Part - 2 [Zawgyi]

564 17 0
                                    

အရွင့္အေဆာင္ေတာ္ထဲမွ ပစၥည္းမ်ားပစ္ေပါက္၍ ေပါက္ကဲြေနျခင္းအားျဖင့္ သူတို႔၏ဘုရင္မ ဘယ္ေလာက္ေတာင္စိတ္ဆိုးေဒါသထြက္ေနသည္ကို ဒန္လုခန႔္မွန္းမိသည္ .. အခုလို အႀကီးအက်ယ္ေပါက္ကဲြေနရသၫ့္အေၾကာင္းမွာျဖင့္ တျခားေသာတိုင္းျပည္တခုခုဆီမွ ထိမ္းျမားဖို႔ကမ္းလွမ္းလာျခင္းေၾကာင့္ဆိုသည္မွာ မလဲြေပ ..

အေဆာင္ေတာ္ထဲဝင္လိုက္သည္ႏွင့္ မ်က္ႏွာေလးငယ္ကာ ေျပးထြက္လာေသာ အ‌ႁခြေရံငယ္ႏွစ္ဦးအားေတြ့လိုက္ရသည္ ..ဒန္လုတေယာက္သက္ျပင္းအသာခ်ကာ ဝင္လာခဲ့ေတာ့ မ်က္ႏွာႀကီးရဲကာ စာလႊာအားဆုပ္ေခ်၍ ထိုင္ေနေသာ သူ၏ဘုရင္မအားေတြ့လိုက္ရသည္ ..

"အရွင္ စိတ္ေလ်ွာ့ေတာ္မူပါ "

"မင္းေတြးၾကၫ့္စမ္း ဒန္လု ဒီလိုေသးႏုပ္ႏံုခ်ာလွတဲ့ ဟာေတြကို လက္ဆက္ပီး ဇနီးမယားတေယာက္ရဲ့တာဝန္ေတြကိုငါကထမ္းေဆာင္ရမတဲ့လား.. အခ်ိန္တန္ေရာက္ရင္လဲ သူတို႔ရဲ့ေအာက္မွာေနပီး သူတို႔အလိုဆႏၵေတြကို ျဖၫ့္ဆည္းရအံုးမယ္ အတင့္ရဲလိုက္တဲ့ဟာေတြ "

မ်က္လံုးမ်ားရဲကာ လက္သီးေတြဆုပ္ရင္း ေျပာေနတဲ့သူ႔ရဲ့ဘုရင္မအားၾကၫ့္ကာ ဒန္လုဘာေျပာရမလဲပင္မသိေတာ့ ဒီလိုအေျခေနမ်ိဳးႄကံုရတိုင္း ဘုရင္မရဲ့ေဒါသႀကီးစြာေပါက္ကဲြမႈကို ေတြ့ရပီး ထိုလက္ဆတ္ရန္ စာလႊာပို႔ခဲ့သၫ့္တိုင္းျပည္တိုင္းဟာ စစ္ေၾကညာျခင္းကိုခံရေတာ့သည္ .. ပီးရင္အျမစ္ဖ်က္ေခ်မႈန္းခံရပီး ထိုဘုရင္မွာအသက္ရွင္ဖို႔အေၾကာင္းမရိွ ..

" ဒီလို ႏံုခ်ာတဲ့ဟာေတြအတြတ္ ေဒါသထြက္မေနပါနဲ႔အရွင္ရယ္ ဦးေနွာက္မဲ့ပီး အသိဉာဏ္မရိွလို႔လဲ ဟန္တိုင္းျပည္ရဲ့ ဘုရင္မကို အခုလိုပို႔ရဲတာပါ "

ဒန္လု၏စကားေၾကာင့္ စိတ္အနည္း‌ငယ္ေျပသြားသၫ့္ပံုႏွင့္ ေဘးနားရိွခံုေပၚမွ ေရအားယူေသာက္ေနေလသည္..ဒန္လုမွာ အခုမွပဲစိတ္အနည္းငယ္ ေအးသြားရေတာ့သည္.. ဒန္လုဆိုတာက ေမြးကတည္းပင္နန္းေတာ္ထဲတြင္ႀကီးလာခဲ့ပီး သိတတ္စအရြယ္ကပင္ဘုရင္မ၏အနားတြင္ အသံုး‌ေတာ္ခံလာခဲ့သူျဖစ္သည္.. ထိုေၾကာင့္လဲ ဘုရင္မဟန္မာရီ စိတ္ဆိုးေဒါသထြက္သၫ့္အခါတိုင္း ဒန္လုတေယာက္ပင္ စိတ္ေျပေအာင္ လုပ္ႏိုင္သည္..

ဧကရီ၏ ကချေသည်  [ဧကရီ၏ ကေခ်သည္ ]Where stories live. Discover now