Part - 6 [Zawgyi]

423 17 1
                                    

အမတ္ႀကီးမ်ားႏွင့္ညီလာခံအတြင္းရိွ တိုင္းျပည္၏အ‌ေရးပါသူမ်ားအားလံုးမွာ အရွင္၏နံမည္အားေခၚ၍ေျပးဝင္လာေသာထိုမိန္းကေလးအား အံ့ဩစြာျပဴးေၾကာင္၍ၾကၫ့္ေနၾကသည္ ..

"မာရီ ... ဒန္လုကေလ ထူလြန္းတဲ့အဝတ္ေတြဝတ္ေပးတယ္ ဖိန္းဖိန္းပူတယ္ "

" ဖိန္းဖိန္း! ... ဖိန္းဖိန္း! ... စိုးရြံ႔မိပါတယ္အရွင္ သူေရေသာက္ခ်င္တယ္ဆိုလို႔ ေရယူေပးေနတုန္း ေျပးထြက္သြားတာပါ "

ေနာက္မွေျပးလိုက္လာေသာဒန္လုမွာ ေမာဟိုက္ေနကာ မ်က္ႏွာပ်က္ရွာသည္ ပါးစပ္မွလဲေတာင္းပန္ရင္း ဟန္မာရီအားတိုင္‌ေနသူ သူမေလးအားဆဲြေခၚေနေတာ့သည္ ..ကိုယ္တိုင္လဲအံ့ဩေနမိရာမွ ဒန္လုဆဲြေခၚေနသည္ကိုရုန္းကန္ေနရင္း အဝတ္ေတြပါဆဲြခၽြတ္ေနေသာသူမေၾကာင့္ပလႅင္ေပၚမွအေျပးတပိုင္းဆင္းကာ အေပၚဝတ္ရံုရွည္ႀကီးအားခၽြတ္၍သူမအားပတ္ေပးလိုက္ရသည္ ..

" မာရီ ... ဖိန္းဖိန္းဝတ္ခ်င္ဘူး ပူတယ္ "

" အရွင္ ..ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးမ ေခၚသြားလိုက္ပါ့မယ္ "

" ဟင့္အင္း .. မသြားဘူး .. ဖိန္းဖိန္းမသြားခ်င္ဘူး .. မာရီ နဲ႔ေနမယ္ "

ဆဲြသူကဆဲြ ရုန္းသူကရုန္းနဲ႔ ညီလာခံႀကီးထဲတြက္ရုန္းရင္းဆန္ခတ္ျဖစ္လို႔ေနသည္.. ခုနကအံ့ဩစြာၾကၫ့္ေနၾကေသာ အမတ္ႀကီးမ်ားမွာ အခုေတာ့ဖိန္းဖိန္းရဲ့ရုန္းရင္းဆန္ခတ္ေၾကာင့္အဝတ္မ်ားေျပက်ကာ ထြက္ေပၚေနေသာ အသားဆိုင္တို႔၏လွပမႈမ်ားအားမ်က္လံုးမခြာႏိုင္ျဖစ္ေနၾကေတာ့သည္ .. ထူးျခားေသာအလွတရားႏွင့္ မိန္းမပ်ိဳေလးေၾကာင့္ အကုန္လံုးမွာ ဘုရင္မ၏ေဒါသမ်က္ႏွာအား သတိမျပဳမိၾက .

ဟန္မာရီ အေရာင္ေတာက္ေနေသာထိုအၾကၫ့္မ်ားေၾကာင့္ ‌စိတ္တိုသြားကာ ရုန္းကန္ေနသၫ့္သူမအား ဝတ္ရံုျဖင့္ပတ္ကာေပြ့ခ်ီလိုက္သည္.. အခိုးေဝေနေသာအၾကၫ့္မ်ားဘက္သို႔ စူးကနဲ႔တခ်က္ၾကၫ့္လိုက္ကာ ..

" ဒီေန့အတြတ္ ညီလာခံသိမ္းပီ "

‌ေအးစက္ေသာအၾကၫ့္ျဖင့္ၾကၫ့္ကာ မိန္းကေလးအားေပြ့ခ်ီ၍ထြက္သြားေသာ သူတို႔၏အရွင္သခင္မေၾကာင့္ အမတ္မ်ားမွာ မယံုႏိုင္ျခင္း သိခ်င္စိတ္မ်ားျဖင့္က်န္ခဲ့ေတာ့သည္ ..

ဧကရီ၏ ကချေသည်  [ဧကရီ၏ ကေခ်သည္ ]Where stories live. Discover now