္ရွာေနမိသည္.. စိတ္ထဲမွလဲ ဘုရင္မေဘးကင္းေစရန္ ရိွရိွသမ်ွေသာနတ္ဘုရားမ်ားအား တိုင္တည္ဆုေတာင္းရင္း ..

" မင္းနံမည္ကဖိန္းဖိန္းေပါ့ "

ေခါင္းေလးညိတ္ျပလာေသာ သူမေလးရဲ့မ်က္လံုး‌ေလးေတြဟာလေရာင္ေအာက္တြင္ေတာက္ပရြန္းစိုကာ တမ်ိဳးဆဲြေဆာင္မႈရိွေနသည္ ..

" ေကာင္းပီေလ ငါမင္းကိုဖိန္းဖိန္းလို႔ပဲေခၚမယ္.. ဆိုေတာ့  မင္းေျပာတာက မင္းကပင္လယ္ထဲမွာေနတာေပါ့ မင္းမိဘေတြကလဲ ပင္လယ္ထဲမွာ‌ပဲေပါ့ ဟုတ္လား "

ဟန္မာရီ၏အေျပာအား မ်က္လံုးေလးေတြဝိုင္းကာၾကၫ့္ရင္း ေခါင္းတဆတ္ဆတ္ညိတ္ျပေနပံုက အရြယ္ေရာက္ပီးသၫ့္မိန္းကေလးတေယာက္ႏွင့္မတူစြာ ကေလးေလးသဖြယ္ .. နန္းေတာ္ထဲမွမိန္းမပ်ိဳမ်ားႏွင့္ျခားနားစြာ ဟန္ေဆာင္မႈကင္းသၫ့္ ဒီပံုစံေလးက ဟန္မာရီ့အတြတ္ ထူးျခားကာ ရင္ကိုခုန္လႈပ္ေစတာအမွန္ပင္ ..

" မင္းငါနဲ႔လိုက္ခဲ့မလား "

" ဟင္ "

ဒီတခါေတာ့ သူမေလးဆီကအသံထြက္ပီး အံ့ဩမႈကိုျပေလသည္.. ပီးေနာက္တခုခုအားေတြးေတာသလိုလုပ္ေနကာ သူမႏႈတ္ခမ္းေတြပြင့္ဟလာေတာ့သည္.. တကယ္ကို ဒီအေကာင္ေပါက္ေလးရဲ့အျပဳမူတိုင္းက သူ႔ကိုအလိုလိုက္ခ်င္ေလာက္ေအာင္ စြမ္းေဆာင္ႏိုင္လွသည္ ..

" ရွင္နဲ႔ လိုက္မယ္ဆို ဖိန္းဖိန္းကဘာလုပ္ရမွာလဲ ရွင့္အိမ္ကဘယ္လိုမ်ိဳးလဲ "

သူ၏အေမးေၾကာင့္ ဟန္မာရီတေယာက္ အစကေၾကာင္သြားရသလို ပီးေနာက္‌ေအာ္ရယ္မိမလိုပင္ျဖစ္သြားရသည္.. သူ႔လိုဘုရင္မတေယာက္၏ေခၚျခင္းခံရသၫ့္မိန္းမပ်ိဳသည္ ေသခ်ာေပါက္ကိုယ္လုပ္ေတာ္ျဖစ္မည္မဟုတ္လား.. ဒါကို ကေလးကအစသိၾကသည္ .. သို႔ေသာ္သူ႔ေရ႔ွက ကေလးႀကီးကေတာ့သိပံုမေပၚ .. ပီးေတာ့ သူ၏အိမ္ကဘယ္လိုမ်ိဳးလဲတဲ့ ဟန္တိုင္းျပည္သည္ ခ်မ္းသာႂကြယ္ဝမႈျဖင့္လဲနံမည္ႀကီးတာမို႔ တိုင္းျပည္၏နန္းေတာ္သည္ အေကာင္းဆံုးေသာ အရာေတြႏွင့္တည္ေဆာက္ထားတာမို႔ ႀကီးမားစြာ ခမ္းနားျခင္းေတြ ျပၫ့္လ်ွံေနသၫ့္ ေနရာပင္မဟုတ္လား ..

ဧကရီ၏ ကချေသည်  [ဧကရီ၏ ကေခ်သည္ ]Where stories live. Discover now