Part - 5 [Zawgyi]

438 24 0
                                    

" ေရး... ဖိန္းဖိန္းက အရွင့္ကိုလဲပိုင္တယ္ "

လက္ႏွစ္ဖက္စလံုး‌ၿမွောက္ကာ ခုန္ေပါက္ေနေသာ ေကာင္မေလးကိုၾကၫ့္ကာ ဟန္မာရီႃပံုးမိသြားသည္ .. သူျမင္ဖူးသမ်ွအႃပံုးမ်ားသည္ အခုလိုျဖဴစင္ျခင္းမရိွခဲ့ၾက ဟန္ေဆာင္မႈမ်ား ၫွို႔ယူဖမ္းစားမႈမ်ားျဖင့္သာ ျပၫ့္ေနခဲ့သည္ ..

" ဝါး .. အရွင္က ႃပံုးရင္ေတာ္ေတာ္လွတာပဲ "

သူ၏မ်က္ႏွာနားသို႔ကပ္ကာ ေျပာလာေသာေၾကာင့္ အျမန္ပင္ေနာက္သို႔ဆုတ္ပီးမ်က္ႏွာကိုတည္လိုက္ရသည္ .. သူႃပံုးမိလိုက္တာလား ကိုယ့္ကိုကိုယ္အံ့ဩစြာပင္ေခါင္းကိုအသာရမ္းမိသည္ ..

" ဒါဆိုအရွင္က ဒီႏိုင္ငံႀကီးရဲ့ဘုရင္ေပါ့ အရွင့္နံမည္ကဘာတဲ့လဲ "

အရြယ္ေရာက္စဉ္ကပင္သူ၏နံမည္အား အခုလိုေမးမၫ့္သူမရိွသလို ကိုယ္တိုင္ႏႈတ္မွလဲထုတ္မေျပာခဲ့ဖူးေပ ..အခုေတာ့သူ႔ေရ႔ွက ေကာင္မေလးဟာ သူမလုပ္ဖူးေသာအရာေတြကိုလုပ္ေစသည္ ..

" ဟန္မာရီ "

" ဟန္. မာ .ရီ "

သူ၏နံမည္အားတလံုးခ်င္းလိုက္ရြတ္ေနကာ ေခါင္းေလးတညိတ္ညိတ္လုပ္ေနေသးသည္ .. သူ၏အမည္နာမကို အခုလိုရြတ္ဆိုသူမွာ ဒီေလာကတြင္မရိွသေလာက္ရွားပါးလွသည္ .. အခုလိုမိန္းမငယ္ေလးႏႈတ္မွ သူ၏နံမည္အား ေလးစားမႈမရိွေရရြတ္ျခင္းမွာ ပထမဆံုးပင္ျဖစ္ပီး သူကိုယ္တိုင္ကလဲ ေဒါသထြက္တာမ်ိဳးမျဖစ္မိသလို ဒီလိုအေခၚေဝၚကပင္ ေနသားက်သလို ခံစားရသည္ ..

သန္းေခါင္းယံအခ်ိန္ပင္ေက်ာ္ေနေခ်ပီ ထိုကေလးမက အၿငိမ္မေနေသး ..သူ၏အိပ္ေဆာင္အတြင္း၌ေလ်ွာက္ပတ္ကာဟိုဟာကိုင္ၾကၫ့္လိုက္ ဒီဟာေျပးၾကၫ့္လိုက္လုပ္ေန‌သည္ ..

" ဖိန္းဖိန္း ... ဒီကိုလာ "

အထူးအဆန္းလိုလိုက္ၾကၫ့္ေနေသာ သူမအားေခၚလိုက္ေတာ့ အနားသို႔ေရာက္လာသည္ ..

" ေတာ္ေတာ္ေတာင္ေနာက္က်ေနပီ အိပ္ေတာ့ "

" အိပ္ရမယ္... "

" အင္း.. ဒီမွာလွဲလိုက္ "

ႀကီးမားေသာအိပ္ယာႀကီးေပၚမွသူ၏ေဘးသို႔ပုတ္ျပေတာ့ ႃပံုးရင္း အိပ္ယာေပၚသို႔တက္လာသည္ ..

ဧကရီ၏ ကချေသည်  [ဧကရီ၏ ကေခ်သည္ ]Where stories live. Discover now