Part - 29 [Zawgyi]

249 8 0
                                    

စားပဲြဝိုင္းတြင္ထိုင္ေစာင့္ေနေသာ ဘုရင္ခ်င္းလီ၏ ေရ႔ွခံုတြင္ ဟန္မာရီဝင္ထိုင္လိုက္ေတာ့ ရႊင္ရႊင္ပ်ပ် ႃပံုးျပလာသည္..

" ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးမအေဆာင္ေတာ္ထိ လာေတြ့တာ ဘာေတြမ်ားအေရးႀကီးကိစၥ ရိွေနပါသလဲ "

ဟန္မာရီ၏မေက်နပ္သံအနည္းငယ္စြတ္ေနေသာ အေျပာအား ခ်င္းလီသည္အႃပံုးမပ်က္ပင္ တံု႔ျပန္ပီး သူ၏လက္ထဲမွအရာတခုအား စာပဲြခံုေပၚတင္ေပးလာသည္ .. ထိုတင္ေပးေသာ ပစၥည္းအား စိတ္မပါစြာပင္ၾကၫ့္လိုက္ေတာ့ ခ်င္းလီ‌ခ်ေပးေသာ အရာမွာ လက္သန္းအရြယ္ ေငြေရာင္ဘူးေသးေလးတဘူးပင္ျဖစ္သည္..

" . . . . "

" ေသခ်ာသိမ္းထား .. အရမ္းရွားတဲ့ပစၥည္းပဲ ေနာက္တခါရဖို႔မျဖစ္ႏိုင္ဘူး .. တခ်ိန္ မင္းအတြတ္လိုအပ္လာလိမ့္မယ္ .."

ခ်င္းလီ၏မ်က္ႏွာအမူယာသည္ ခါတိုင္းဟန္မာရီႏွင့္ဆံုတိုင္း က်ီစယ္စေနာက္သၫ့္ပံုမ်ိဳးမဟုတ္ပဲ တည္ၿငိမ္ေလးနက္လို႔ေနသည္ .. ဟန္မာရီသည္ စားပဲြေပၚက ေငြေရာင္ဘူးေသးေလးအား လွမ္းယူလိုက္ပီး ေသခ်ာၾကၫ့္လိုက္ေလသည္..

" တကယ္အသံုးလိုမွ ဖြင့္ပီးသံုးပါ "

" ဒါက ဘယ္လိုေနရာမွာသံုးတဲ့ဟာလဲ .. အရွင္က ဘာလို႔ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးမကို ေပးတာလဲ "

" အဲ့ထဲမွာ နတ္ပင္လယ္ကိုသြားႏိုင္တဲ့ ေဆးရည္ပါတယ္ သူကတခါပဲအသံုးျပဳလို႔ရႏိုင္မယ္ .. ဘာလို႔မင္းကိုေပးတာလဲဆိုေတာ့ ငါမင္းကိုျဖၫ့္ဆည္းေပးႏိုင္တာ ဒါပဲရိွလို႔ .. မင္းမွာငါ့ဆီက လိုအပ္တာဘာမွမရိွဘူးေလ .. ဒါေပမယ့္မင္း ဒါကိုေတာ့လိုလိမ့္မယ္ထင္တယ္ .. ဘယ္လိုအေၾကာင္းအရာရိွလာပါေစ ငါ့ကိုလာရွာခိုင္းပါ .. မင္းရဲ့အရည္ခ်င္းကို မယံုၾကည္တာမဟုတ္ေပမယ့္ တခ်ိဳ႕‌ အေၾကာင္းအရာက သက္ဆိုင္သူေတြေျဖရွင္းတာ ပိုေကာင္းမယ္ .. "

ခ်င္းလီရဲ့စကားေတြဟာ ေလးနက္ေနပီး မ်က္ႏွာဟာ တည္ၿငိမ္လို႔ေနတယ္ .. သူ႔ရဲ့စကားေတြေၾကာင့္ ဟန္မာရီဟာ အနည္းငယ္အံ့ဩသြားမိသလို အနည္းငယ္လဲရႈပ္ေထြးသြားေလသည္..

" အရွင္ .. နတ္သူငယ္ပင္လယ္ကိုသိေနတာလား .. ဒါဆိုဖိန္းဖိန္းရဲ့အသြင္အမွန္ကိုပါ .. "

ဧကရီ၏ ကချေသည်  [ဧကရီ၏ ကေခ်သည္ ]Where stories live. Discover now