Part - 39 End [Unicode]

7.2K 539 45
                                    

" ဖိန်းဖိန်း! .... "

ပူပန်နေခဲ့ရသော မျက်နှာလေးကဘာမှမပြောင်းလဲတာကြောင့် ဟန်မာရီစိတ်သက်သာသွားရသည် ...

" မမရွယ်ဟန် ... "

" အပြာရောင်ငါးနတ်သမီးရွယ် !!! "

ဟန်မာရီ၏နောက်ပါးမှ ရွယ်ဟန်အားတွေ့သည်နှင့် ဝမ်ရှဲ့လုံနှုတ်က အံ့ဩစွာရေရွတ်လာသည် ...

" ဘယ်လိုဖြစ်လို့ လူသားမျိုးနွယ်က မဟူရာရပ်ဝန်းထိဝင်လာနိုင်ရတာလဲ .. ပီးတော့ အပြာရောင်ငါးမျိုးနွယ်က ပျောက်ကွယ်သွားပီမဟုတ်ဘူးလား ... "

"အပြာရောင်ငါးမင်းသမီး! .. မမက အပြာရောင်ငါးမျိုးနွယ်ဝင်လား .. ဖိန်းဖိန်းမသိခဲ့ဘူး.. မမက ဟန်တိုင်းပြည်မှာ ဖိန်းဖိန်းနဲ့အတူရှိနေခဲ့တာ"

" ဘယ်လို !!!! .. ဘာပဲဖြစ်ဖြစ်ပါလေ .. ရောက်လာပီဆိုမှတော့လဲ ငါးမန်းနက်မျိုးနွယ်တွေကဧည့်ခံရမှာပေါ့ ... "

ဖိန်းဖိန်းရဲ့အပြောကြောင့်ဝမ်ရှဲ့လုံက အစကအံ့ဩသွားကာ သူ့လူ‌တွေအားအချက်ပြလိုက်သည်မို့ အနားရှိအစောင့်များက ဖိန်းဖိန်းအားချုပ်ထားလိုက်ကြကာ ကျန်လူများက ဟန်မာရီနှင့် ချန်ကျင့်ဖိန်းအား ဝိုင်း၍တိုက်ခိုက်ကြတော့သည် ...

ချန်ကျင့်ဖိန်းသည် အတွင်းအားအမြုတေအား ချိတ်ပိတ်ထားရတာဖြစ်ပီး ဟန်မာရီသည် အမြူတေစွမ်းအားမရှိသည့် သာမာန်လူသားဖြစ်တာကြောင့် အစွမ်းကုန်ခုခံတိုက်ခိုက်နေရသည် ...

ရွယ်ဟန်သည်လဲ သူ၏အားနည်းလှသော အမြုတေလေးအားသုံး၍ ကူညီတိုက်ခိုက်ပေးနေရှာသည် ..

အချိန်တခုထိပြင်းထန်စွာတိုက်ခိုက်နေရင်းမှ ရှဲ့ထုံ၏အတွင်းအားအမြုတေသည် ဟန်မာရီအား အားပြင်းပြင်းဖြင့်ထိမှန်သွားတော့ သည် ...

" အရှင် !!! "

" မာရီ !!!!! "

မဟူရာအတွင်းအားမှန်သွားတာကြောင့် ဟန်မာရီ လဲကျနေချိန်တွင် ဝမ်ရှဲ့လုံသည် သူ့လက်ထဲမှ မဟူရာအဆိပ်ရိုးဖြင့် ပြေး၍ထိုးရန်ပြင်လိုက်တော့သည် ...

" အရှင် !! ... သတိထား !! "

" ...... "

" ဝုန်း!!!!!!! "

ဧကရီ၏ ကချေသည်  [ဧကရီ၏ ကေခ်သည္ ]Where stories live. Discover now